Samarreta AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Samarreta AulaManga

EntradaAutor: SiKiaTriK » 24 març 2007 16:39

Bones bones gent d'aquestes contrades frikis, doncs com vam dir a la reunió un dels temes a tractar seria el de la samarreta de l'associació. Tant per poder ser encara més friki, com per vendre-la i fer algún nineró que sempre ve bé :D.
Us ensenyo el disseny que vaig pensar un dia allò quan tenia temps al primer semestre (snif). El tema seria samarreta negra i el dibuix, lletres etc fet amb línies blanques. Encara s'han de concretar preus per colors, samarretes i un llaaaaarg etc però mira, per començar a comentar sobre el tema, aqui teniu el que vaig proposar!


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: aeris24 » 24 març 2007 17:21

boneeeeeees

Pos com vaig dir al seu dia, la part del davant em mola molt ^^ Peeerò hem d'utilitzar imatges sense copyright, així que al darrera hi posaria el dibuixet de l'Andrea (l'amiga de la Raquel), sigui quin sigui, o un haiku com vam dir...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jako-kun » 24 març 2007 18:00

ta molt b......la sakura de davant es molt bona idea....i la imatge de derera cap problema per ser de Bleach..XDD

lo k em falla son les lletres de Aulamanga Udg k costen una mica de veure....res mes
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 24 març 2007 21:32

com vaig dir-te l'altre dia la part de davant esta molt xula, aixo de k kdi la sakura 3/4 esta mlt bé, potse si k kosten de llegir les lletres de Aulamanga udg pero tmb estan wais, jo potse el k kanviaria seria el darrera... ara mateix no sabria k dir-te k hi posesim però algu sem acudira més ven dit se'ns acudira a tots ^^

molt currat lluísss ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 25 març 2007 13:30

A mi m'agrada, bastant, tot i aixi lichigo potser no es lo millor ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: PeterPunkZ » 26 març 2007 18:19

Jo, per no sortir de la rutina, dic que no m'agrada xD.

A veure, hi han dos coses: Primer, m'agraden els dissenys minimalistes... la flor m'agrada la idea de com està col·locada, però la faria, com a poc, la meitat. Les lletres d'Aula Manga no m'agraden, perquè igual que sempre, les trobo massa grans (apart que la Font tampoc em convenç massa).

El dibuix del darrera de l'Ichigo, estic dacord amb en Sergi, mola el dibuix i l'afecte de perspectiva que té, però segurament l'Ichigo no és el més indicat (veus, aquí no em queixo de la mida, a l'esquena ja m'està bé que sigui una mica grandet xD).

I L'altre cosa (ja per acabar, no torturaré més xD) és el tema de que surti la web. Trobo que sembla una samarreta de publicitat amb la pàgina web a l'esquena (i més tant gran). Jo no la posaria, o com a molt la posaria petita (no se, es pot regalar una enganxina amb al samarreta amb el logo, Aula Manga UdG i la web i així també fem publicitat).

Ale, ja he criticat força. Jo de vosaltres no em faria massa cas xD.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: Jako-kun » 26 març 2007 20:06

a mi la flor ja m'agrada....i lo de la web no hi vei cap inconvenient....ja estic acostumat a portar samarretes de grups de musica fent-los publicitat i a mes pagant la camiseta!!!..XDD...nu xe...és un aspecta k no em molesta i a mes trobo bé mostrar la nostra web....alemnys perk la gent sapiga k en tenim..XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 27 març 2007 17:54

Per mi esta wapa la camisa...mes si ets un fan de bleach com jo..Xd..

Lo de la web estic d'acord amb en Peterpunkz.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 27 març 2007 18:17

A mi m'encanta bleach, pero no crec que sigui el mes adecuat. Vaja no tinc cap mes idea, aixi que tampoc critico gaire.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 29 març 2007 09:28

Respecto a la parte de delante, me encanta ( y mas si la camiseta es negra!). en lo referente a la de atras, quítaría la web (no mola llevar camisetas de publicidad). Y por el copiright, se podría poner en la parte trasera un haiku, algunas letras japonesas o realizar un concurso de dibujo para la imagen (aunke yo no participaría, dibujo fatal ^^)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: LLuNa » 30 març 2007 01:04

Doncs a mi no m'acaba de convèncer, m'agradaria més una imatge d'un samurai o alguna cosa així, no sé (totalment d'acord en que sigui un disseny minimalista xD). Llavors les lletres no s'entenen gaire... no em piqueu gaire eh?? T_T

Saluuuut^^
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: Jain » 30 març 2007 11:43

lo del samurai es una excelente idea, pero no se si todos estará de acuerdo ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: LLuNa » 30 març 2007 15:27

Imatge
Imatge

Wenu, no sé si voreu la imatge pq ni idea de com es pugen les imatges, però probarem si funciona.
Mireu, he trobat aquest dibuix q vaig fer i l'he acabat de resseguir pq es veiés millor, a mi m'agrada, i he pensat que podria servir per posar a la samarreta. Vosaltres direu!
En cas de que no es veiés la imatge (que és el més probable xD) us ho enviaré a tots per correu.

Aguuuur!
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: koroki » 30 març 2007 16:35

crec que el dibuix esta prou be pero s'ha de retocar alguna cosa ( soc molt prim mirat ^^UU)

Tot i aixi, hauriem de pensar com adaptarlo a una samarreta i que agrades a tots.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Darko » 30 març 2007 17:00

A mi tb em sembla massa grans la flor i les lletres de la web
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Següent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron