Sopar aulamanga... ¿28/06/08?

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Taki » 29 juny 2008 19:59

Vam ser 12, que no està malament tot i que considero que són pocs ù.u Però vaja, suposo que a aquestes èpoques hi ha gent que ja treballa i això.

Va ser divertit, vam menjar molt, i... Bueno, un sopar XD Vam parlar de moltes coses i poc més. Ah, i després vam anar a casa d'en Jako a veure imatges de 4chan, jugar al guitar hero i acabar explicant acudits dolents (vaja, la majoria ho eren XD Aquí recau la seva gràcia). Ens limitava el fet que només hi havia una persona amb cotxe, en Xose ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 29 juny 2008 20:06

nose tampoc son tan pocs 12 persones, contant q hi ha molta gent q esta registrada i q mai a comentat res.... i cm dius la gent ja treballa

seee opinu q va estar molbbb^^, i el que millor del menjar la sindria del wok jajaj xDDD
ens va saber greu marxar aixi tan de sopte xo esq ens venien a buscar U.u

x cert ja pasareu les fotus no??
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 29 juny 2008 21:38

quan torni al pis les passo per mail a tots els que hi ereu i us tink al messenger.......o sino le spenjo a la web i llestos....

Maki, hauries d'haver vingut......U.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 30 juny 2008 08:54

Dic pocs perquè en altres sopars hem estat 20, faltant gent activa i tot XD

I bé al final vam ser més dels que esperava.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 30 juny 2008 13:11

Taki ha escrit:Dic pocs perquè en altres sopars hem estat 20, faltant gent activa i tot XD

I bé al final vam ser més dels que esperava.
Es que últimament hi ha molta gent activa que no esta molt al loro ù.u

Amb lo que molen els supars i no venen.

A mi me va agradar molt la xindria, portaba droja.






















Me pusieron Droja en la sandia, tres prestitutas, . . distfrutando del placer de la prestitucion -
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 30 juny 2008 13:47

Se, lo més bo va ser al final, que vam deixar el platet de sindria buit, buit XDDD

A casa en Jako, el millor, el Guitar Hero sens dubte i, alguna que altre foto XDDDD

P.D: A veure si us traieu el carnet d'una vegada que sous mandrosos pel que voleu XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 30 juny 2008 21:11

Xose ha escrit:Se, lo més bo va ser al final, que vam deixar el platet de sindria buit, buit XDDD

A casa en Jako, el millor, el Guitar Hero sens dubte i, alguna que altre foto XDDDD

P.D: A veure si us traieu el carnet d'una vegada que sous mandrosos pel que voleu XD


Com ja vaig dir, a mi és que no me'l paguen, i és car XD I clar, ja tindré molts gastos aquest estiu...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 30 juny 2008 22:35

Jako-kun ha escrit:quan torni al pis les passo per mail a tots els que hi ereu i us tink al messenger.......o sino le spenjo a la web i llestos....

Maki, hauries d'haver vingut......U.u


Més m'hagués agradat a mi.

Per cert Jako, m'he fet un msn nou el qual em conectaré de tan en tan, i crec que algú més d'aquí em va agregar. A tu ja t'he agregat, i si algú més el vol MP (no es per desconfiar de vosaltres ni molt menys, però no m'agrada que el meu MSN pugui parar a mà de fonts externes, ho dic per experiència propia).
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Kerla » 01 jul. 2008 22:10

Ei, me n'alegro que tot anés molt bé, i em sap greu no haver pogut venir. Però m'haig d'aixecar a les 6 per desprès conduir una hora per ser a les 8 a l'escala on començo torn.
Aquests sopars millor planejar-los just acabada primera convocatòria quan la gent encara no ha començat a currar o no ha marxat a casa.

i per si no es diu res: que vagi molt bé a japó (però espero que no en parleu gaire que em moro d'enveja... grmfljsdlasjdafjk)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 02 jul. 2008 08:27

Kerla ha escrit:Ei, me n'alegro que tot anés molt bé, i em sap greu no haver pogut venir. Però m'haig d'aixecar a les 6 per desprès conduir una hora per ser a les 8 a l'escala on començo torn.
Aquests sopars millor planejar-los just acabada primera convocatòria quan la gent encara no ha començat a currar o no ha marxat a casa.

i per si no es diu res: que vagi molt bé a japó (però espero que no en parleu gaire que em moro d'enveja... grmfljsdlasjdafjk)
Aixo es molt macu de dir, pero l'andrea acaba els examens ara, psicologia funciona diferent.

A més hi ha gent que potser hauria de recuperar no ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron