Polybius V6.1

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Polybius V6.1

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 abr. 2009 04:31

Pels que no coneguin Polybius, es tracta d'una recreativa de l'any 81 en el qual qui jugava tenia malsons, ganes de matar o suicidar-se i similars pels nombrosos misatges subliminals que apareixien. Al morir un noi en un atac epilèptic es van retirar les màquines, i es va convertir en una llegenda urbana.

Més info aquí: http://es.wikipedia.org/wiki/Polybius_(videojuego)

Si el voleu probar, ara us el podeu descarregar aquí: http://www.megaupload.com/es/?d=NCQWXL20

Tranquils, només és una replica. El joc ve protegit dels misatges subliminals originals, però els podeu desbloquejar accedint a un menú pulsant 0 durant la pantalla de presentació, on introduïnt el codi: 35-34-31-54-12-24-45-43 disfrutareu de terribles malsons, ganes irremediables de matar i violar a nenes petites, i totes aquestes coses que venen protegides per contrasenya avui en dia.



Abans sí que feien bons jocs.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 02 abr. 2009 09:47

LOL

Això si són jocs xD

...


Cap a les RetroJornades ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 02 abr. 2009 09:47

ja era hora k fessis un post sobre el Polybius, Maki!!! XD

jo contribuiré amb dos coses:

---imatges:

Imatge
Imatge
Imatge

---i una recomanació:

no hi jugeu......feu-me cas......hi vaig estar jugant unes hores i realment fa mal de cap, he acabat creient que realment té aquesta finalitat i pot acabar generant transtorns a la gent que hi juga.....ho podria dir amb mes certesa si hi hages continuat jugant.....xo no me la vull jugar XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Yami » 02 abr. 2009 11:40

Havia llegit coses del joc, però mai el vaig arribar a trobar per descarregar-lo... quina temptació a probar-lo...
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 abr. 2009 18:08

Jako-kun ha escrit:---i una recomanació:

no hi jugeu......feu-me cas......hi vaig estar jugant unes hores i realment fa mal de cap, he acabat creient que realment té aquesta finalitat i pot acabar generant transtorns a la gent que hi juga.....ho podria dir amb mes certesa si hi hages continuat jugant.....xo no me la vull jugar XD


Sí, ho se. Potser he fet malfet postejant-ho, ja hi havia pensat, però està bé que si el provem sigui sota la nostre propia condició.

A més a més, això és una simple rèplica. Ni hi vulguesis jugar a l'orginal. Crec que és més l'efecte placebo d'estar jugant al Polybius que unaltre cosa.

Per cert Jako, vas activar el codi?
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron