Sobre la nostra representació a la FOC

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Sobre la nostra representació a la FOC

EntradaAutor: aeris24 » 03 des. 2007 21:34

Hola gent,

obro post perquè ja que ara no tenim representant a la FOC crec que és important que surtin almenys 2 o 3 persones que es facin càrrec de representar-nos allà. S'haurien d'anar tornant per no haver-hi d'anar sempre, però haurien de ser més o menys fixes perquè hem de passar les seves dades per tal que siguin membres amb dret a vot.

Ho comento també perquè crec que és important que ens passem pel fòrum de la FOC, sobretot per anunciar les nostres activitats, ja que precisament la falta d'informació és una de les queixes que em va fer arribar la junta durant les jornades. Algú es podria ocupar de postejar-hi les activitats regularment? (la resta també ens hi hauríem d'anar passant de tant en tant també per informar-nos de la resta d'activitats de les associacions).

Arigatô!!

EDIT: per cert, el transport per anar a Barcelona el pagaria l'associació (ja podem estar buscant una font d'ingressos...U), però només a un màxim de 2 persones per reunió (ens arruïnarem sinó! T_T)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Taki » 03 des. 2007 22:50

Si són dues persones per reunió jo no tindria cap problema, el que passa és que sola sí que em faria cosa anar-hi ^^U Pots donar les meves dades si vols, no sé si hi haurà massa gent que es presenti XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 03 des. 2007 23:29

Mmmmm, la veriatat es que a mi m'han parlat molt (pero molt) malament de la FOC. Això combinat amb la meva decisio de no basarme en les opinions d'altra gent a l'hora de jutjar em va fer venir ganes de relacionar-me més amb la FOC. Per això a mi no em faria pas res acceptar aquesta responsabilitat.
L'únic que les reunions aquestes, amb quina freqüencia se celebren i tot aixo?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: kei-ta » 04 des. 2007 02:12

y de on provenen aquestes difamacions tan greus? o.O
kei-ta
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 07 nov. 2006 12:39

EntradaAutor: koroki » 04 des. 2007 13:23

Jo també estic disposat a anar-hi, sempre hi quant tingui el temps per fer-ho. Ho dic perque a vegades els temps de desició de una reunió es fa amb qëstió d'hores, i es dificil per nosaltres desde aqui decidir anar-hi.

Crec que ahuriem de incloure una llista de 4/5 persones, basicament ja que som de més lluny, es més dificil de disposar de algú al moment adequat per fer-ho. Si hi han unes 4/5 es molt més dificil que a ningú li vagi bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: kei-ta » 04 des. 2007 16:56

les reuniosn que es decideixen dun dia per latre son reunions de bcn, les reuniosn de junta es fan un cop al mes
kei-ta
New_member
 
Entrades: 18
Membre des de: 07 nov. 2006 12:39

EntradaAutor: Sanse » 04 des. 2007 17:29

kei-ta ha escrit:y de on provenen aquestes difamacions tan greus? o.O


De membres de l'ADAM (pel que m'han explicat es veu que hi ha pique entre l'ADAM i la FOC). Tot i així, com he dit més amunt, no m'agrada jutjar a la gent per la opinio de terceres persones, per això, quan em van dir que el de la FOC eren tant dolents, em van venir ganes de coneixerls millor per poder opinar lliurement.

koroki ha escrit:Jo també estic disposat a anar-hi, sempre hi quant tingui el temps per fer-ho. Ho dic perque a vegades els temps de desició de una reunió es fa amb qëstió d'hores, i es dificil per nosaltres desde aqui decidir anar-hi.

Crec que ahuriem de incloure una llista de 4/5 persones, basicament ja que som de més lluny, es més dificil de disposar de algú al moment adequat per fer-ho. Si hi han unes 4/5 es molt més dificil que a ningú li vagi bé.


Sabent això, estic d'acord amb tu, i m'ofereixo per formar part d'aquesta llista.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 04 des. 2007 18:36

si voleu podeu contar amb mi kuan algu falli o kuan volgeu.....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron