Reunio Consell associacions [13-01-08]

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Reunio Consell associacions [13-01-08]

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2014 11:21

Reunio del consell:

Consell ha escrit:Us convoquem el proper dimecres 8 de Gener a les 18:30h a l'espai àgora
per realitzar el tercer ple del Consell d'Associacions d'aquest curs
2013/2014.

ORDRE DEL DIA

- Aprovació de l'acta de la reunió anterior, si s'escau.

- Eleccions coordinador/a del Consell d'Associacions.

- Festa Major


Salutacions,
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Reunio Consell associacions [13-01-08]

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2014 11:33

Vaig anar ahir i més o menys:

Hi va haver les eleccions al coordinador del consell. hi havia dos candidats:
- Sergi de SEPC: Vol canviar el consell per tal que es fomenti més la unio entre associacions i evitar problemes. Pactar més coses. Va ser coordinador en la URV i ha estat al consell d'estudiants els anys que ha estat a la UdG. Vol ser més democràtic.
- Juan (Xorigers) 3º Biologia, vol fomentar més les associacions entre els estudiants novells i entre PDI i PAS. Més gent farà que hi hagi mes diners.

La votació va ser S:4 J:3, jo com Aula Manga vaig votar a en Sergi, perquè tenia experiència en el camp.

Llavors es va informar que el dia 13 venen uns estudiants de Hong Kong a veure com ens organitzem, les associacions, si volem presentar res o el que sigui.

Ens ha informat de nou sobrelo de la festa major.

Finalment un de xorigers ha començat a expresar que amb el canvi de rector podriem intentar demanar més coses i s'ha proposar que estaria molt bé que des de totes les associacions amb el consell fesim un nou pla estrategic i que entre altres coses, es demanes el edifici on esta ara l'espai agora, vaja, la reclamació que hem fet sempre de tenir un espai 100%.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron