Carnet AulaManga

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Quin color preferiu?

Vermell
4
18%
Taronja
7
32%
Blau
10
45%
Un altre color (escriviu quin)
1
5%
 
Vots totals : 22

Carnet AulaManga

EntradaAutor: SiKiaTriK » 26 març 2007 23:51

Hola gent! Avui he tingut una estoneta inspirada i a més de fer les memòries de la comissió (quina feinada 8 línies) he agafat una estoneta per fer la primera proposta de carnet per a l'associació. Tots sabem que som petits subordinats de la FOC però de mentres no ens posem d'acord jo us proposo un carnet com aquell qui no vol la cosa. Els colors, disseny, organització estàn totalment escollits per votació tirànica on només voto jo així que ja podeu dir la vostra, serà un carnet per a tots ^^.

A part de la versió en vermell teniu la versió Taronja que apuntava en Pere, la Blava per seguir amb la línia del fòrum i així, i finalment la versió BALU Aula Manga que demanava en Sergi... (es molt mono però serà només per ell xD). Ale, ara podeu triar més :D

Imatge Imatge Imatge Imatge
SiKiaTriK l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 abr. 2007 18:36, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: aeris24 » 26 març 2007 23:56

Pos el disseny me mola molt ^o^ L'únic que tinc força mania al rosa, i preferiria taronja i negre, o alguna altra combinació... però el degradat, la font i tot plegat queda xulu ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 27 març 2007 08:04

Bueno no es ni rosa xDDD

Jo prefereiaia balu aula manga ù.ú
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: PeterPunkZ » 27 març 2007 10:26

Ieja!

Segur que pense... oh no, el pesat que només fa que queixar-se... però avui no! xD

A mi el carnet em mola molt com està. La única cosa, es que jo també em decanto per el negre taronja de la jefa (no per res, però com es pot comprovar a la web, es una combinació que em mola excessivament xD). Però sinó, la combinació de colors mes una mica igual, i el disseny ja m'agrada ^^
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: Jako-kun » 27 març 2007 12:13

molt currat.....a mi els colors ja m'agraden com estan......el negre i el vermell RULES!!!...XDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: aeris24 » 27 març 2007 15:27

Jo quan el vaig veure des de casa el veia rosa ·_· devia tenir molta son -_- però bé, de tota manera em molaria que tingués els mateixos colors que la web, per fer una mica de marca i anar tot més unificat ^^

Només un detall en el que ara m'he fixat: el camp de cognom hauria d'incloure més espai per posar els DOS cognoms (poden haver-hi membres amb els mateixos noms o un cognom igual...), i això destarota una mica el disseny :roll: podries provar com queda? (és que quedaven bé les 4 files tal com estan >_<)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: neodark » 27 març 2007 17:50

Per mi esta wapo aixi ...s'auria de veure com queda tronja i negre..
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: aeris24 » 27 març 2007 22:37

Molt xules les noves versions! Potser em quedo amb la blava... però estaria bé que li fessis algun efecte així més flipat, potser a la sakura... tipus el que vas posar a la imatge inicial dels fòrums, nuze, per fer-lo més fashion...

I per cert, el blau balu triomfa XDDDDDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: PeterPunkZ » 28 març 2007 02:04

El rosa segueix sent rosa a casa meu... poder tocaria operar-se els ulls... però el veig rosa no vermell xDD.

Vistes les noves versions, m'agraden tant el blau com el taronja, però esclar, en vista de que segueixo veient rosa... millor no opino.

Jefa, se que no va aquí, així que si vols allargar la conversa obre post a la web :P, però si voleu canviar el color i fer-la blava perquè segueixi els esquemes del fòrum i del possible carnet es fàcil, tot es preguntar-ho a la gent com ho vol :P
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: koroki » 28 març 2007 07:56

Blauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu baluuuuuuuuuuuuu xDDDDDDDDDDD

Siki t'estimo >-<, m'encata el nou blau, amb la sakura clar ù.uUUU Com se te pasa pel cap posar allo T0T xDDDDDDDDDDDDDDDd

Pos aixo, el friki del blau opina que el blau mola ù.u ( me sento mana (hh) )
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 28 març 2007 13:19

Bé, jo també tinc el sindrome ho-veig-rosa-i-em-fa-venir-urticaria-el-rosa

A part d'això m'agrada molt tant el taronja com el blau, quan els portem a imprimir??:P
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 28 març 2007 17:38

diosssss.....Siki t'has atrevait a fer el den Balú...XDDD...a mi tots m'agraden menys el taronja....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Godai » 28 març 2007 18:09

on és el de la fulla de Ginkgo????

Voto pel blau o taronja ^^
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: Kerla » 28 març 2007 19:21

jo l'únic que canviaria es que la sakura en el taronja, també sigui taronja, gris queda molt .... molt... pare de la misae nohara.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: LLuNa » 28 març 2007 20:21

Bé, jo com la gran majoria, em decanto pel taronja o el blau. El taronja és un dels meus colors preferits, i el blau keda molt benpa, així k tant m'és.... però aquest rosa no sisplau... es molt de... no sé... és k el rosa en sí és un color lleig... :roll:
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

Següent

Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron