Classes d'inicació al japonès [Discusió]

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Classes d'inicació al japonès [Discusió]

EntradaAutor: Kerla » 17 set. 2008 10:28

Una de les activitats que es va decidir portar a terme aquest curs és donar un parell de classes d'iniciació a la llengua japonesa. En principi només seria això, un parell de sessions d'hora i mitja, però si tingués molt d'èxit es podria intentar ampliar, tot depen de la gent.

Com ja vaig proposar he parlat amb una amiga meva japonesa que està per aquí buscant feina. Com que jo no em vaig explicar bé en el seu mail m'ha dit això:

Bueno, clases de la escritura es Shu-ji, no? Con tinta negro (Sumi) y tal?
Yo la hice cuando era pequenya durante 2 o 3 anyos asi se algo basico pero no estoy en nivel de una maestra.....


Evidentment en principi nosaltres voliem fer hiragana/katakana/quatre kanjis/coseta bàsica, però ja que ho ha proposat, m'agradaria preguntar si hi hauria gent interessada en això.

A més a més estaría bé fer una llista de la gent interessada per poder-li comentar un número aproximat de la gent que vindría.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 17 set. 2008 10:49

Podria ser intereesant, inlcus mes que apendre japones basic.

Pero suposo que per començar millor japones basic.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 17 set. 2008 14:19

koroki ha escrit:Podria ser intereesant, inlcus mes que apendre japones basic.

Pero suposo que per començar millor japones basic.


+1
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Van Yagami » 14 oct. 2008 13:56

estaria prou be, el japones es algo que es domina amb mol de tems i paciencia, aixis que comensar amb lu basic es la millor opcio.
aixi que masembla bona idea.
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 20 oct. 2008 19:52

Jo crec que seria bo que comencessiu per lo més bàsic: kanas, algun kanji, estructures sintàctiques bàsiques i si us dóna temps algun temps verbal, tot i que per això ja us dic jo que us faria falta més temps, ja que normalment per començar a escriure algo espontàniament i gramaticalment correcte ja vé just fent un mes intensiu de quatre hores diàries...

De totes maneres no us penseu que memoritzar correctament i escriure amb agilitat 96 signes sigui fàcil XD. Crec que si assoliu això amb el breu període de temps que heu dit, ja tindrà un gran mèrit.

Sincerament, crec que el shi-ji, tractant-se d'una iniciació a la llengua, podria esperar una miqueta, tot i que si es pot aprendre la llengua i aplicar el shu-ji alhora, millor que millor, no?
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron