Retirada del número de missatges

La Comissió de Web s'ocupa de la gestió del principal mitjà de difusió de l'associació. Aquí podeu comentar els problemes que trobeu o proposar canvis que creieu que hauria de tenir la web o aquest mateix fòrum.

Moderador: Comissió Web

Retirada del número de missatges

EntradaAutor: PeterPunkZ » 28 març 2007 22:13

Bon dia

Doncs vull proposar de treure el numero que, sota el nostre nom, ens indica quants missatges portem, per acabar així amb la carrera de ser el que més 'posteja' al fòrum.

Crec que això provoca molts missatges curts i prescindibles que, apart de desviar converses, provoquen que gent que no entra gaire sovint al fòrum acabi per entrar-hi menys (perquè les converses decauen i quan portes alguns posts llegits així, ni que es reprengui el fil, ho has deixat abans i no acabes de llegir... això si comences quan veus que de no ser-hi el post passa a tenir 4 pàgines).

Sé que és una proposta bastant poc popular, però esque crec que aquest fenomen es cada cop més creixent i, tot i que no m'hi veig gaire afectat perquè entro bastant sovint, fa més impopulars les converses.

No se, vatrus direu que en penseu.
Vinga, vagi bonico familia!
Agur!
. . . y sin embargo la gente no puede respirar. Muchos dicen, 'ya respiraremos más tarde', pero no lo hacen, porque la mayoria ya están muertos.
PeterPunkZ
Friki
 
Entrades: 86
Membre des de: 24 set. 2006 16:56
Ubicació: El 55e

EntradaAutor: aeris24 » 28 març 2007 22:28

Per mi ok... La veritat és que em sembla important diferenciar els tipus de posts: d'organització i "feina" i de "passar l'estona". Normalment vaig amb poc temps i vull llegir el més necessari, així que s'agraeix que els posts de "feina" tractin d'això i la gent s'ho prengui en serio. Però els que volen fer converses més tipus xat, que ho puguin fer en altres espais com l'offtopic o coses així...
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Jain » 29 març 2007 09:12

opino lo mismo, yo no entro mucho y cuando entro, encuntro temas que se desvían y muchos otros que acaban siendo un sinsentido.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 29 març 2007 10:34

Ok.....bona idea
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 29 març 2007 11:18

Si aixo passa ...a vegades vos lleguir un fil pero es tan llarg que et perds.
Aprovo la idea!
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Kerla » 29 març 2007 12:19

Estic d'acord, crec que només s'haurien de postejar les respostes necessàries. Ja que a vegades els fórums es converteixen en xats quan no ho són.

Per mi bé.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Ryuuzaki » 29 març 2007 16:22

Hi estic totalment d'acord. I per a no desaprofitar el post, us explicaré com m'ha anat la classe de pràctiques d'estadística.
Era una mañana lluviosa, podéis deducir por mi cambio repentino de idioma y por el hecho de que la mañana fuera lluviosa, que me lo estoy inventando... a todo eso, el abuelo de Pere tiene un pez, el tío Jandru se parece a Bilbo Bolsón aunque no lo pueda corroborar porque aun no lo he visto y este no es mi vaso de Batman.

Bé doncs, paro aquí que sino derivaran la resposta a frikades diverses... i de moment no ho són. :wink:
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Jain » 30 març 2007 11:53

De todos modos, creo que se debería hacer lo que se dijo en la reunión,poner unos lugares "SERIOS" donde no se acabe derivando temas y otros mas relajados donde se pueda contar lo que sea.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: LLuNa » 30 març 2007 15:41

Per mi també està bé, tot i que tampoc m'afecta massa perquè entro sovint, així que em sembla mube.
...que el día nunca es tan oscuro como cuando va a amanecer...
Avatar de l’usuari
LLuNa
Friki
 
Entrades: 74
Membre des de: 04 març 2007 19:01
Ubicació: Riude, girona, catalunya, món...

EntradaAutor: koroki » 30 març 2007 16:19

Ho fare quant trobi com fer-ho i tingui temps per fer-ho ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 30 març 2007 19:56

A mi em sembla bé, tot i que crec que, per lo que vaig llegint , en els temes de caire seriós els misstages respectet bastant aquest to, vull dir que normalment no s'en van per les branques... yo entenc per seriós tot lo que abarca les propostes, activitats... i considero més "light" els temes en que podem parlar de musica etc... i tampoc crec que hi hagi un concurs o carrera per a veure qui es el que més posteja... i s'hi s'ha dit jo ho entenc com una anécdota o una broma.
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ryuuzaki » 02 abr. 2007 15:24

Una alternativa seria fer uns rangs allò divertits, sense derivar en competició desenfrenada, per a amenitzar la cosa. Així no compliquem l'assumpte d'haver d'esborrar el còmput de missatges, que per altra banda, ho trobo bé.
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: koroki » 01 jul. 2007 15:13

Fet ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Web

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron