proposta de tardor otaku

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: koroki » 07 oct. 2008 14:32

Taki ha escrit:Mmmm, no sé, sempre es podria fer en alguna de les projeccions que ja tenim preparades. Però no tinc el calendari dels especials, jo...
Jo ho faria amb un dels especials que tenim pensats.

El que tenim pensat per novembre es l'especial Takeshi Kitano. Crec que convinarien. Sempre i quant posesim alguna cosa més de manganime, per fer-ho més ame xD

Que opineu ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2008 14:36

a mi em sembla beee n_n
sabeu algun menjar tipic japones de tardor que es pugui fer??

a part dels moniatos que tambe es tipic d'aqui??
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Xose » 07 oct. 2008 21:50

Kerla ha escrit:A mi només m'agraden les castanyes, i els boniatus molt (però no a gaire gent li agraden)


What??? A mi el boniatos m'encanten!!!! XDDD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Hachi » 07 oct. 2008 21:59

jaja a mi tambe m'encanten els moniatos xDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Trezeh » 08 oct. 2008 00:25

uiii masses coses,....

comenceu a fer llistes de les castanyes, boniatus i panellets que farem per a la gent que hi serem...


si puc... aconsegueixo monitatus també, però que algun em digui com es fan o que els vingui a buscar perquè no sóc gaire amiga d'aquests...


bueno.... si que hi ha feina.

que menteri de quin dia és exactament perquè em perdre, em conec :p
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Hachi » 08 oct. 2008 14:33

a mi la gent no em fa cas xDDD
ja the dit que jo tmb puc fer castanyes i panallets ¬¬ els moniatos, es posen el forn/micruones i es lo mes senzill de fer xD

per cert, son bons els monitatus???
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Airún » 08 oct. 2008 17:41

mmm Moniatos i panellet i castanyes jajaja

jo ser fer tant panellets de molts tipus com moniatos i castanyes, perque a casa meva en comptes de comprar els panallets fets ens els feiem ja k era més divertit ^^

weno ara he perdut una mica la practica pk fa molt k no en faig (vui dir més d'una castanyada que no en faig xD)

Em sembla tot mu bona idea ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Trezeh » 08 oct. 2008 18:07

a mi la gent no em fa cas xDDD



no es que ningú t'escolti o t'entengui, només és que no tan sols tu portaràs castanyes i panellets, entre us quants portarem i els tastarem...

Si quedem portar cinc coses cinc persones només, el treball serà més gran que si portem cinc coses entre deu o més, ja que hi haurà quantitat, varietat i més degustació.

Que qui tinc a l'abast aconseguir quatre castanyes, quatre boniatus i quatre panellets, s'apunti i com més serem més riurem.

EP! Dic quatre però em refereixo a un grapat, gran o petit, això cadascú segons la quantitat que pugui aconseguir i pugui preparar. No és pas estar tot el dia cuinant, eh? Ostres, quina feinada, nois!

Una quants d'una cosa, uns altres quants d'un altre, etc. La resta... begudes i eines que poguem necessitar. Ens hem de coordinar que ja sabem com acava tot això si no ens coordinem. Jeje, un cop ja va passar i corre.

Què fem doncs? Un que s'encarregui de tot i acabi atrutinat o uns quants pels panellets, uns quants castanyes, etc.

Que no us sàpiga greu, però som o serem molts i... hi ha feina de tot tipus.

El que es quedi és el que es farà i que hi hagi és el que tindrem. Jo només aporto idees.

Hem de preparar-ho, eh? va!

:wink:


Trezeh
Avatar de l’usuari
Trezeh
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 33
Membre des de: 05 des. 2007 19:46

EntradaAutor: Kerla » 08 oct. 2008 18:24

Estic d'acord en que no només ho pot anar portant una sola persona, si es pot repartir entre uns quants hi haurà menys feina per cada i podem portar molt més.



koroki ha escrit:
Taki ha escrit:Mmmm, no sé, sempre es podria fer en alguna de les projeccions que ja tenim preparades. Però no tinc el calendari dels especials, jo...
Jo ho faria amb un dels especials que tenim pensats.

El que tenim pensat per novembre es l'especial Takeshi Kitano. Crec que convinarien. Sempre i quant posesim alguna cosa més de manganime, per fer-ho més ame xD

Que opineu ?


Em sap greu però no hi estic d'acord, no crec que Takeshi Kitano necessiti res per fer-ho amè. Simplement és anar amb una dinàmica diferent.
A més a més per aquest especial crec que ens pot venir públic diferent, més de cinema japonès que no d'anime.

Tot i que si que es podria portar els panellets/moniatos/castanyes per l'intermig, o al final, però no se si és això la intenció, de només portar menjar típic de l'epoca de l'any pel pica pica...
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: neodark » 10 oct. 2008 15:50

Jo estic d'acord amb aquesta activitat, pero mes que res per nosaltres mateixos que per l'altre gent.

Podriem fer castanyes i quedar tots un dia i fer el friki una mica.

Pero enfocar aixo a vendreles ja es unaltre historia, en cantitat i pasta.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Taki » 10 oct. 2008 20:30

neodark ha escrit:Jo estic d'acord amb aquesta activitat, pero mes que res per nosaltres mateixos que per l'altre gent.

Podriem fer castanyes i quedar tots un dia i fer el friki una mica.

Pero enfocar aixo a vendreles ja es unaltre historia, en cantitat i pasta.


Això és el que m'agradaria concretar. Perquè quedar els de l'associació, que cadascú porti alguna cosa i menjar i fer el friki tots junts em sembla genial.

Vendre-ho ja és diferent, ja és un altre rollo. Perquè és clar, s'hauria de fer una "predicció" de quantes en necessitariem, i si ens passessim seria problemàtic, i bé... Ho veig complicat, a més que no té massa a veure amb el que fem nosaltres.

I donar-ho gratis a la gent, doncs crec que no estem per això, depenent de la gent que hi hagi. És que si s'anuncia "castanyes gratis", no vegis la de gent que hi haurà, això segur. I no veig bé que anem alimentant els gorrons, ni amb els nostres diners ni amb els de l'associació XD

Però si voleu fer com a alguns especials, que vam portar coses per menjar i alguna cosa així casolana i tal, mola. Però crec que (almenys jo) ho faré a cada projecció, que ara que tinc forn al pis no em costa res fer alguna cosa rollo galetes o pastís XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 10 oct. 2008 23:21

a mi ems embla be, fer aquesta activitat per nosaltres mateixos, aixi no hem de fer tantes coses, i ens ho passem be entre tots^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: neodark » 13 oct. 2008 12:46

Clar que si, a mes aquest tipus d'activitats sempre son bones i facils de fer per passaro be un dia. xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: tomoko_chan » 15 oct. 2008 20:54

Jo tinc un amic que em va deixar un Yukata pel saló i suposo que me'l deixaria XDD Pero no se..

que voleu que us digui... a mi aixo de castanyada + otaku em sona super raru, mes k re perque aixo de les castanyes al japó... como que no XDD

I per començar, tant els panellets com les castanyes costen un ull de la cara (sobretot els panellets)... i no crec que sigui assequible XD

No hi ha cap tradicio de tardor al japó?? Tipu a la primavera el hanami i els festivals a l'estiu i aixi??

(ho se XD porto milenis sense escriure XDDD)
Avatar de l’usuari
tomoko_chan
New_member
 
Entrades: 13
Membre des de: 22 juny 2007 11:57
Ubicació: The crystal lollipop candy land!~

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2008 23:39

Ja sabem que surten cars, però és per quedar i repartir menjar entre nosaltres i mira XD bé, no sé què hi ha de menjar o tradició típica a Japó. Ara només em venen al cap els caquis, i no se ni si són de tardor, tot i que diria que sí XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

cron