Frase de samarretes

El fòrum de Disseny correspon a la Comissió de Disseny, encarregada de l'edició i creació del material promocional de l'associació. Trobareu informació sobre els cartells i posters i les noves propostes de material, tant divulgatiu com d'ús pels membres de l'AMU.

Moderador: Comissió de Disseny

Frase de samarretes

EntradaAutor: koroki » 10 des. 2007 21:42

A veure, s'ha pensat en que es `podria posar una frase enginyosa. Qualsevol cosa val, nomes es per tenir per triar . Despres es triara.

Jo he proposar Watashi wa Ero Desu.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 10 des. 2007 22:08

mmmm...tot i k la de "watashi wa ero desu" fa mes per otakus ero-ero com en Sergi jo 8) ......tamb s'ha dit de posar "Watashi wa otaku desu".......^^

PD: si fos per mi....".....ero desu"
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 10 des. 2007 22:52

Si fos per mi també XD "watashi wa ero desu" ù.u A més... És que té certa gràcia XD

No ho sé, jo no posaria cap de les dues propostes en una samarreta. Crec que hi ha gent que no les compraria només per això. S'ha de pensar una cosa que pugui agradar a tothom, i també que a la vegada pugui convertir-se en representatiu d'aulamanga... No sé si m'explico XD

Sé que és difícil ^^U Ara estic molt espessa, demà ja em trencaré el cap.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 11 des. 2007 00:09

I a més hauria de tenir relació amb la imatge no? .... nuze jo aniré pensant, a veure si se m'acudeix alguna cosa, hauria de ser tipo: "friki inside this t-shirt?"? vull dir amb la paraula, otaku, friki... yaoi/yuri lover... no?
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Re: Frase de samarretes

EntradaAutor: Sanse » 11 des. 2007 11:35

koroki ha escrit:A veure, s'ha pensat en que es `podria posar una frase enginyosa. Qualsevol cosa val, nomes es per tenir per triar . Despres es triara.

Jo he proposar Watashi wa Ero Desu.


Mmmm, no se japones, pero tinc la extranya sensació de que he entes aquesta frase.

M'agrada.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 11 des. 2007 13:21

Kerla ha escrit:I a més hauria de tenir relació amb la imatge no? .... nuze jo aniré pensant, a veure si se m'acudeix alguna cosa, hauria de ser tipo: "friki inside this t-shirt?"? vull dir amb la paraula, otaku, friki... yaoi/yuri lover... no?


Ostres, aquesta m'ha agradat XD Mola...

Estic amb en Marc i li ha sortit de posar "Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!" XDDDDDD I m'he partit XD Seria boníssim... Però vaja, per una camiseta per vendre a la gent, suposo que no u.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: aeris24 » 11 des. 2007 13:25

Taki ha escrit:Estic amb en Marc i li ha sortit de posar "Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!" XDDDDDD I m'he partit XD Seria boníssim... Però vaja, per una camiseta per vendre a la gent, suposo que no u.u


XDDDDDDD seria rotllo "Ja trigues a sortir de "l'armari" XDDDDD Però sí, jo crec que un rotllo així dient q som frikis o que la gent s'apunti seria el millor...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: koroki » 11 des. 2007 23:31

Taki ha escrit:
Kerla ha escrit:I a més hauria de tenir relació amb la imatge no? .... nuze jo aniré pensant, a veure si se m'acudeix alguna cosa, hauria de ser tipo: "friki inside this t-shirt?"? vull dir amb la paraula, otaku, friki... yaoi/yuri lover... no?


Ostres, aquesta m'ha agradat XD Mola...

Estic amb en Marc i li ha sortit de posar "Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!" XDDDDDD I m'he partit XD Seria boníssim... Però vaja, per una camiseta per vendre a la gent, suposo que no u.u
Utena fan 4ever

Jo aposto per 'Vine, acompanya'ns al món que tant desitges!', es mega friki xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 12 des. 2007 13:08

Per si algú no ho recorda, és la frase que diu en Touga a cada capítol a l'última saga XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jain » 12 des. 2007 14:29

yo me quedo con la de "Watashi wa otaku desu" es más comercial
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ingunn » 16 des. 2007 14:46

A mi m'agrada la que ha dit la Cris... i crec que com diu la taki tindrien que posar la frase en català perque la gent ho entengués ja que si no ho entenen no els hi farà gràcia i no ho compraran...crec que, com ja heu dit, ha de ser una frase ingeniosa i que faci gracia...per despertar el instint consumista :D
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20


Torna a: Disseny

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron