TCG Online

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

TCG Online

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 set. 2009 00:32

Els que hagueu jugat a Magic, Yu-Gi-Oh!, Vampire o qualsevol d'aquests jocs sabeu el que és un TCG més enllà de les seves sigles, les quals sabreu que signifiquen Trading Card Game. Doncs si us agrada aquesta temàtica, esteu de sort (i sino sempre esteu a temps de descubrir-ho), doncs us porto uns quans jocs d'aquest tipus per jugar online desde el navegador.

Els ho probat, i inclús amb alguns els hi he dedicat unes hores, però no m'extendré massa en analitzar-los, doncs prefereixo que cadascú jutgi per sí mateix:

Elements és un clon directe del Magic, tant com per saltar-te el tutorial si coneixes les nocions bàsiques del joc. Té mode PvP i forces cartes, no cal dir que tots els jocs dels quals parlo són completa gratuïts. Hi podeu jugar aquí: http://www.juegosfan.com/elements-4238.html

Mytheria és semblant a Magic, però té un esquema de joc diferent i força interesant, amb una estètica sci-fi força atractiva. Hi podeu jugar aquí: http://www.juegosfan.com/mytheria.html

Necronomicon es basa en la mitología Cthulhu, però aquest no m'ha agradat tant si sóc sincer. Hi podeu jugar aquí: http://www.juegosfan.com/necronomicon.html

Castle Wars és diferent, té els seus anys i es nota, però és molt més original que la resta. Aquí: http://www.juegosfan.com/castle-wars.html


Si us heu quedat amb més ganes, puc postejar-ne més, però la resta no són tan bons com aquests.

Espero us hagin agradat i paseu unes estones entretingudes. Ah! I que això s'animi una mica :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 12 set. 2009 10:30

mmm....mola!....després els hi faré un cop d'ull i ja te diré que m'han semblat XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 set. 2009 14:50

Jako-kun ha escrit:mmm....mola!....després els hi faré un cop d'ull i ja te diré que m'han semblat XD


Com a mínim una estona entretinguda la pasaràs, i t'aviso i que es pot tornar un vici molt gran XDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 13 set. 2009 17:27

per ara tan sols he jugat al "Elements", i per ara en faig prou....es froça interessant i complert...i vicia molt.....ja probare la rtesta mes tard XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 16 set. 2009 20:50

Jo és que quan vaig començar a jugar a algun de Yu-Gi-Oh per DS ja em va costar acabar el tutorial, i em fa certa mandra posar-me a entendre el sistema d'un nou joc, la veritat... XD (és que els tutorials són el meu major enemic)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 set. 2009 23:45

Taki ha escrit:Jo és que quan vaig començar a jugar a algun de Yu-Gi-Oh per DS ja em va costar acabar el tutorial, i em fa certa mandra posar-me a entendre el sistema d'un nou joc, la veritat... XD (és que els tutorials són el meu major enemic)


"Nou" no és exactament el terme més adecuat a emprar Taki, tractant-se d'aquest tipus de jocs, en que tots solen ser clònics XDDDD

Jo li tinc mania als tutorials, sobretot als que no et pots saltar. El millor és aprendre sobre la marxa, i Yu-Gi-Oh és la cosa més sencilla del món, baixo monstre, nivell 5 o més necesito 1 sacrifici, nivell 7 o més dos sacrificis... les normes més avançades poden portar estona a aprendre-les, però generalment és fàcil i sobretot molt intuïtiu, que per això m'agrada aquest TCG. En Magic per exemple es crean unes cadenes d'efectes i demés que ja no saps què es resol primer ni què cony s'ha de tenir en compte XDDD

I el problema és que la gran majoria d'aquests jocs que he postejar es basen en Magic, per no dir directament que són clònics, però vaja, tot i que no hi hagis jugat mai, en 10 minuts aprens lo bàsic i necesari per disfrutar-ho lo suficient.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 17 set. 2009 00:02

MiraiMaki ha escrit:En Magic per exemple es crean unes cadenes d'efectes i demés que ja no saps què es resol primer ni què cony s'ha de tenir en compte XDDD

La PILA.....aquell gran amic oblidat que si domines pots estafar moltes aprtides als nens inexperts XD

de tots els jocs que has posat recomano de sobremanera l'Elements....és senzill ràpid i entretingut i tens molts elements que probar.....m'hi estic viciant molt...en Darko també hi ha acabat jugant XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 17 set. 2009 16:44

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:En Magic per exemple es crean unes cadenes d'efectes i demés que ja no saps què es resol primer ni què cony s'ha de tenir en compte XDDD

La PILA.....aquell gran amic oblidat que si domines pots estafar moltes aprtides als nens inexperts XD

de tots els jocs que has posat recomano de sobremanera l'Elements....és senzill ràpid i entretingut i tens molts elements que probar.....m'hi estic viciant molt...en Darko també hi ha acabat jugant XD


Primer va ser Polybius, ara Elements. Què serà el següent, amic ludopeta Jako? :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 18 set. 2009 10:34

MiraiMaki ha escrit:
Taki ha escrit:Jo és que quan vaig començar a jugar a algun de Yu-Gi-Oh per DS ja em va costar acabar el tutorial, i em fa certa mandra posar-me a entendre el sistema d'un nou joc, la veritat... XD (és que els tutorials són el meu major enemic)


"Nou" no és exactament el terme més adecuat a emprar Taki, tractant-se d'aquest tipus de jocs, en que tots solen ser clònics XDDDD

Jo li tinc mania als tutorials, sobretot als que no et pots saltar. El millor és aprendre sobre la marxa, i Yu-Gi-Oh és la cosa més sencilla del món, baixo monstre, nivell 5 o més necesito 1 sacrifici, nivell 7 o més dos sacrificis... les normes més avançades poden portar estona a aprendre-les, però generalment és fàcil i sobretot molt intuïtiu, que per això m'agrada aquest TCG. En Magic per exemple es crean unes cadenes d'efectes i demés que ja no saps què es resol primer ni què cony s'ha de tenir en compte XDDD

I el problema és que la gran majoria d'aquests jocs que he postejar es basen en Magic, per no dir directament que són clònics, però vaja, tot i que no hi hagis jugat mai, en 10 minuts aprens lo bàsic i necesari per disfrutar-ho lo suficient.


No, si ja m'ho imagino, però la mandra està allà igualment XD Amb Yu-Gi-Oh em vaig llegir tooot el tutorial, amb les normes avançades i tal, de cop, i bufff... Bueno, potser algun dia en provo algun, no crec que em desagradessin.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron