Proposta d'activitat : Amic invisible...

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

EntradaAutor: koroki » 16 nov. 2008 15:44

Doncs ho veig dificil xD

Sino podem fer-ho el dia 3/4, pero clar alguns comencem a tenir examens.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Van Yagami » 20 nov. 2008 23:58

doncs ami em va be molts dias, meinx els inportants propers al nadal i cap dany.

Jo lu que vuic es coneixervos en persona ia T_T agafare trauma, somiare amb aixo cada dia, xDDD ja e intentat nar a projeccion i ba sorgir problema, el desti esta encontra meva...

P.D: si leconomia actual esta malamen. Jo no puc regalar una Wii pro si Una "WiiI"( copia barata dels xinos de la wii, que la vaig vore laltre dia)
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 nov. 2008 00:01

Van Yagami ha escrit:
P.D: si leconomia actual esta malamen. Jo no puc regalar una Wii pro si Una "WiiI"( copia barata dels xinos de la wii, que la vaig vore laltre dia)


FOTO! VULL VEURE FOTO!! :D

Sempre m'han fet gràcia aquestes imitacions XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Van Yagami » 21 nov. 2008 02:34

cuan torni a la tenda intentare fotografiarla, espero que els xinos no practiquin el kung fu amb mi per fotografiar la seva tenda. xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: koroki » 21 nov. 2008 13:56

Dios dios dios dios Jo vull una WiiI

Serie el millor regal del mon (**)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 21 nov. 2008 17:16

A començament d'any ho veig fatal, perquè alguns pringats treballarem i esterem histèrics perquè en dos dies tenim exàmens... recordeu que la setmana següent comença el malson....

Si us anés bé a la resta doncs no és mala idea, però crec que tots estarem a prop de l'època d'examens, els dies que te'n recordes que no has fotut ni brot en totes les festes i que si no et poses ja a fer alguna cosa estàs perdut.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 22 nov. 2008 15:09

Kerla ha escrit:A començament d'any ho veig fatal, perquè alguns pringats treballarem i esterem histèrics perquè en dos dies tenim exàmens... recordeu que la setmana següent comença el malson....

Si us anés bé a la resta doncs no és mala idea, però crec que tots estarem a prop de l'època d'examens, els dies que te'n recordes que no has fotut ni brot en totes les festes i que si no et poses ja a fer alguna cosa estàs perdut.
Per un dia mes, que més dona 8)

Tambe ho trobo perillos si, pero es aixo o matar el "projecte"
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron