Mastermind World Conqueror

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Mastermind World Conqueror

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 feb. 2009 17:16

No cal amagar-ho, tots els frikis hem pensat algún cop en dominar el món. Bé, doncs és fàcil amb aquest joc: http://www.juegosfan.com/juegos-masterm ... ror.gratis

Espero que us agradi, almenys jo he pasat una estona entretinguda :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 28 feb. 2009 02:02

putu joooooooooooooooooooooc!

m'ha tingut unes 4 hores viciant-hi!! i aixó k l'he deixat perk tenia k fer altres coses k sino....no em vull imaginar quantes més m'hi hauria estat viciant.....es pitjor k el Polybius!!! XDDDDD

es "senzil" (es flash vaja)....i fusiona el tipic joc de defensar la fortalesa....amb un toc malvat...muajajajajjaja.....bona troballa Maki!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 març 2009 00:06

Jako-kun ha escrit:putu joooooooooooooooooooooc!

m'ha tingut unes 4 hores viciant-hi!! i aixó k l'he deixat perk tenia k fer altres coses k sino....no em vull imaginar quantes més m'hi hauria estat viciant.....es pitjor k el Polybius!!! XDDDDD

es "senzil" (es flash vaja)....i fusiona el tipic joc de defensar la fortalesa....amb un toc malvat...muajajajajjaja.....bona troballa Maki!!!


Gràcies!! Me'n alegro de que t'hagi agrada't :D

Jo me'l vaig pasar, i em va portar també unes quatre hores. Igualment pots guardar la partida i continuar. Veritablement aquets jocs en flash estan cada vegada millor.

Si vols et puc fer spoiler del final, sempre i quan no estiguis disposat a pasar-te'l.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 02 març 2009 00:08

MiraiMaki ha escrit:Si vols et puc fer spoiler del final, sempre i quan no estiguis disposat a pasar-te'l.


fes fes......m'agradaria saber-lo.....a mes ja l'he disfrutat prou....continuar-lo jugant ja seria malaltís...i cansat de tornar on el vaig deixar...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 març 2009 00:11

ATENCIÓ: SPOILER

Al final, en Mastermind aconsegueix fer-se amb el control total del planeta... i abandona el seu imperi, destruïnt la Terra i anant a l'espai, ja que té tot un Univers per conquerir i destruïr... però es caga en tot quan es recorda que es va deixar els snaks de formatge de la Terra.


FI :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 02 març 2009 00:43

MiraiMaki ha escrit:ATENCIÓ: SPOILER

Al final, en Mastermind aconsegueix fer-se amb el control total del planeta... i abandona el seu imperi, destruïnt la Terra i anant a l'espai, ja que té tot un Univers per conquerir i destruïr... però es caga en tot quan es recorda que es va deixar els snaks de formatge de la Terra.


FI :D

LOOOOOOL!!!! havia de ser un final així....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron