Fulletó AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

EntradaAutor: Kerla » 01 des. 2007 00:43

aeris24 ha escrit:Estan molt bé, però continuo pensant que per molt maca q sigui la font, sense accents i apòstrofs no ens serveix...


Això ho tinc en compte, però el que passa es que encara queda arreglar unes quantes coses i entre elles els accents (perquè ho vaig fer molt ràpid amb el temps just i cagant-me amb l'imageshack) Quan pugui intentaré afegir-hi els accents tan bé com pugui, si em surt bé, guai, si no, canviaré la font. Crec que en un dels punts vaig dibuixar-hi l'accent i va quedar ben dissimulat....
a part que també falten apostrofs XD -- jo em pregunto per quins set sous a la e hi ha accent i a la o no....mmmmm:? :?

Moltes gràcies per pujar-les, ja estava a punt de llançar el tatil i jo a l'estany
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: aeris24 » 01 des. 2007 02:05

I després dels comentaris que em vau fer de l'altra proposta, se'm va acudir una altra idea de fulletó, així que també la penjo aquí. Ja sabeu, més comentaris fan sortir més idees!

Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 01 des. 2007 22:08

Aquest es molt millor, sense cap dubte

tot i aixi es massa rosa/lila no ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 01 des. 2007 23:01

WOOOOOOOOOOOOOOO.........genials Cris!!!!!
m'encanten a mi a i al nuria......molt be molt be!!!
koroki ha escrit:Aquest es molt millor, sense cap dubte

tot i aixi es massa rosa/lila no ?

mmm...jo crec k ja hi keda ve el lila/rosilla...es constrasta molt be amb le imatges... XD....l'unica cosa k no m'acaba de fer le fet es la frase/pregunta del davant nu xe....tot i k pillo el missatge de l'escena de Lucky Star....k esta molt be perk l'escena esta molt ben buscades.....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 02 des. 2007 00:28

A mi cris, ja t'he dit que m'agrada molt la idea i com l'has fet, però que crec que s'hauria de posar color a la lletra i no posar-ho en negre (opinió).

he intentat de fer els accents, què tal queden?

Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jain » 02 des. 2007 13:15

la idea de la imageen di lucky star está muy bien! en respecto a la létra, opino que la negra igual pierde algo de vidilla, pero facilita a sobremanera la lectura.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ingunn » 03 des. 2007 15:08

que wapas!!! m'agrada dels dos !!
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: mushroom » 03 des. 2007 17:30

aeris24 ha escrit:I després dels comentaris que em vau fer de l'altra proposta, se'm va acudir una altra idea de fulletó, així que també la penjo aquí. Ja sabeu, més comentaris fan sortir més idees!

Imatge Imatge


dels penjats fins ara es el que més m'agrada.

Em podrieu dir les mesures i resolució que ha de tenir?, conec una mica freehand i photoshop i m'agradaria provar de fer alguna cosa.
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: Sanse » 03 des. 2007 20:25

aeris24 ha escrit:I després dels comentaris que em vau fer de l'altra proposta, se'm va acudir una altra idea de fulletó, així que també la penjo aquí. Ja sabeu, més comentaris fan sortir més idees!

Imatge Imatge


Personalment, aquest és el que més m'agrada (per ara)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: aeris24 » 04 des. 2007 23:18

Nova proposta amb fonts diferents. Si no us agrada, digueu-me com voldrieu q fos la font, q n'hi ha moltíssimes per triar!!

Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 05 des. 2007 13:23

Cada cop esta millor, >0<

Tot i que la pega més gran per mi ( es opcio de gustos ) es el fons. Potser es massa rosat ò.oU

Tot i que veig que soc l'unic que es queixa de això -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 05 des. 2007 15:19

Jo crec que el lila queda bé amb els personatges ^^ A mi també m'agrada molt aquest.

Per cert, que algú li contesti a en mushroom pobret XD Jo és que no en tinc ni p*** idea
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 05 des. 2007 19:40

Taki ha escrit:Jo crec que el lila queda bé amb els personatges ^^ A mi també m'agrada molt aquest.

Per cert, que algú li contesti a en mushroom pobret XD Jo és que no en tinc ni p*** idea
Jo tampoc tinc ni idea, suposo que si fas a photoshop, ho fas una mica gran i si sobra ja es pot reduir ò.oU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: aeris24 » 06 des. 2007 22:31

mushroom ha escrit:Em podrieu dir les mesures i resolució que ha de tenir?, conec una mica freehand i photoshop i m'agradaria provar de fer alguna cosa.

Les mides són 10x20cm (és orientativa, pots adaptar-la una mica si vols), i la resolució de 300pp (és la necessària per dur a impremta).
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Darko » 07 des. 2007 20:07

wooooh!!! estant molt bé els vostres fulletons!!!!


Dels fulletons de Lucky Star, personalment m'agrada més la primera font que la segona ù.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

AnteriorSegüent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron