Jornada de Portes Obertes UdG

Aquest fòrum correspon a les activitats programades per l'Aula Manga, i el controla la Comissió d'Activitats, encarregada d'organitzar-les. Us informarem a través d'aquesta secció de totes les projeccions i activitats previstes a curt termini.

Jornada de Portes Obertes UdG

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2009 00:15

Normalment Aulamanga Sempre ha estat a la Jornada de portes Obertes de la UdG ofertant els seus productes i donan les seves marabelloses pegatines.

Pero avui me donat compte de una cosa : la UdG aquest any fa les portes Obertes el dia 14/15 de Febrer (dintre de 4 dies vaja).

Que fem ?

Font : http://www.udg.edu/Default.aspx?alias=www.udg.edu/jpo
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2009 00:24

ja ho vaig veure.....xo veig pensar k no era dle tot inminent.....la veritat.....

el k haurem de fer doncs.....com sempre.....demanar a secretaria infromació sobre quina llocs podem ocupar.....fer-ho amb temps així podem kedar-ns ambe l millor.....posar quatre posters frikis, musica j-music openings....etc......fulletons d'aulamanga, k a al motixlla del portatil n'està ple......i no se poca cosa més....

jo m'encarrego de Psicologia tot el dia per supostat 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 19 gen. 2009 10:28

Fuah hauré de mirar quines assignatures tinc, però en principi jo també ùc ser a Psicologia. I en Marc també.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2009 12:15

Penseu que probablement no tindreu ni classe o haureu acabat de començar.

Crec que ho han fet per aquestes dates perquè en molts llocs no hi ha classe.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 19 gen. 2009 13:37

Per mi és la primera setmana desprès d'haver començat les classes (no se quan començeu la resta).

Suposo que si no hi ha cap canvi jo puc estar a lletres.


Això si, potser estaria bé intentar imprimir també alguns punts no? quan més material de promoció i més vistós millor... Potser també tenir algun full o fulletó en paper que digui quines són les nostres pròximes activitats del semestre... nuze és una proposta
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2009 16:31

Miraré de parlar amb en siki a veure com ho feien i tal. Crec que estaria be tenir-ne per si de cas.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 gen. 2009 17:37

Si voleu també podeu comtpar amb mi per alla a montilivi^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2009 17:40

sembla doncs k per Montilivi i Emili Grahit ja som gent.....el problema serà crec jo....si deixarem sola la Kerla a Lletres...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 19 gen. 2009 17:43

Nose... Si som molta gent a montivili, no em fa res anar a lletres, no és plan que la Kerla estigui sola
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kerla » 19 gen. 2009 19:56

ò_ó totalment d'acord, val més que no deixeu sola la Kerla a lletres que encara es propassaria amb els jovenets i jovenetes i els espantaria.


Es la meva manera de dir gràcies per pensar amb mi :P , amb dos persones a lletres o tres a molt estirar si un/a només hi pot estar una estona en fem prou. Per demanar els llocs on ens podríem posar ho hem de fer per cada facultat? (es que seria el primer cop que puc assistir a les portes obertes, a part del cop que vaig venir com a estudiant d'institut)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 19 gen. 2009 21:17

Kerla ha escrit:Per demanar els llocs on ens podríem posar ho hem de fer per cada facultat? (es que seria el primer cop que puc assistir a les portes obertes, a part del cop que vaig venir com a estudiant d'institut)


jo vaig anar a fer una mica de cara de pena a les dones de secretaria per si ens podrien deixar unes cadires i taules.....i el lloc pos ens hi varem instal·lar a primera hora i varem poder així triar el millor lloc......per tant Kerla, podries anar a demanar a secretaria com es demana i tal.......si no es allà ja te diran on has d'anar.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Jornada de Portes Obertes UdG

EntradaAutor: Sanse » 20 gen. 2009 00:23

koroki ha escrit:Normalment Aulamanga Sempre ha estat a la Jornada de portes Obertes de la UdG ofertant els seus productes i donan les seves marabelloses pegatines.

Pero avui me donat compte de una cosa : la UdG aquest any fa les portes Obertes el dia 14/15 de Febrer (dintre de 4 dies vaja).

Que fem ?

Font : http://www.udg.edu/Default.aspx?alias=www.udg.edu/jpo


En realitat segons la web de la UdG les jornades de portes obertes són els dies 13 i 14 de febrer (divendres i dissabte respectivament) i no 14 i 15.

Jo en principi podria estar-hi sense gaires problemes igual que l'any passat.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 20 gen. 2009 00:47

PERMAbanned per protetstar una cosa de un admin.

Repartim la gent entre les facultats i ale.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Activitats Aula Manga

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron