Codi QR aulamanga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Re: Codi QR aulamanga

EntradaAutor: Charlie » 23 set. 2012 17:11

Yui-chan ha escrit:
Charlie ha escrit:Doncs la idea aquesta mola un munt (lo del codi i lo de les noies lleugeres de roba :vicios: )

Estaria bé, però, col·locar alguna frase o algo que et deixi amb les ganes de voler saber de què tracta el codi. Per exemple: "S'acosta la revolució" o "Et volem reclutar" o coses per l'estil, no se, algo per fer picar la curiositat.

Tot i que també podriem posar una imatge hentai amb el codi entre les cuixes d'una mossa ben parida :vicios: :vicios: :vicios: :vicios:


Pero és molt bona la idea! Ben pensat vice! :lolface:

Realment si et soc sincera... estic contenta de que m'hagin castigat :shock:



Por?? :O
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Codi QR aulamanga

EntradaAutor: Yui-chan » 23 set. 2012 18:05

Charlie ha escrit:
Yui-chan ha escrit:
Charlie ha escrit:Doncs la idea aquesta mola un munt (lo del codi i lo de les noies lleugeres de roba :vicios: )

Estaria bé, però, col·locar alguna frase o algo que et deixi amb les ganes de voler saber de què tracta el codi. Per exemple: "S'acosta la revolució" o "Et volem reclutar" o coses per l'estil, no se, algo per fer picar la curiositat.

Tot i que també podriem posar una imatge hentai amb el codi entre les cuixes d'una mossa ben parida :vicios: :vicios: :vicios: :vicios:


Pero és molt bona la idea! Ben pensat vice! :lolface:

Realment si et soc sincera... estic contenta de que m'hagin castigat :shock:



Por?? :O

Perquè si preteneu fer-ho aquest any jo no podré participar :emocio:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Anterior

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron