Nova Ràdio de la Udg: GirONA Campus

En aquest fòrum hi ha informació sobre les reunions on els vocals de Relacions Públiques han representat l'Aula Manga, sigui en reunions del Consell d'Associacions de la UdG, la Federació Otaku de Catalunya o davant d'altres entitats.

Moderador: Relacions Públiques

Nova Ràdio de la Udg: GirONA Campus

EntradaAutor: Jako-kun » 29 abr. 2008 22:40

Aki us copio la notícia que he trobat a la web de la Udg i que m'ha cridat l'atenció:
"Aquest mes d'abril s'ha posat en marxa la nova ràdio digital de la UdG “GirONA Campus”, una iniciativa d'estudiants de Publicitat i Relacions Públiques, que compta amb el suport de la UdG i el seu Consell Social.

Els programes que ofereix GirONA Campus són: Campus al dia, un magazine d’actualitat; El personatge, un programa d´entrevistes amb un toc d´humor, i Metrópolis 451, un programa de cinema en el que es parla de les novetats de la cartellera, i s'informa de l’agenda d’actes culturals relacionats amb el cinema.

Com assenyalen els mateixos estudiants, l´emissora està oberta a noves col.laboracions, idees i propostes de programes, i conviden a tota la comunitat universitària a participar-hi (www.udg.edu/gironacampus)."

PD: aki teniu el link d'on ho he tret ----> http://www.udg.edu/Noticiesiagenda/Recu ... fault.aspx

Tans ols dir que és interessant el fet de que hi podriem enviar les noestres activitats per l'apartat de "Campus al Dia", i fins i tot......feina per la qual jo m'ofereixo depenent de com s'acabi quedant, a demanar un espai de màxim d'una hora a al setmana (crec k estaria be)on es pugui fer una mica de tertúlia sobre activitats nostres i d'arreu de Catalunya sobre el manga, l'anime i la cultura japonesa, a la vegada que una mica d'actualitat sobre el mòn en general del manganime i les seves novetats......ho dic sobretot perk és un projecte nou que s'acaba d'iniciar i necesitaràn tanta gent com puguin per emplenar la setmana.....O.o....i de pas ens acostem d'una manera diferent al públic universitari.

viam que consti que es una proposta.....estaria bé que la nostra entesa en ràdio, la Kerla ens digues alguna cosa de com ho veu...XDDDD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 29 abr. 2008 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 29 abr. 2008 22:42

Ho trobo, MOLT interesant.

Problemes : aixo es feina. Hauriem de fer cada setmana o aixi un programa, i no es del tot facil o sencill.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 30 abr. 2008 10:56

Si, estaría molt però que molt bé... una hora es pot emplenar amb relativa fàcilitat si es volen fer coses diverses, sino, es pot fer mitja hora, però es queda curt fàcilment (parlo per experiència). S'hauria de fer un esquema de apartats per posar al programa, de fixes, de mobils... i aixì no falta mai informació.

Però és feina i coincidir per grabar i tota la pesca, a mi m'agradaria col·laborar ja que a la radio local de Banyoles ja hi faig un programa setmanal sobre cultura japonesa i manga,(i m'agrada el mundillo de la radio) i estaría bé fer-nos conèixer a la universitat i tal.

Una proposta per tenir gent treballant seria anar pivotant i que no tothom hagués de fer programa cada setmana... però per això és necessita gent... Perquè ni jo mateixa puc assegurar res, perquè el curs que ve no se què faré...
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 18 maig 2008 20:05

uoo.....

crec que es una bona idea,
d aquesta manera més gent coneixeria el nostre món^^

pero com diu la kerla porta molta feina, pero crec que si la gent esta interessada a fer-ho port ser una bona idea nu?:D a més totes les coses a la vida son complicades pero no per aixo shan de deixar de fer
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 18 maig 2008 23:03

sempre es pot demanar de surtir en algun programa o algu,

El que crec que esta fora de les nostres mas es fer un programa de radio, setmanal û.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 19 maig 2008 11:33

Algú s'ofereix a venir amb mi per a demanar informació i proposar alguna activitat a la radio¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 19 maig 2008 13:13

Depen de quan puguis, jo m'apunto però crec que hauriem de quedar per començar aquesta activitat el curs següent. --- quedem via messenger si vols---

I com diu en Koroki, potser estaria millor menys d'un cop a la setmana a no ser que hi hagi molta gent disposada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 19 maig 2008 13:52

jo estieria disposada a col·laborar,
però nose si serviria gaire per ajudar-vos?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 19 maig 2008 14:10

Home, suposo que qualsevol que estigui disposat a ajudar pot fer-ho ^^ Jo voldria intentar-ho, si sé què he de dir suposo que no em costaria tant...

I si agafem actualitat no només d'aulamanga, sino també de manganime i tal, crec que podriem omplir una hora setmanal perfectament, jo no crec que tingués massa problema per anar-hi i suposo que sempre trobaria qui m'acompanyés... No? Si no, ja arrastraria en Jako :roll:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 19 maig 2008 14:29

jeje si crec que la Taki té raó si parlem sobre nous animes i manges, nous projectes, esdeveniments importants que succeixen al Japó, tindriem molta informació per transmetre :)

jeje pos ja sabeu, podeu comptar amb la meva ajuda ^^
Hachi l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 maig 2008 19:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 19 maig 2008 16:51

Home la idea seria fer-ho com mission tokyo, algu de ways de anar explicant les coses bé. El programa de mission tokyo era realment brutal.

el problema es prerpara cada setmana que dir, no es del tot sencill ><U A més t'has de dedicar . Potser una setmana pots perfectament, pero a la seguent no tens temps, ect.

Tot i aixi anar-ho a preguntar no ens costa res, i pot ser un bon tema per la proxima reunio general de aulamanga. Si hi ha molta gent disposada es poden anar turnan el fet de programar el programa, ect, no ?

A la reunio suposo que vindràs no hachi ?, se sol fer al setembre i decidim coses ways com que fer xD. Tothom te veu i vot.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 19 maig 2008 17:17

xo ho aniriem a preguntar akesta setman o aviat no.....k vegin k esem interessats.....no se....penso jo.....vale k hi ha examens.....xo per una escapadeta no crec k passi res...x.D
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 19 maig 2008 19:45

doncs avera si hi ha sort i es pot arribar a fer^^

amb mi ja podeu comptar,
i el setembre encara que falta molt de temps xDDD ja em veureu a la reunió :D
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 30 maig 2008 21:34

Viam avui he enviat un mail als de la ràdio de la UdG a veure k diuen......els hi he enviat el següent mail:

"Hola bones, sóc en Xavier Jacomet, estudiant de la Udg i membre d'Aulamanga Udg, na associació d'amants del manga i la cultura japonesa de l'Udg. Vaig veure la notícia al butlletí de la web de la Udg, i en vista de l'interés per la participació d'estudiants en la programació de GirONA Campus, vaig proposar a l'Aulamanga el fet de crear un programa de radio sobre manga, anime, cultura japonesa, novetats, notícies i activitats arreu de Catalunya i Espanya.
En sí, encara no tenim pensat ni la durada ni els dies dels que disposariem, per tant agrairia que em contestessiu amb les vostres propostes, com veieu el tema i els horaris dels que podriem disposar, moltes gràcies i fins aviat!!!^^"

.....kuan tingui la resposta ja la posaré aki i després decidim
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 30 maig 2008 21:36

Viam avui he enviat un mail als de la ràdio de la UdG a veure k diuen......els hi he enviat el següent mail:

"Hola bones, sóc en Xavier Jacomet, estudiant de la Udg i membre
d'Aulamanga Udg, una associació d'amants del manga i la cultura japonesa
de l'Udg. Vaig veure la notícia al butlletí de la web de la Udg, i en
vista de l'interés per la participació d'estudiants en la programació de
GirONA Campus, vaig proposar a l'Aulamanga el fet de crear un programa de
radio sobre manga, anime, cultura japonesa, novetats, notícies i
activitats arreu de Catalunya i Espanya.
En sí, encara no tenim pensat ni la durada ni els dies dels que
disposariem, per tant agrairia que em contestessiu amb les vostres
propostes, com veieu el tema i els horaris dels que podriem disposar,
moltes gràcies i fins aviat!!!^^"

.....kuan tingui la resposta ja la posaré aki i després decidim
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Relacions Públiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron