RECULL DE PREMSA

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

RECULL DE PREMSA

EntradaAutor: aeris24 » 03 jul. 2007 17:05

Hola!

Crec que estaria bé fer un seguiment de la premsa on apareix la nostra associació, i guardar-ne una còpia per arxiu.

De moment, faig una llista de les notícies on hem sortit o hem de sortir:
- Revista 5 Animangaweb (juliol 2007): Nana Day
- http://www.udg.edu/Portals/0/engega/num1/engega/Aula%20Manga%20Engega1%20Juny%2007.pdf (la revista de la UdG, per la q ens van fer una catxo entrevista (només una pàgina i falta gent...UUU)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Kerla » 03 jul. 2007 18:26

Només dir que l'article de la udg, ... podriem dir que no m'acaba de fer el pes, la noia va preguntar molt i es va parlar molt, crec que tenia un bon matèrial i ha escrit bastanta xuminada.... també estaria bé que no s'escrigui sense saber.... jo només vaig dir que vaig començar a fer judo a arrel del manga... no que fos cinturó negre!!!!!! pebrots, les ganes! que em vaig quedar a verd >_<
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 03 jul. 2007 22:00

Es la cosa mes triste del mon, i el motiu principal perque la gent en te por xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 04 jul. 2007 00:09

Ha escrit molt poc en relació al k interessava, k era la visió k hi ha a Espanya del Japó en general i la cultura japonesa, i el treball d'associacions com la nostra per apropar més la gent a l'animació i al manga japonés........tan sols diuen k és un otaku així a grosso modo, a dir cuatre coses trangiversades dels kautre k erem k hi vam nar i jasta....ù.u

a més.....jo kedo com un monjo ermità k viu entre les muntanyes i k numés es relaciona amb la gent a través del manga....a més diu k estic desprobeit d'internet....ejem....tink modem de 33'2 k/s, k és la conexió mes rastrera k et pots trobar......xo almenys em relaciono amb la gent....¬¬....snif snif, ara tohom pensarà k soc un Ero-sennin pervertit k viu aïllat del mòn.....u.uU.....k és veritat!!!!....xo no m'agrada k se sàpiga tan ràpid....XD

en fi, k un altre cop k ens facin una entrevista ens basem més en coses de l'associacio i l cultura japonesa (k sincerament es de lo kmes es va parlar xo no entenc xom ha pogut sortir numes mitja apgineta de article.....)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 04 jul. 2007 12:48

Jako-kun ha escrit:en fi, k un altre cop k ens facin una entrevista ens basem més en coses de l'associacio i l cultura japonesa (k sincerament es de lo kmes es va parlar xo no entenc xom ha pogut sortir numes mitja apgineta de article.....)


L'únic que va aprofitar van ser les anècdotes que vam comentar.... que jo conegués la cris fa temps i per fòrums... no crec que fos el més important a dir, només era pk es fes una idea... I lo d'en Jako-ermità.... tampoc era un punt central crec jo, podria haver quedat millor dient que el manga/heavy va ser el que va unir el seu grup d'amics...

nose... proposo anar a ca seva a veure-la de matinada, i fer una visita de "cortesia" XD
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron