Broly SSJ3 a Racing Blast... el que em faltaba per veure

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Broly SSJ3 a Racing Blast... el que em faltaba per veure

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 ago. 2009 18:54

Lletgísim el diseny, la idea és simplement, en fi, portada a un extrem el qual els Broly-fans tindràn un orgasme asegurat en quan vegin aquesta aberració, jutjeu vosaltres mateixos.

http://iup.2ch-library.com/i/i0007366-1250737587.jpg

http://iup.2ch-library.com/i/i0007365-1250737587.jpg

http://iup.2ch-library.com/i/i0007364-1250737587.jpg

http://iup.2ch-library.com/i/i0007363-1250737587.jpg
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2009 19:57

Home, si existís hauria de ser més o menys aixi. Tot i que en 3 nivell tot sembla el mateix -.-U
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 20 ago. 2009 23:17

Aviam, el disseny tampoc està tan malament, original no ho és, això que quedi clar i és que, després d'haver vist en uns quants llocs en Broly en SSJ4 i en SSJX (si, una X, no sabien quin valor posar-hi XD) no em sorprèn gaire.
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 21 ago. 2009 00:06

fghjkfbn mgubhknlmyigu98yjokuyubgnimfguutkcvhbkjncdsj nvgkjds dv vdv lxñzmc,<ñlfdskjfbjkffnbnl ....perdoneu estava netejant el teclat.....XD......simplement superior....no m'esperava k surtís en Broly en SSJ3 per a cap joc de Bola de Drac......pensava k tan sols el veuria en el Mugen.....xo wenu...no deixa de ser una flipada, xo a la vegada fa gràcia.....com a fan de Broly tan sols diré k tinc ganes de provar-lo....XD....bona troballa Maki!!! :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 ago. 2009 03:19

koroki ha escrit:Home, si existís hauria de ser més o menys aixi.


No. Aquests músculs super-desarrollats i la falta de pupil.les són propis del SSJ Dai Yon Dankai, estat Dankai exclusiu d'en Broly, així doncs el SSJ3 d'en Broly hauria de ser més semblant al seu estat SSJ bàsic, amb els cabells llargs i sense celles propi dels SSJ3 (en la meva opinió horrendo, on quedi la primera part de Dragonball que es tregui tot el demés).


Jako, sabia que t'agradaria, i encara que sigui una degeneració, en fi, està bé veure aquesta mena de flipades en els videojocs de Dragonball, com les fusions i absorsions del Budokai 2, que personalment m'agradaria veure en unaltre joc, i més coses d'aquest estil... la fusió entre en Goku i en Satan no tenia preu, divertidíssims els seus atacs. Almenys espero que aquest Broly sigui un destroyer difícil de derrotar, que la dificultat en tots els jocs de lluita és verdaderament penosa (o serà perquè en el seu moment hi estava molt ficat...).
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 21 ago. 2009 14:18

Suposo que es normal que s'inventin personatges o transformacions com amb altres series, i més tractant-se d'una serie que no només està ja acabada sino que a més ja se n'han fet pràcticament tots els personatges possibles als seus jocs de lluita (el cas del Tenkaichi 3 es ja insuperable)... Et diria que em sembla bé i tot. Perquè sí, és una patilla de la hostia, i queda molt friki que a un joc de lluita de Bola de Drac d'aquest tipus hi afegeixin tots els personatges que queden, per fluixos que siguin, pero d'altra banda això desequilibra moltissim el joc , i en una partida seriosa sempre es faràn servir els mateixos personatges... Algú farà servir en... Turles quan hagi de lluitar contra algú que fa servir en Vegeta del final de la sèrie, per exemple?

Vaja, que, en la meva opinió, mentre el sistema de joc sigui tan propens als combats desequilibrats, des d'un punt de vista de jugabilitat em sembla bé que afegeixin aquesta classe de coses per afegir més varietat entre els personatges "que van bé".

En quant al disseny... Bé, tampoc m'esperava una altra cosa XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 ago. 2009 15:28

Ark ha escrit:pero d'altra banda això desequilibra moltissim el joc , i en una partida seriosa sempre es faràn servir els mateixos personatges... Algú farà servir en... Turles quan hagi de lluitar contra algú que fa servir en Vegeta del final de la sèrie, per exemple?

Vaja, que, en la meva opinió, mentre el sistema de joc sigui tan propens als combats desequilibrats, des d'un punt de vista de jugabilitat em sembla bé que afegeixin aquesta classe de coses per afegir més varietat entre els personatges "que van bé".

En quant al disseny... Bé, tampoc m'esperava una altra cosa XD



Nah, pensa que en els jocs de DB els personatges estan molt igualats, és molt normal veure a un Satan apallisant a un Goku SSJ3 tranquilament (i de fet el Satan sol ser una màquina amb aquest tipus de jocs si el saps dur), pel que al cap i a la fi un Broly SSJ3, a no ser que tingui tècniques molt bones dubto que sigui gran cosa.

Jo encara espero un BON joc de Dragonball, en que els personatges comencin amb la mateixa energia en la que s'acabi el combat; trobo RIDÍCUL carregar una barra d'energia una vegada i unaltre i pasar-se tot un combat tirant kames, seria molt més emocionant d'aquesta forma, i, per exemple, quan estiguesis a punt de morir i encara que no et quedi energia, poder fer un últim atac a la desesperada, en que a més a més, els atacs energètics siguesin molt més destructius, com pasa en Dragonball realment. I llavors que puguesis elevar el KI com a la serie, però només els personatges que ho puguin fer (Guerrers Z i pocs més) i així també tenir la posibilitat de fer combats igualats modolant el teu propi nivell de Ki (com feia sempre en Cèl.lula i quasi li costa la vida un parell de vegades). I llavors clar, perquè no tothom s'agafi sempre el més fort, tenir dues modalitats de joc, quelcom més STANDARD en que tots tinguin el mateix nivell de poder, i REALISTIC en que tinguin el nivell de poder de la serie.

En fi, ho sento per la parrafada, però desde que tinc ús de raó espero un bon joc de Dragonball i amb tots els que fan, no se com no es posen les piles i en fan un de bo.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 21 ago. 2009 15:55

Ark ha escrit:Perquè sí, és una patilla de la hostia, i queda molt friki que a un joc de lluita de Bola de Drac d'aquest tipus hi afegeixin tots els personatges que queden, per fluixos que siguin, pero d'altra banda això desequilibra moltissim el joc , i en una partida seriosa sempre es faràn servir els mateixos personatges... Algú farà servir en... Turles quan hagi de lluitar contra algú que fa servir en Vegeta del final de la sèrie, per exemple?


Eh, que jo feia servir en Son Gohan (el que es comença a transformar en SuperGuerrer, el de la sala de l'Esperit i el Temps) en el Dragon Ball SuperWarriors 2 de NDS i me'ls fundia a tots, en Broly incluït :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 21 ago. 2009 22:28

Ark ha escrit:Algú farà servir en... Turles quan hagi de lluitar contra algú que fa servir en Vegeta del final de la sèrie, per exemple?


poca broma amb en Turles....el seu atac "Onda de calor" (no recordo si es deixa així) en el Tenkaichi 3 era molt lamer.....podies facilment guanyar a un Vegeta en 4art nivell si t'ho manegaves bé XD....Turles Rulz XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 22 ago. 2009 15:24

Nosóc una persona entesa en videojocs, o sigui que no podré donar una opinió molt argumentada. Tot i així, hi ha una època en què jugava a bastants jocs de lluita, i sé el que m'agrada i el que no m'agrada i la sensació que em dónen, i tant me fa el que es digui, jo estic d'acord amb l'Ark XD COM A JOC DE LLUITA, està desequilibrat. Ja és un altre tema si el que passa va d'acord amb la serie o no, aquí no hi entraré, però coi, quan jugo a un joc de lluita és això el que vull, no una recreació de la serie. fa gràcia que els personatges siguin els mateixos i tinguin les seves tècniques, però no crec que s'hagi d'anar a fer uns més poderosos que els altres perquè al manga és així. Que podrien estar més desequilibrats, doncs sí, suposo que sí, però estar-ho ho estan de totes maneres.

Però bé, tampoc és que el tema em mati gaire, perquè tot i que n'he probat uns quants, no hi ha hagut cap joc de Dragon Ball que m'hagi agradat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Xose » 22 ago. 2009 16:16

Taki ha escrit:Nosóc una persona entesa en videojocs, o sigui que no podré donar una opinió molt argumentada. Tot i així, hi ha una època en què jugava a bastants jocs de lluita, i sé el que m'agrada i el que no m'agrada i la sensació que em dónen, i tant me fa el que es digui, jo estic d'acord amb l'Ark XD COM A JOC DE LLUITA, està desequilibrat. Ja és un altre tema si el que passa va d'acord amb la serie o no, aquí no hi entraré, però coi, quan jugo a un joc de lluita és això el que vull, no una recreació de la serie. fa gràcia que els personatges siguin els mateixos i tinguin les seves tècniques, però no crec que s'hagi d'anar a fer uns més poderosos que els altres perquè al manga és així. Que podrien estar més desequilibrats, doncs sí, suposo que sí, però estar-ho ho estan de totes maneres.

Però bé, tampoc és que el tema em mati gaire, perquè tot i que n'he probat uns quants, no hi ha hagut cap joc de Dragon Ball que m'hagi agradat.


Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 22 ago. 2009 21:55

Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 24 ago. 2009 13:33

Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬


Arrives tard XD, els meus companys no volen jugar contra mi quan porto en Zanguief XD
En Zanguief és el que puc portar millor, però m'agrada més en Gouken, és molt bo XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 25 ago. 2009 00:54

Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬


Arrives tard XD, els meus companys no volen jugar contra mi quan porto en Zanguief XD
En Zanguief és el que puc portar millor, però m'agrada més en Gouken, és molt bo XD


pos ja tardem a lluitar Xose......xo jo com k me l'he baixat per PC....el tinc pirata i no me puc crear una conta live correcte...per tant no puc desbloquejar perosnatges per tant estic amb els principals XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 25 ago. 2009 10:43

Si tant t'agrada sempre t'el pots comprar ô.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron