Broly SSJ3 a Racing Blast... el que em faltaba per veure

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: Jako-kun » 25 ago. 2009 11:23

koroki ha escrit:Si tant t'agrada sempre t'el pots comprar ô.o


ja vaig pagar suficient a les recreatives de Japó com per comprar-me'l tan sols per poder passar-me el final boss.....XD a més per Pc la gracia seria comprar-te dos mandos per poder jugar amb algú...la màquina resulta estúpida al final encara que hi juguis a nivell superdificil...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 25 ago. 2009 13:20

Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬


Arrives tard XD, els meus companys no volen jugar contra mi quan porto en Zanguief XD
En Zanguief és el que puc portar millor, però m'agrada més en Gouken, és molt bo XD


pos ja tardem a lluitar Xose......xo jo com k me l'he baixat per PC....el tinc pirata i no me puc crear una conta live correcte...per tant no puc desbloquejar perosnatges per tant estic amb els principals XD


Jako fail!

Jo també el tinc pirata però tinc la partida guardada XD tinc una compta que l'únic que serveix és per guardar els avenços XD
Jo també em vull comprar un mando per jugar des del PC, el que passa és que és una mica pobre perquè jugo als minims gràfics XD

Quan vulguis quedem i et foto un parell de pallisses per a que se't treguin les ganes de tornar a desafiar-me :P XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 25 ago. 2009 13:41

Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬


Arrives tard XD, els meus companys no volen jugar contra mi quan porto en Zanguief XD
En Zanguief és el que puc portar millor, però m'agrada més en Gouken, és molt bo XD


pos ja tardem a lluitar Xose......xo jo com k me l'he baixat per PC....el tinc pirata i no me puc crear una conta live correcte...per tant no puc desbloquejar perosnatges per tant estic amb els principals XD


Jako fail!

Jo també el tinc pirata però tinc la partida guardada XD tinc una compta que l'únic que serveix és per guardar els avenços XD
Jo també em vull comprar un mando per jugar des del PC, el que passa és que és una mica pobre perquè jugo als minims gràfics XD

Quan vulguis quedem i et foto un parell de pallisses per a que se't treguin les ganes de tornar a desafiar-me :P XD


mmmmm friso per que akells músculs i aquell pit pelut d'en Zangief m'abraçin XDDDD.......pos ja me passaràs la partida guardada o el link per descarregar-me-la amb els avenços fets....esk es molt trist sempre jugar contra els mateixos XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 25 ago. 2009 13:55

koroki ha escrit:Si tant t'agrada sempre t'el pots comprar ô.o


No diguis marranades.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 25 ago. 2009 17:55

Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
Xose ha escrit:Amb lo que mola anar a un torneig d'Street Fighter i fer-te'ls tots amb en Zanguief XD (i amb Perfect XD)


pos amb l'Street Fighter 4 fliparàs de lo over que està en Zangief XD putos agarres com els odio.....¬¬


Arrives tard XD, els meus companys no volen jugar contra mi quan porto en Zanguief XD
En Zanguief és el que puc portar millor, però m'agrada més en Gouken, és molt bo XD


pos ja tardem a lluitar Xose......xo jo com k me l'he baixat per PC....el tinc pirata i no me puc crear una conta live correcte...per tant no puc desbloquejar perosnatges per tant estic amb els principals XD


Jako fail!

Jo també el tinc pirata però tinc la partida guardada XD tinc una compta que l'únic que serveix és per guardar els avenços XD
Jo també em vull comprar un mando per jugar des del PC, el que passa és que és una mica pobre perquè jugo als minims gràfics XD

Quan vulguis quedem i et foto un parell de pallisses per a que se't treguin les ganes de tornar a desafiar-me :P XD


mmmmm friso per que akells músculs i aquell pit pelut d'en Zangief m'abraçin XDDDD.......pos ja me passaràs la partida guardada o el link per descarregar-me-la amb els avenços fets....esk es molt trist sempre jugar contra els mateixos XD


Per internet vaig trobar la manera de crear un perfil que només serveixi per guardar les partides, res de Live ni coses rares XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 25 ago. 2009 22:39

EDIT: he decidit baixar-me una aprtida guardada és menys engorrós...XD

per cert...he descobert el marevellós mon dels MODS!!!!.....i dels ero-mods XD....la Chun-li i la Cammy en Gothic lolita no té preu......ilo millor dels mods és que pots trobar en Fei Long amb l'skin de Jonathan Joestar *o*
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 26 ago. 2009 12:49

Jako-kun ha escrit:EDIT: he decidit baixar-me una aprtida guardada és menys engorrós...XD

per cert...he descobert el marevellós mon dels MODS!!!!.....i dels ero-mods XD....la Chun-li i la Cammy en Gothic lolita no té preu......ilo millor dels mods és que pots trobar en Fei Long amb l'skin de Jonathan Joestar *o*


Jo el que vaig veure és un mob amb que jugaves amb la Cammy... despullada XD

P.D: Quan vulguis quedem per fer un parell de partides XD, encara que jo tinc un pad una mica ronyós... m'hauria de comprar un altre XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Sanse » 28 ago. 2009 01:21

Xose ha escrit:
Jako-kun ha escrit:EDIT: he decidit baixar-me una aprtida guardada és menys engorrós...XD

per cert...he descobert el marevellós mon dels MODS!!!!.....i dels ero-mods XD....la Chun-li i la Cammy en Gothic lolita no té preu......ilo millor dels mods és que pots trobar en Fei Long amb l'skin de Jonathan Joestar *o*


Jo el que vaig veure és un mob amb que jugaves amb la Cammy... despullada XD

P.D: Quan vulguis quedem per fer un parell de partides XD, encara que jo tinc un pad una mica ronyós... m'hauria de comprar un altre XD


jo tinc un pad com deu mana, si m'aviseu... xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Sanse » 28 ago. 2009 17:55

com que les imatges que hi ha en aquest tema no surten i tenia ganes de veure aquesta aberracio que dieu, he buscat al google i mireu que m'ha sortit:

Imatge[/img]

mireu el resultat encerclat xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 28 ago. 2009 21:33

tampoc és una novetat....sempre passa k s'assignen avatars del forum a temas que s'han escrit encara que no sigui la mateix apersona que els ha posat....sense anar més lluny aquí tens un exemple:

Imatge

tornant al tema principal...k amb la cosa dle street fighter 4 ens n'em anat....quin serà el sistema de combat del Racing Blast? com el Tenkaichi o com el Budokai....o sigui més tactic o mes en plan 2D a saco?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ark » 28 ago. 2009 22:20

Clar, es que els nostres avatars molen mil XD

Jo tenía entès que sería més tirant a Tenkaichi, però no em demaneu la font, em puc equivocar...
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 29 ago. 2009 03:31

És Merdaichi 100%

També diuen que ficaràn dos personatges "especials" més. Què serà el següent? Broly SSJ5? Almenys jo espero un Bardock en SSJ o un Vegeta en SSJ3, almenys així podria tenir un combat igualat amb en Goku.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 29 ago. 2009 11:55

joer....pos per les imatges jo hauria dit k seria estil budokai......fan falta més com el budokai 3......el Burst Limit de PS3 va intentar imitar-lo xo va quedar una cosa molt rara......aviam quina personatges posaran.....jo fa temp que estic esperant fer un combat amb en Pui-Pui i en Yakon....tan sols com a fan de la sèrie XD.....no entenc com en anteriors jocs s'han deixat de crear aquestst dos xo en canvi posen personatges que no tenen res a veure amb la sèrie com en Frankenstein.....O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 29 ago. 2009 22:59

Jako-kun ha escrit:joer....pos per les imatges jo hauria dit k seria estil budokai......fan falta més com el budokai 3......el Burst Limit de PS3 va intentar imitar-lo xo va quedar una cosa molt rara......aviam quina personatges posaran.....jo fa temp que estic esperant fer un combat amb en Pui-Pui i en Yakon....tan sols com a fan de la sèrie XD.....no entenc com en anteriors jocs s'han deixat de crear aquestst dos xo en canvi posen personatges que no tenen res a veure amb la sèrie com en Frankenstein.....O.o


És com el Tenkaichi, i sí, per mi el millor joc va ser el Budokai 3. En principi van confirmar en Pui Pui en el Tenkaichi, el primer, però va quedar en res. A què et refereixes amb que hi fiquen personatges que no tenen a veure com en Frankenstein? No et referiràs a l'A-8? És un personatge de Dragonball, apareix a la saga Red Ribbon, també li diuen Hachan (de Hachi + chan, suposo).
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 29 ago. 2009 23:08

MiraiMaki ha escrit:A què et refereixes amb que hi fiquen personatges que no tenen a veure com en Frankenstein? No et referiràs a l'A-8? És un personatge de Dragonball, apareix a la saga Red Ribbon, també li diuen Hachan (de Hachi + chan, suposo).


wow touché!!! he tingut un lapsus i pensava k era d'Arale XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron