En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: Sanse » 15 oct. 2015 12:45

Doncs això, obro aquest tema per a que tothom pugui exposar els seus arguments a favor o en contra d'un idioma i decidir entre tots en quin idioma s'ha de fer.

Si us plau, no us limiteu a dir en quin idioma el voleu, sentiu-vos lliures d'argumentar les vostres respostes:
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: koroki » 15 oct. 2015 15:00

Jo crec que s'haurien de fer en català. Per varios motius:
1.- Principalment es un motiu pragmàtic. El públic objectiu d'Aula Manga es gent de Girona i rodalies. Si m'apures, gent de Barcelona. Aquesta gent enten el català tan bé com el castella. Pero la gracia es que si esta català dona una sensació de proximitat interesant.
2.- Per indentificar-nos. Hi ha poques associacions de manga a Catalunya i menys hi ha que aportin contingut en català. Es quelcom que podem fer molt facil i que ens fa unics o una mica més unics.
3.- Perque som de la UdG i es un aspecte que es valora bastant positivament.
4.- A la vegada estem registrats a la Generalitat.
4.- El català es un factor integrador important, com ja es sap.
6.- I, com a factor més cultural, es bo que utilitzem el catalá i no es mori, la veritat.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: Hachi » 15 oct. 2015 15:10

Com ja us he comentat en diversos llocs, opto perquè es parli en català. I si es vol castellà també, però només castellà ho veig un error i més contant com és Aula Manga. Les meves raons són les següents:

Aula Manga és una associació d'àmbit gironí, o com a molt d'àmbit de Catalunya. El fet que es parli en català no fa que tinguem menys membres sinó els mateixos, ja que un de Madrid no vindrà de per si a una activitat random, excepte que tingui amics que ja coneix d'aquí i li diu, ei vine.

Però a part d'aquest motiu, Aula Manga és una associació que està inscrita el Registre d'Associacions de Catalunya, i com a associació de la UdG rep subvencions d'aquest organisme. Per aquest motiu, s'hauria d'adreçar en català els seus membres de forma general. Una manera de fer que el català no es perdi és des de les entitats i associacions de Catalunya parlant en català, si des d'aquí no es fomenta el català es perdrà. I tots hem de fomentar l'ús del català, no rebutjar-lo.

A més a més, tots sabem que el català escrit és fàcil d'entendre, no crec que parlar en català sigui un motiu de rebuig per a gent de fora... Si realment hi ha algú que no l'enten ja ens podrem dirigir a ell en castellà individualment, com s'ha fet molts cops amb l''R o altres membres. No obstant, això no fa que no vinguin, ja que ja saben que aquí es parla català, per això és una llengua oficial juntament al castellà.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: patofet » 15 oct. 2015 23:26

A veure, en el seu moment el que s'encarregava del twitter i va dir que ell es desenvolupava millor en castellà que en català, així que, ja que l'objectiu era difondre els missatge amb la millor correctesa possible es va dir que no passava res que es fes amb castellà que amb català per a guanyar mes qualitat a més a més que, en certa manera, es podria difondre a mes public.

Paral·lelament m'agradaria comentar que la manera que se li ha dit(de manera publica) no ha estat de la mes correcta, deixant a part que màgicament s'ha desestabilitzat el grup que teníem de whatsapp causant un problema de comunicació interna.
[Si estas llegint això es que has arribat al final del missatge]
Avatar de l’usuari
patofet
Cuac
 
Entrades: 51
Membre des de: 26 abr. 2011 16:46

Re: En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2015 01:37

Fins on jo se, públicament tampoc hi ha hagut cap escabechina, la veritat. A més, ha de quedar clar que no se li ha dit a "ell", es parla amb el twitter de AMU, no es el responsable, es a qui representa. Qualsevol persona pot dir la seva i sera el que ell comenti en vers la associació. El twitter s'una organització ha de donar resposta a la gent que pregunta i donar la possibilitat de debat, sense que tot es consideri un atac. És una xarxa social i no ha de haver problemes en respondre critiques o comentaris.
El tema de wasa ja es algu que porta més cua que el twitter, segons he vist.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: En quin idioma voleu el twitter d'AulaManga?

EntradaAutor: Hachi » 16 oct. 2015 15:20

Si una persona segueix a Aula Manga per twitter, i no forma part de l'organització la manera de posar-se en contacte opinant és responent els propis missatges que l'associació publica. I més tenint en compte que feia temps que el fòrum ningú s'hi passava.

Personalment, jo vaig respondre sense cap tipus de mala fe i perquè una persona anterior a mi ja havia respost, sino ni tan sols hauria iniciat cap conversació. A més, que tampoc en cap moment vaig faltar al respecte, només opinava el perquè segons el meu parer era millor fer servir català.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron