2 reunions BARRAQUES + FIRA D'ENTITATS

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

EntradaAutor: koroki » 01 oct. 2009 21:14

Perfecte, més o menys això xD

Per tant s'han de començar a fer torns i polles varies. Recordo que el divendres que comença i el ultim diumenge es necessita gent, molta.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 01 oct. 2009 21:21

Per la meva part, tant divendres com diumenge puc venir.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2009 21:21

sps estaria be començar-nos a moure internament per decidir les cose sk fem i com ho fem..

el tema de pagar per el menjar k mengen els de la barraca ho trobo bé....encara k em fa mal perk m'incloc en el grup de gent k menja molt XD.....xo espero k estigui controlat....no penso pagar per el menjar i que després la resta de gent menji sense pagar...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 02 oct. 2009 00:58

Jako-kun ha escrit:sps estaria be començar-nos a moure internament per decidir les cose sk fem i com ho fem..

el tema de pagar per el menjar k mengen els de la barraca ho trobo bé....encara k em fa mal perk m'incloc en el grup de gent k menja molt XD.....xo espero k estigui controlat....no penso pagar per el menjar i que després la resta de gent menji sense pagar...ù.u
Si espero que tothom pagi, perop al menys evitarem gastus innecesaris xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron