Publicitat i difusió

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Publicitat i difusió

EntradaAutor: Kerla » 23 abr. 2007 22:16

Crec que és un aspecte molt important i estaria bé obrir aquest post per recollir sugerencies de com, on, de quina manera podem donar a conéixer la nostra estimada associació.

Fins al moment tenim, la web, bulletí, un parell de cartells principals a les facultats...

Una de les coses que proposavem amb en neodark seria de deixar fulletons a la 22 on hi ha més afluència de otakus de girona. A més a més crec que seria bona idea de deixar-ne a altres llocs com el centre cívic (on es fan cursos de cómic i tal) i en general alguns llocs on hi hagi afluència de jovent que pugui tenir interès en la nostra associació.

Què en penseu? creieu que valdria la pena?

I sobretot, de quines altres maneres creieu que podriem fer difusió?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Airún » 23 abr. 2007 23:12

Jo crec k a la 22 i altres llocs on hi vagin otakus seria molt bona idea posar-hi folletons o algu k informes sobre l'AMU, sobretot la 22 k sempre esta plena la zona de mangas.

I ara mateix no sem acut més formes de difusió pero per algu em de començar ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 24 abr. 2007 07:57

Nyaaa, jo cerec que deixa fulletons a 22 estaria be, alla la gent sol mirar les coses grati que hi ha ù.u, es un bon mitja de propaganda.

Idees així son les que aconsegueixen que vingui més gent ù.u.

Pero es bastant dificil fer puiblicitat ù.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 abr. 2007 18:36

mmmm...lo de la 22 es molt bona idea.....tot i k segueixo dient k una altre molt bona manera de fer difusió en l'àmbit universitari seria parlar amb el secretari de cada uni perk enviés un mail k promocionés l'Aulamanga segur k algu hi estaria interessat, i k per alguna extranya raó no hages vist mai els cartells sobre projeccions....alemnys en la de psicologia és en Carles Tremols és molt crack i segur k no ens diria pas k no......i no crec k afectés gaire al correu de la gent, perk igualment jo n'estic fart de k m'enviin missatges inutils......kuan l'únic k fariem seria un missatge i almenys així matariem el problema de k molta gent de la uni no ens conegi......jo crec k és una bona proposta....i tot seria parlar-ne...k n'opineu¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 24 abr. 2007 19:24

tecnicament aixo es ilegal jako, a ciencies no en rebem cap, peor seria bo saber com es pot fer al menys a algunes facultats ò.o.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 abr. 2007 20:52

ja dic k a Psicologia es pòdria fer.....koroki, no crec pas k ens digessin res.....per molt ilegal k fos...a no ser k ens posessim pesats en enviar-ne més d'un....k no serà el cas.....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: PeterPunkZ » 24 abr. 2007 21:35

Jako, això ho vam parlar quan el consell d'associacions i ens vam dir que no es podia fer. Si voleu fer vosaltres com a cosa puntual, de parlar amb una persona que ho pot fer i us diu que si, i a més, teniu permís exprés d'algú amb alguna responsabilitat (que serà qui després s'enduria la bronca, en cas de que caigués), doncs es una bona idea. Però no es pot considerar un mètode de difusió com els que parlem aquí, perquè seria quelcom molt puntual.

No se, parle-ho amb la Cristina o en Quim i a veure que n'opinen, suposo que son ells qui haurien de dir alguna cosa, a mi personalment em sembla bé.

I tornant al tema de la difusió, lo de la llibreria 22 està també de puta mare, però estem amb lo de sempre, ens falta tenir un tríptic, o com es digui, que informi del que fem, web, i coses d'aquestes, i llavors si que en podríem encarregar un munt i anar-los deixant per els llocs.
PeterPunkZ l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 abr. 2007 21:50, en total s’ha editat 1 vegada.
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: koroki » 24 abr. 2007 21:48

totalment d'acord amb peterpunks ^^U

Tot i aixo si en la vostre facultat es fa podrieu mirar com es fa ò.o, quins mecanismes legals/no legals fan possible aixo.

Jo dirte que gairebe mai rebo propaganda de res, que no sigui coses MOLT puntuals de la udg ò.o.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 abr. 2007 23:01

oi oi......captat Pere....nire almenys a informar-me de com nar i a vera k es pot fer i ja els ho comentare a la Cris i en Quim....^o^

koroki....lo del correu deu ser numes a ciencies perk a noslatres a Psico ens n'envien diariament correu k no t'interessa molt...a no ser k sigui especific per cursets i coses.....i no te digo els dies d'eleccionskl ens ho emplenen tot de missatges repetits sobre kda candidat....i no ens arriben els referents a examens.....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 24 abr. 2007 23:25

teoricament tota la publicitat de les eleccions ens hauria d'interessar a tots, principalment per informar-nos dels candidats, en canvi, un correu d'una associació nomes interessa a uns pocs normalment
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Som'hi

EntradaAutor: SiKiaTriK » 08 ago. 2007 20:45

Veient i entenent alhora la necessitat de fer promoció i difusió, des de la Comissió de Disseny i jo, com a representant m'ofereixo a realitzar propostes que em demaneu (nou fulletó, nous cartells generals, els punts de manga són quasi un fet... etc) així que ja sabeu, propostes i alguna idea (mascota + sakura, sakura sola però en colors diferents... etc)
Oki doki? *^_^*
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 09 ago. 2007 10:32

Jo crec que estaria be ara mateix que creessis un jpg més o menys gran com a logo oficial de aulamanga, amb la sakura i tal. Alguna cosa ben posada amb colors, per tenir un standar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron