Projeccio Sword of the Stranger

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 24 oct. 2008 11:53

Sep, benvingut a l'aulamanga, em sembla que és la primera projecció en moooollt de temps on tenim gent nova (lo de la mare amb el nen a la projecció de naruto de fa 15 dies no compta :P) Pos això, que esperem que t'ho passis genial aquí i que vinguis a força projeccions ;)

P.D: Què us ha semblat la peli?
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2008 13:21

A mi em va agradar força, animació currada, molta sang etc

Sobretot al principi em va saber greu que no li tallin al cap al nen per que es força repelent pero per lo de mes va estar be.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2008 13:24

wow wow benvingut!!!
com han dit abans, espero que poguis venir a les altres projeccions, que les anirem anunciat pel forum o a la pagina web^^

referent a la peli a mi em va agradar, i per cert la banda sonora es força bona tambe^^
i el gosss es molt mono xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 15:33

sincerament.....pobres cavalls.....XDDD

wowow....celebro k t'agradés la película.....suposo k tu deus ser dels tres el mes alt i ros?.......m'equivoco?O.o

jo era el k vaig presentar i finalitzar tan malament la projecció...xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 24 oct. 2008 17:00

Jo era l'alt i amb perilla, jaqueta negra i ulleres... o.ô

I la veritat, els tios de la peli es passaven amb lo dels cavalls, que si a un li tallen el coll, que si a l'altre l'ensarten, que tirin per on sigui encara que els hi petin les cames als cavalls.. joder, ni que els hi haguessin fet algu xD
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 18:20

Onibaku ha escrit:que tirin per on sigui encara que els hi petin les cames als cavalls.. joder, ni que els hi haguessin fet algu xD


si si quan diu "vayamos por allí aunque se le partan las piernas al caballo"...i dius....no home no....hauria quedat millor amb un: "vayamos por allì aunque yo i mi caballo perdamos la vida en ello"....enkra k no fos veritat....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron