Primeres imatges de Dragon Quest VI (DS Remake)

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Primeres imatges de Dragon Quest VI (DS Remake)

EntradaAutor: MiraiMaki » 14 set. 2009 02:37

Abans de res, unes paraules. Per mi, Dragon Quest representa molt més que un RPG, molt més que un videojoc; per mi Dragon Quest representa la pura esència de les aventures, de la màgia i de les històries pròpies dels RPG, a un nivell molt per sobre de totes les demés sagues. I em quedo molt curt, però trobo innecesari explallar-me més al respecte, doncs si encara no heu jugat mai a un Dragon Quest, feu-ho, val realment la pena, és una experiència única, i no en va és el pare de tots els JRPG. Jo us recomano començar amb el remake del Dragon Quest IV, el qual és genial, i seguir amb el del V, també per la DS.

Al final s'ha acabat convertint més amb un post de recomenació que unaltre cosa, però ho he trobat necesari doncs no tothom té la gràcia de coneixer aquesta magnífica saga.

I aquí la imatge:

Imatge
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 14 set. 2009 21:56

Els dibuixos encara són massa semblants a Dragon Ball... en Tori podria variar una mica...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Ark » 15 set. 2009 15:05

Tinc el VIII per PS2, que hi vaig jugar força (crec que em vaig quedar a les portes del jefe final, em tocava levejar i... fa mandra XD). El joc em va agradar bastant, és un RPG de mecànica senzilla i amb una historia entretinguda i directa (tampoc fa falta una palla mental perque una historia estigui bé...). Vaja, que en general em va agradar bastant, i tinc curiositat per veure si alguns altres estan bé, ja que m'havien parlat bé del V i el vaig provar un rato per SNES.
Tot i que estic en part d'acord amb en Xose, la saga el que és variar en dissenys (i en sistema de joc, pel poc que vaig veure al V) no ho fa gaire... Entenc que si una saga no es pot permetre canviar és aquesta, pero tot i així...
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 15 set. 2009 17:37

Ark ha escrit:Tinc el VIII per PS2, que hi vaig jugar força (crec que em vaig quedar a les portes del jefe final, em tocava levejar i... fa mandra XD). El joc em va agradar bastant, és un RPG de mecànica senzilla i amb una historia entretinguda i directa (tampoc fa falta una palla mental perque una historia estigui bé...). Vaja, que en general em va agradar bastant, i tinc curiositat per veure si alguns altres estan bé, ja que m'havien parlat bé del V i el vaig provar un rato per SNES.
Tot i que estic en part d'acord amb en Xose, la saga el que és variar en dissenys (i en sistema de joc, pel poc que vaig veure al V) no ho fa gaire... Entenc que si una saga no es pot permetre canviar és aquesta, pero tot i així...


Dragon Quest és un RPG de tall clàsic. En totes les entregues veuràs millores tècniques (perquè la història, en tots és genial, tot i que sempre hi han preferències), però si esperes veure un canvi revolucionari, no el tindràs.

En el seu defecte, si t'agrada Dragon Quest, pots estar tranquil que cada entrega serà "més i millor". Jo et recomano jugar al DQV de la DS, doncs és un remake genial, però el meu preferit és DQIV, tot i que el V té una història més profunda.

Dels que he jugat, el VIII és el més fluix, però no per això menys genial; per mi una saga molt superior als Final Fantasy.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 16 set. 2009 12:17

Ara estic jugant bastant poc, pero li he de donar una oportunitat, a veure que tal. Mai he pogut opinar sobre ells i em faria ilusio.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 24 nov. 2009 12:01

Comento que he estat jugant forca al IV ultimament (de fet diria que estic molt a prop del final), i que m`ha agradat bastant. Te una manera curiosa d`explicar la historia, aixo de no controlar el protagonista fins la meitat del joc no m`ho havia trobat mai XD M`agrada dels Dragon Quest aquesta sensacio de que t`has de buscar la vida, explorar i parlar amb gent per reunir pistes i saber on anar, que no hi hagi sempre una sequencia de dialeg automatica que et digui per on seguir... Pocs RPGs japonesos fan aixo ara per ara.

Vaja, que tambe el recomano a qui vulgui una historia senzilla amb encant i no es vulgui complicar la vida amb sistemes de joc enrevessats.
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 nov. 2009 18:21

Ark ha escrit:Comento que he estat jugant forca al IV ultimament (de fet diria que estic molt a prop del final), i que m`ha agradat bastant. Te una manera curiosa d`explicar la historia, aixo de no controlar el protagonista fins la meitat del joc no m`ho havia trobat mai XD M`agrada dels Dragon Quest aquesta sensacio de que t`has de buscar la vida, explorar i parlar amb gent per reunir pistes i saber on anar, que no hi hagi sempre una sequencia de dialeg automatica que et digui per on seguir... Pocs RPGs japonesos fan aixo ara per ara.

Vaja, que tambe el recomano a qui vulgui una historia senzilla amb encant i no es vulgui complicar la vida amb sistemes de joc enrevessats.


Totalment d'acord amb tu. La majoria de RPG són molt més lineals del que són els Dragon Quest, i la sensació de profunditat i llibertat que evoca un DraQue (com són comunment anomenats a japolandia) és una experiència única.

Quines ganes de jugar al IX :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron