Compatibilitat amb Opera

La Comissió de Web s'ocupa de la gestió del principal mitjà de difusió de l'associació. Aquí podeu comentar els problemes que trobeu o proposar canvis que creieu que hauria de tenir la web o aquest mateix fòrum.

Moderador: Comissió Web

Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: patofet » 18 gen. 2012 14:38

Fa temps que utilitzu opera i amb la única pàgina que he tingut problemes ha sigut la vostra, avui he decidit mirar el codi de la web. Vaig directament al gra :twisted: :

Problema: A la pàgina principal que els botons de + Registra't a AMUdG + Fòrum + no funcionan
Solució: s'ha de canviar un apartat de l'html:
avans:
if (navigator.appName=="Opera") {
document.write('<div class="rounded2" style="position:relative; z-index:48; top:1.0em; width:700; height:190;border-style: solid; border-color: #000000; border-width: 1px 0px 0px 0px; ">')
}


El que hi hauria de haber perque funcioni:
if (navigator.appName=="Opera") {
document.write('<div class="rounded2" style="position:relative; z-index:48; top:1.0em; width:700; height:10;border-style: solid; border-color: #000000; border-width: 1px 0px 0px 0px; ">')
}


amb semble que amb aquest canvi s'arregle aquest problema i n'ocasiona cap altre(l'he provat amb local) :nocrec: .

Problema(vastant molest :iquemes: ):La barra de
"Normes PMF Cerca Membres Grups..."
es queda molt abaix i molesta per llegir el foro i el problema es que tot l'espai que hi ha adalt de la barra no amb deixa clicar cap vincle ni res ...
Per solucionar la posició de la barra:
A on hi ha
<div class="menudiv"><center><table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" class="menutable">

hi hauria de anar:
<script>

if (navigator.appName=="Opera")
{
document.write('<div style="width: 42.7em;position:relative;top:-5em;background-color: #2E6086; border-style: solid; border-color: black; border-width: 1px 1px 1px 1px;">')
}
else
{
document.write('<div class="menudiv">')
}
</script>
<center><table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" class="menutable">


I per el problema que no deixa clicar ni res es el mateix problema de avans:
a on hi ha:
if (navigator.appName=="Opera") {
document.write('<div class="rounded2" style="position:relative; z-index:48; top:1.0em; width:700; height:190;border-style: solid; border-color: #000000; border-width: 1px 0px 0px 0px; ">')
}


El que hi hauria de haber perque funcioni:
if (navigator.appName=="Opera") {
document.write('<div class="rounded2" style="position:relative; z-index:48; top:1.0em; width:700; height:10;border-style: solid; border-color: #000000; border-width: 1px 0px 0px 0px; ">')
}

I amb tot això s'arregle la majoria de errors molestos que hi en la pàgina si vas amb opera :vicios:
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: koroki » 18 gen. 2012 16:43

LA veritat, vaig estar un temps mirant amb Opera que fallava, pero donava bastant pel cul, no tant com IE, pero bastant. Aixi que vaig sudar en general i nomes funciona amb navegadors lliures.

Per altre banda, gracies per l'ajuda, aplicaré casi tots els canvis. He de dir que els llocs pensants per Opera, abans funcionaven bé, pero el Opera deu haver canviat el suficient perque no funcioni.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: Sanse » 18 gen. 2012 16:53

Ejem ejem friki de l'Opera ejem ejem.

Nah, però tot el que ajudi a millorar la web és benvingut, oi?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: patofet » 18 gen. 2012 20:46

Sanse ha escrit:Ejem ejem friki de l'Opera ejem ejem.

Nah, però tot el que ajudi a millorar la web és benvingut, oi?

XD que vols que hi fasi per mi es el millor :perverface:

koroki ha escrit:LA veritat, vaig estar un temps mirant amb Opera que fallava, pero donava bastant pel cul, no tant com IE, pero bastant. Aixi que vaig sudar en general i nomes funciona amb navegadors lliures.

Per altre banda, gracies per l'ajuda, aplicaré casi tots els canvis. He de dir que els llocs pensants per Opera, abans funcionaven bé, pero el Opera deu haver canviat el suficient perque no funcioni.

navegadors lliures només es el firefox no¿? XDDD perque amb el lynx no es pas que es vegi massa be això XDDD i si quant van treure la versió 10.00 (ara van per la 11.60) van canviar moltes coses
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: koroki » 18 gen. 2012 23:38

Lliures tens Chromium, Konqueror, Aroa, epiphany.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: patofet » 19 gen. 2012 15:59

koroki ha escrit:Lliures tens Chromium, Konqueror, Aroa, epiphany.

Zasca XD no sabia que n'hi hagessin tants XDDD
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: quentin » 19 gen. 2012 20:12

Doncs jo els problemes amb Opera els soluciono amb una fulla d'estils personalitzada que conté només:

Codi: Selecciona’ls tots
div.rounded2{
   display:none;
}


i després això de fer servir (if navigator.appName=="Opera") es molt dolent, i espero que ningú de vosaltres ho faci servir MAI >:(
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: patofet » 20 gen. 2012 17:11

quentin ha escrit:Doncs jo els problemes amb Opera els soluciono amb una fulla d'estils personalitzada que conté només:

Codi: Selecciona’ls tots
div.rounded2{
   display:none;
}


i després això de fer servir (if navigator.appName=="Opera") es molt dolent, i espero que ningú de vosaltres ho faci servir MAI >:(

vale FUNCIONA!!!!(buenu es posa malament el panell del costat però es igual XD) :vicios: gracies per compartir-ho XD i lu de (if navigator.appName=="Opera") ho he posat perque en el codi esta axis i jo no es que en sàpiga massa de css html i aquestes coses ...
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: koroki » 20 gen. 2012 23:26

De html no es sabia massa més en aquell llavors. Ara suposo que hagues fet una altre cosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Compatibilitat amb Opera

EntradaAutor: quentin » 21 gen. 2012 16:31

patofet ha escrit:vale FUNCIONA!!!!(buenu es posa malament el panell del costat però es igual XD) :vicios: gracies per compartir-ho XD i lu de (if navigator.appName=="Opera") ho he posat perque en el codi esta axis i jo no es que en sàpiga massa de css html i aquestes coses ...


De fet jo mai he fet servir aquell panell del costat, he pensat fins i tot treure'l amb css però mai m'he posat.
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49


Torna a: Web

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron