Fulletó AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Fulletó AulaManga

EntradaAutor: SiKiaTriK » 21 des. 2006 17:31

Vinga nens i nenes, la comissió de disseny necesstia la vostre ajuda. Haig de crear un fulletó (díptic) per al nou any, i s'ha de fer abans de cap d'any per tenir la factura a punt. M'ho han dit fa res, així que hauria de fer alguna cosa amb cara i ulls. No sé si modificar el color i el text o només un dels dos. Agrairia a la comissió de redacció que revisés el text i a la resta de la gent que plantejés les seves idees sense problemes.

Vinga makus, ànims!.
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: aeris24 » 03 març 2007 17:45

Booooooones

Bé, ja que vas demanar opinions, jo dono la meva :p
A mi em mola la combinació de colors que tenim a la nova web, taronja i negre, així que podríem mirar com queda amb el logo (sempre li pots fer canvis de colors perquè quadri amb els altres). La nova combinació s'hauria d'aplicar a tot: web, fulletons, adhesius, samarretes, targetes, i al carnet.

Aneu proposant idees i que els dissenyadors s'inspirin ;)

Ja neeeeeeeeee
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Palex » 11 març 2007 12:31

Jo no he vist el díptic... (com és?) es podria penjar, no?

I també volia dir que si qualsevol comissió necessita ajuda que jo els ajudaré amb el que pugui. Siki si necessites ajuda amb qualsevol cosa, no ho dubtis, okis?
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: LLuNa » 11 març 2007 15:53

Jo ho sento molt però no sé pas de k va això :S

Kin text s'ha de revisar? I k és el k s'ha de fer exactament?? Pots comptar amb mi (però primer ho haig d'entendre xDDDD) Pensa k el meu cervell ara mateix està fent vaga i no m'entero de gaire res ù.u

Wenu, salut a tots companys ^^
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: koroki » 02 abr. 2007 20:16

Això no s'hauria de anar confirmant >-< ??

No hi ha cap text ni cap disseny fet ó.o ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 03 abr. 2007 15:17

Sí que hi ha un disseny, l'anterior. Si voleu el podem penjar aquí, però seria qüestió de fer nous dissenys i el text s'ha de retocar (i ja el té la Lluna de moment, perquè vaig repartir tríptics a la reunió anterior).
Ja sabeu: propostes de disseny i comentar què us agradaria que digués el text.
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 05 abr. 2007 15:07

Jo preguntava `per un diseny nou ^^U.

Jo mirare a veure que puc fer, pero vaja no es per dir res, peor no tindrien que estar fets per les jornades de portes obertes o.oU ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 24 nov. 2007 00:33

Bé, ja fa temps que en tenia un a mitges. Aquí deixo una proposta, a veure si us animeu també a fer-ne! ;) (les frases es poden canviar, eh? no sabia què posar...U)

Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: x3ron » 24 nov. 2007 12:25

A mi aquest fulleto m'agrada bastant, l'unic que potser canviaria alguna imatge, per posarna alguna d'algun manga o anime. Pel que fa el text tambe el trobo molt b.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2007 12:44

x3ron ha escrit:A mi aquest fulleto m'agrada bastant, l'unic que potser canviaria alguna imatge, per posarna alguna d'algun manga o anime. Pel que fa el text tambe el trobo molt b.
+1

He pensat el mateix que en x3ron al veure'l.

Tot i així, crec que tinguen com tenim ja la majoria de coses podríem anar un dia a mirar preus, ne ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 24 nov. 2007 20:48

A mi també m'agrada molt, tot i això jo afegiria alguna imatge manga ja que de Japó japó... no fem tant, sino que ens centrem bastant en el fet manganime.

això si.... no se pas quina imatge canviaria.... les tres són genials u.u
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Airin_Reika » 24 nov. 2007 23:25

Fer-ne un altre mes pot ser?
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 25 nov. 2007 23:18

Airin_Reika ha escrit:Fer-ne un altre mes pot ser?
Nomes faltaria o.oU

Espero que facis un altre, a veure així tindrem per triar ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 29 nov. 2007 21:16

ei, he intentat fer una versió "manga" del fulletó de la cris, ja que el seu és més "japó"

Per suposat no està acabat, però l'he intentat deixar el més presentable possible perquè el poguessiu evaluar. Si us agrada i encara hi ha la possibilitat d'imprimir, podem imprimir les dues versions. - per això m'he afanyat-

es pot canviar el que sigui, si creieu que la sakura de la portada és massa grossa.. A darrera estic pensant que potser està massa carregat i treure alguna imatge, Bleach o rozen maiden? ..mmm

Imatge Imatge

----> impossible de pujar les imatges, ni el gran siki-sensei ha pogut. espero que us hagin arribat via messenger

EDIT by aeris24: ja la tens penjada ^^ Quan posava les meves vaig descobrir q el bonic imageshack no permet imatges en CMYK (la que necessiten les impremtes), i l'has de convertir abans en RGB
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: aeris24 » 30 nov. 2007 23:33

Estan molt bé, però continuo pensant que per molt maca q sigui la font, sense accents i apòstrofs no ens serveix...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

Següent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron