Videojocs LOL

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Videojocs LOL

EntradaAutor: Ark » 25 maig 2009 10:29

Obro aquest tema per obrir els vostres ulls a una meravella que acabo de trobar i per al mateix temps proposar-vos que mostreu genialitats com aquesta que hagueu trobat alguna vegada.

En principi volia penjar-ho al post d'imatges frikis, però es que això que he trobat es mereix un post propi XD
Anava jo feliçment per internet quan, de sobte, em vaig trobar amb aquesta joia:

Imatge

Evidentment, la meva reacció va ser la obvia:
"COM NINGÚ M'HAVIA AVISAT DE QUE AIXÒ EXISTIA?" vaig cridar. Sol.
I empès per la curiositat de qui creu que ha fet un descobriment important i vol saber més, vaig posar-me a investigar sobre aquesta misteriosa i fascinant caixa. I això és el que vaig descobrir.

Ninja Golf és un videojoc de 1990 creat pels GENIS de BlueSky Software per l'Atari 7800. L'argument, senzill, aconsegueix mantenir l'interès en tot moment i t'atrapa des de l'inici del joc:
Has acabat totes les proves del teu entrenament Ninja. Només queda un obstacle per superar i ser declarat oficialment un ninja d'èlit a l'altura dels teus avantpassats: ELS 9 FORATS DE GOLF NINJA!!!
I així comença la teva apassionant aventura.

El joc combina dues mecàniques de manera magistral. Quan comença la partida simplement és un simulador de golf. Apuntes al forat, i llences la pilota. Però a diferència d'un joc de golf normal, el protagonista del nostre joc no disposa d'un comfortable i pràctic cotxet per arribar fins on ha arribat la pilota, sino que ha de seguir a peu com un bon golfista ninja (o ninja golfista). I el camí no serà fàcil...
Pel camí t'hauràs d'enfrontar a cops i shurikens a una gran quantitat d'enemics, com granotes gegants, serps, ocells que et tiren ous i, evidentment altres ninjas que faràn servir l'entorn per camuflar-se. Fins i tot taurons, ja que en certes ocasions has de caminar (Nedar es per pringats) per sota l'aigua. Ho sé, alucinant. I per si no fos un desafiament prou gran, al final de cada fase un terrible drac vigila cadascún dels sagrats forats de golf dels ninjas.

Us deixo amb unes quantes screens perque pogueu apreciar el joc en tota la seva pixelada glòria.


Imatge
La intro.

Imatge
El perillós viatge fins la pilota. Fixeu-vos en com un dels ninjas fa servir camuflatge per evitar ser vist!

Imatge
Un combat contra el drac. Atenció, que canvia la perspectiva i tot!

Imatge
I els taurons. Aquesta la havia de deixar pel final.

Existeix un remake en flash del joc, pero en la meva opinió no arriba al nivell de l'original, però us el deixo perquè opineu vosaltres mateixos.
http://www.i-mockery.com/minimocks/ninj ... shgame.php

Tot el que he dist en aquest post és la veritat més absoluta. Coses com aquesta em fan renovar la meva fe en la raça...
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 25 maig 2009 10:34

OMFG

Necesito jugar...

Perque no estava a les retrojornades ???

PD : en pensava que el post aniria de coses com el joc de Sailor Moon de lluita o el RPG del Egheizer.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 25 maig 2009 10:36

També tenen cabuda aquí, evidentment XD Simplement he trobat això i he pensat que mereixia ser el primer ù.ú
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Jain » 25 maig 2009 16:00

Dios! seguro que si me pongo a buscar en emuladores salen un montón! Algun dia de estos me pongo a ello^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ark » 11 juny 2009 19:44

Em nego a deixar que el tema quedi relegat a l'oblit... O sigui que continuaré, sigui per iluminar-vos, sigui for teh lulz, o sigui perque senzillament em trobo en una tarda molt avorrida... I la joia d'avui és un joc que tinc orgullosament instalat a l'ordinador (i piratejat, of course). Un joc que fa del bug un art. Un joc que, de fet, fa que la barrera entre bug i joc sigui tan fina que esdevé imperceptible. El llegendari...

Imatge

Deveu pensar: "Un joc de camions, Ark? I que té això de lol que pugui arribar al nivell de Ninja Golf?"

Començaré dient que l'única cosa certa de les que veiem a la caixa és que hi ha camions. Oblideu la tempesta, el cotxe de policia, o qualsevol signe d'emocio. Coi, fins i tot la part de "Over the road" em sembla exagerada, jo com a molt diria "Over the rural path"...

En començar el joc, notes que alguna cosa no va bé. "Oh, no hi ha música al menú principal? Dec tenir un problema amb la targeta gràfica." ERROR! El joc no té un sol moment amb so. És un constant i gloriós silenci absolut.

Tries un dels 4 camions disponibles i llavors tries un circuit... "Vaja, el quart circuit sembla el més interessant! Vaig a provar-lo!" ERROR! El quart circuit no es pot escollir, quan el selecciones el joc es penja i torna a Windows. O sigui que et resignes, i tries qualsevol dels altres 4, amb noms tan alucinants com "Small town road". Wow.

"Molt bé, comença la cursa!" ERROR! Cursa? Sento dir-te, amic meu, que aquí no hi ha cursa. Sí, tens un oponent a la línia de sortida. Però aquest oponent no es mourà d'allà, passi el temps que passi. Si busques un joc que faci sortir el guanyador de dins teu, no ho dubtis, Big Rigs és la teva elecció, perquè és impossible perdre.

Però espereu, que ara comença el millor. En aquest joc és impossible xocar. No hi ha cap mena de detecció de colisions. És a dir, el teu camió ho atravessa tot com si fossin hologrames, i pot anar a qualsevol lloc, sigui el terreny o la inclinació que sigui, sense perdre gens de velocitat. I no, els limits del circuit no son barrera, perquè un cop els atravesses el teu camió segueix circulant per un infinit blanc, com a Matrix.
I això quan vas marxa endevant. Marxa enrere la cosa millora, ja que llavors, Big Riggs es converteix en el joc de conducció més rapid que existeix. Ni Burnout, ni Wipeout. Quan vas marxa enrere en aquest joc la velocitat mai deixa d'augmentar. Anar a 2000 km per hora amb un camió que pesa tonelades no té preu... QUE ET FOLLIN, EINSTEIN! Evidentment, seguint amb el seu apreci per les lleis de la física, en el precís moment en que deixis anar el botó de marxa enrere el vehicle s'aturarà en sec, anessis a la velocitat qe anessis...

I ara, el cop de gracia... Quan "guanyes" la cursa, apareix en pantalla una de les imatges mes... Desconcertants de la historia dels videojocs. És dificil fer un trofeu tan simple i tan lleig...

Imatge

I finalment un video, perque a aquest joc no se li fa justicia amb simples imatges.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs&feature=fvw[/youtube]

Com a curiositat diré que al cap d'un temps de sortir el joc, va sortir per descarregar el parche versio 1.0 , que fa que el vehicle rival es mogui, tot i que s'atura just abans d'arribar a la meta, amb la qual cosa segueixes sent imbatible. Pero que un joc surti a la venta i s'ACTUALITZI a la versió 1.0 diu molt dels programadors...
Ark l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 juny 2009 02:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Yami » 11 juny 2009 21:04

Magnífic. Cal afegir que això de que es traspassa tot també s'aplica al pont del circuït. Evidentment no hi pots passar per sobre i et tires al barranc fins que arribes a l'altra banda.
Avatar de l’usuari
Yami
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Jain » 11 juny 2009 22:02

Y eso se VENDÍA! es decir, dicen que la pirateria está mal, pero luego se llegan a lanzar juegos par ciegos mancos! Por dios, eso no es un juego, por que para que lo sea debe haber interacción!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Ark » 11 juny 2009 22:13

H llegit per alguna banda que el programador en cap del joc, avergonyit, va oferir canviar el joc per algun altre titol de l'editora com a disculpa si se l'enviaven amb el tiquet... Pero es veu que ni 20 persones van acceptar l'oferta. No m'extranya, si puc triar entre aixo i un joc dolentet em quedo amb això XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 11 juny 2009 22:22

The best game 4ever.

Dubto que cap joc pugui arribar a ser tan dolent.

I need this shit !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 12 juny 2009 08:23

Ara em toca a mi:

Comencem amb un joc radicalment oposat amb l'anterior joc de carreres de camions, oi que era un joc sense so?
Doncs bé, aquest si que té so... però millor que no n'hagués tingut...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UHWEZ7Fs5I4&feature=player_embedded[/youtube]

"No ase falta desir nada más" no... millor no haguessis dit res, estaries més guapo...

Continuem (i acabem XD) amb un que, també és radicalment oposat amb el de camions... oi que sempre guanyaves? mai t'aturaves passessis on passessis? Doncs bé, aquests dos jocs són d'aquells jocs que tenen aquell nivell de dificultat per sobre de "Easy", "Normal", "Hard" o "Ultra Hard", aquests jocs són "UltraMegaHiper Hard" o, vulgarment dits "jocs per tocar la moral al jugador":

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=meegHdD0dAk&feature=player_embedded[/youtube]

Aquest joc es tracta d'una recreativa japonesa (com no??)

El següent joc ja molts el coneixereu, perquè ja haureu jugat o, com jo i "UnaPersonaQueConecSansePeroQueNoDiréElNom" també se l'ha passat... si, amics meus, es tracta de "I Wanna Be the Guy" (click per a un anàlisi més profund)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_5XbvHk6Jrs[/youtube]
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Ark » 12 juny 2009 11:46

Gracies pel primer video, ara per molt mal doblat que estigui un videojoc sempre pensaré "Com a mínim no és com ALLÒ" XD Mare meva, sabia que els doblatges en castella tendeixen a ser dolents, però...

El que em flipa dels Manic Shooters és que per impossible que sembli sempre trobaràs algún video a Youtube d'algú que s'ho ha passat sense morir ni una sola vegada...

Putu I Wanna Be The Guy... És un exercici de sadomasoquisme massa gran per mi XD Tot i que no sabia aquesta ruta de passar per dalt, jo sempre havia provat d'anar pel camí "normal" XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 12 juny 2009 20:17

Acabo de jugar al big rig.

Nuevo bug encontrado : Si te pases 1 carrera (en el meu cas la 3), ja has guanyat : Si en comences una altre, abans de poder conduir ja te declara vencedor i te dona la preciada copa.

Gran joc, 250% recomanable.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: neodark » 17 ago. 2009 18:36

Em sembla molt bona idea. aportare algun tambe xd.

Com el mitic superman 64! weno deixo video i no cal dir gaire mes.
Un joc amb ...the rings...xd

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ur25KP061PE[/youtube][/youtube]

PD:
http://www.cineonline.es/tag/king-kong/

Aquest tambe es molt bo
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Sanse » 18 ago. 2009 01:19

Doncs ja que parlem de grans jocs basats en películes, no ens podem oblidar del magnific joc de E.T.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vd0HpCS6ro4[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VRg8wMEmibg[/youtube]

No, ara en sério, jo encara no he entes quin és l'objectiu d'aquest joc xD.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 18 ago. 2009 10:35

El joc de superman mola miiiiiiiiiiiiiil !!!!


Jo en vull un !


El de E.T., doncs no se, es estrany, pero sembla jugable ô.oU Pensem que es per Atari, la consola estava força limitada (tot i que es raro de collons).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron