Projeccions del curs 2008/2009

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2008 23:44

jaja sisi la paraula menjar atreu gent xDDD
i les bosses de patates tmb a que em sona aixo?? xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 14:29

donar amb el sentit de regalar, o amb el d'intercanvi de bens?
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 14:32

En el sentit de regalar... XD Solem comprar algo de menjar i beguda amb els diners de l'associació (però cosetes barates, que no tenim per anar "derrochant") i després de vegades algú porta coses casolanes, jo he portat galetes algun cop i la Hachi va portar garrapinyades per Rozen Maiden.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 25 oct. 2008 14:49

Taki ha escrit:En el sentit de regalar... XD Solem comprar algo de menjar i beguda amb els diners de l'associació (però cosetes barates, que no tenim per anar "derrochant") i després de vegades algú porta coses casolanes, jo he portat galetes algun cop i la Hachi va portar garrapinyades per Rozen Maiden.


realment m us van kedar molt be, tan galetes com les garrapinyades (atipar en el meu diccionari vol dir, k em van agradar molt...XD)...tot i ser conscient k a acda garrapinyada k menjava.....era un 10% mes k augemntava la meva probabilitat de tenir caries....xD....mmmm o sigui k akelles galetes les vas fer tu Taki?......o fa tant de temps k no m'enrecordo....o potser no ho sabia....tot i k no crec.....segurament m'ho vas dir xo la meva memoria ja no es el k era (...algun cop ha sigu algo més?.....no se, no ho recordo....XD)....la questió: al proxim especial s'ha de repetir...^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 15:05

Jako-kun -- "Soon I'll have to stop shouting because my words have an unfortunate habit of turning into little people" says:
així....les galetes akelles de l'especial de Rozen maiden eren teves?
~TAKI~ says:
no se, no men recordo XD
~TAKI~ says:
pero em penso que en vaig fer
~TAKI~ says:
o potser vaig fer un pastis
~TAKI~ says:
o potser va ser per haruhi XD
Jako-kun -- "Soon I'll have to stop shouting because my words have an unfortunate habit of turning into little people" says:
uuuu veig k estas igual de memoria k jo...XDDD
----------------

Però vamos, algo vaig fer. I si puc fer funsionar el forn del pis, per la pròxima projecció segur que faig algo. Fins i tot tinc un uke disposat a ajudar-me.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 25 oct. 2008 15:36

Taki ha escrit:Però vamos, algo vaig fer. I si puc fer funsionar el forn del pis, per la pròxima projecció segur que faig algo. Fins i tot tinc un uke disposat a ajudar-me.

es veritat, ara k tens forn al pis (a part de k s'hauria de crear un altre "dia de la pizza" XD) ho tens milor per preparar coses pels especials...k les coses casolanes son les millor.......tamb vaper tu Iria...xDDD

PD: xo espero k aquest uke k dius ens porti les galetes/pastís en la carretilla akella del teu pis......i mentre porta còfia!!!..xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 21:04

Sep, pk el forn del seu pis va taaaaaaaaan be xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 21:17

Elfangor ha escrit:Sep, pk el forn del seu pis va taaaaaaaaan be xDDDD


Per això he dit "si el puc fer funcionar" XDDDD Que per cert, abans he escrit "funsionar". La febre no li senta bé a la meva ortografia... XD

El cas és que en Sergi l'ha d'arreglar. Ah, i funciona però només en la funció de que calenti per dalt. I si estires el botó cap enfora. O almenys era així fa uns dies XD Jo no el toco gaire que no el vull espatllar més... Adeu, pizzes... Creia que en podria menjar més aquest any, però ha durat poc...

I eh, perquè dius "el seu pis"? XD Ara tornarem a casa i hauràs desaparegut com el cap de setmana passat, però aquest cop per no tornar mai o què?

EDIT: Carro de vidre FTW, és el millor del meu pis XDD Però en Marc ja ens va servir "refrigeris" amb ell (i amb un vestit i còfia), tu no hi eres i t'ho vas perdre, Jako.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 25 oct. 2008 21:26

Wenu el meu tamb fa igual....nomes calenta per dalt......xo funciona be......XD
Taki ha escrit:EDIT: Carro de vidre FTW, és el millor del meu pis XDD Però en Marc ja ens va servir "refrigeris" amb ell (i amb un vestit i còfia), tu no hi eres i t'ho vas perdre, Jako.

merda....el proxim cop li oferiré una gran suma de pomes....segur k ho trona a repetir nomes per mi....i en una habitació a soles...xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 25 oct. 2008 21:30

lo de "el seu pis" era en plan "la la la, jo no conec aquell forn de res" xDDDDD

les pizzes sempre es poden fer al microones. No queden tan guay, pero... bueno, jo es que tinc un paladar de cabra i mentre m'atipi m'es igual xDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 21:35

Però al microones queden toves i remullides XD Abans envaeixo casa d'en Jako (haurem d'instaurar de nou el dia de la pizza eh), que total està a 5 minuts ù.u Si algun dia tens ganes de pizza feta al forn, li diem i tal, no et faci vergonya, total sempre li envaim el pis :roll:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 25 oct. 2008 22:54

-1 per les pizzes al micrones, ahir en vaig fer una i son horribles.

Sort que despres les faig escalfar per dalt i van quedar bé.

Quant acabi fires+salo arregalre el forn de manera xunga ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 23:06

koroki ha escrit:Quant acabi fires+salo arregalre el forn de manera xunga ù.u


Així m'agrada... Que, apart de les pizzes, el pa queda molt millor si un cop descongelat es passa pel forn... O si és del dia abans, el mateix... A més, si no ho fas li trauràs la ilusió de fer pastissos i galetes a en Marc i servir-los amb el carro de vidre!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 25 oct. 2008 23:49

jeje sisi al forn les pizzes i el pa queda molt bo, i les torrades al forn tambe son molt bones ^^

quan es el proxim especial?
que potse fare algo, o potse repateixo les garrapinyades?? xDD
o potse li dic a la meva avia que tregui les receptes de les rosquilles q mai en fa, aixi tinc escusa de q en recordi xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 25 oct. 2008 23:52

No tinc els dies dels especials, això ho hauria de penjar en Jako... O l'Airún... Qui pilli abans el portàtil, vaja XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron