Hatsune Miku - Project Diva -

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: Sanse » 20 gen. 2010 13:44

hachi_90 ha escrit:La Luka mola mil!


Ja la tinc xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Hachi » 20 gen. 2010 14:12

Oh mola! xD
La luka després de la miku és deu xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 20 gen. 2010 14:37

Crec, crec, que te has de passar 5 cops cada canço en normal o dificult, sigui com sigui que t'ho pasis.

Jo ja tinc el traje de bany de la miku de pederastas.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 20 gen. 2010 20:37

koroki ha escrit:Crec, crec, que te has de passar 5 cops cada canço en normal o dificult, sigui com sigui que t'ho pasis.

Jo ja tinc el traje de bany de la miku de pederastas.

Imatge


NOOOOO si fas un great només cal que la facis un cop (a l'igual faré 5 vegades cada cançó per personatge xDD).

I si amb el de pederastes et refereixes al de l'escola, jo també el tinc xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 02 feb. 2010 12:10

estic jugant al joc de la Miku i molt bé tot, fins que m'estic trobant que a partir de la meitat de la llista de cançons totes les que m'he trobat es ralentitzaben o es tallaven milesimes de segon....cosa que molesta molt, a aprt de fer-te perdrer molts de punts....seria com si veus venir la rodona/creu i al anar per clickar al joc li pilla un xungo momentani i la rodona/creu ja ha passat de llarg fent-te fallar aquella nota.....ha de ser un fallo perk al cançó tambe es distorsiona una mica.....era per preguntar a la resta si també us passa o igual es problema de la meva PSP..xo esk ja en coemnço a estar-ne una mica fart, perk podria fer puntuacions molt bones xo per culpa aixó k li passa potser cada interval de 5-6 segons em peta totes les cadenes...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 02 feb. 2010 14:12

U.u que raro
He jugat alguns cops amb la psp de'n sergi i mai m'ha passat i crec que a ell tampoc, nose potser es cosa de la teva psp o que el joc s'ha instal·lat malament.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 02 feb. 2010 21:39

Jako, has de tranformar la imatge que tens .cso en iso.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 02 feb. 2010 22:41

koroki ha escrit:Jako, has de tranformar la imatge que tens .cso en iso.


ja buscare algun rpograma per fer-ho.....una pregunta et manté la partida guardada?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 03 feb. 2010 16:14

Crec que si ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 03 feb. 2010 22:25

ara ho acabo de mirar i ja està en ISO, me l'he tornat a baixar xo en CSO i el passaré a ISO.....total per probar XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 04 feb. 2010 11:04

Jako-kun ha escrit:estic jugant al joc de la Miku i molt bé tot, fins que m'estic trobant que a partir de la meitat de la llista de cançons totes les que m'he trobat es ralentitzaben o es tallaven milesimes de segon....cosa que molesta molt, a aprt de fer-te perdrer molts de punts....seria com si veus venir la rodona/creu i al anar per clickar al joc li pilla un xungo momentani i la rodona/creu ja ha passat de llarg fent-te fallar aquella nota.....ha de ser un fallo perk al cançó tambe es distorsiona una mica.....era per preguntar a la resta si també us passa o igual es problema de la meva PSP..xo esk ja en coemnço a estar-ne una mica fart, perk podria fer puntuacions molt bones xo per culpa aixó k li passa potser cada interval de 5-6 segons em peta totes les cadenes...ù.u


A mi també em passava, em vaig tornar a baixar el joc en format iso i ara em va perfectament.

I la partida guardada et segueix funcionant sense problemes ;)

(Per cert, gran fallo del no tenir autosave)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 04 feb. 2010 11:52

me l'he baixat en CSO i l'he pasat a ISO i directament se m'encalla al NOW LOADING de qualsevol cançó


faré com tu sanse i eml toranré a baixar en ISO, recordes la pagina d'on et vas baixar la copia de seguretat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 05 feb. 2010 00:07

Jo es que em vaig baixar un CSO que s'encallava en el now loading d'algunes cançons com et passa a tu.

Diria que tinc la pagina d'on m'ho vaig baixar guardada als favoritos de l'Ubuntu, i ara estic en windows, així que no t'ho puc mirar ara mateix, però si no, si vols puc penjar la meva copia de seguretat i passar-te el link per MP.

I si no puc passar-te la directament en persona un dia d'aquests xD (dissabte em passaré pel zeppelin per veure que feu i segurament portaré la PSP a sobre, que últimament hi jugo bastant)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 05 feb. 2010 14:02

aviam....es la meva ultima opció......perk m'he baixat 3 ISO de diferents webs (des de Cabanes OJU! que aixó té tela XD) i em passa igual amb totes....he sospitat que no fos cosa del savedata xo no crec....per tant he acabat per donar-li la culpa ala PSP.....si ni amb la teva copia de seguretat em funciona deixaré de jugar-hi perk és desesperant...ù.u...i em fot perk vaig per la meitat de les cançons i n'hin han moltes que m'han agradat molt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 05 feb. 2010 16:26

Jako-kun ha escrit:aviam....es la meva ultima opció......perk m'he baixat 3 ISO de diferents webs (des de Cabanes OJU! que aixó té tela XD) i em passa igual amb totes....he sospitat que no fos cosa del savedata xo no crec....per tant he acabat per donar-li la culpa ala PSP.....si ni amb la teva copia de seguretat em funciona deixaré de jugar-hi perk és desesperant...ù.u...i em fot perk vaig per la meitat de les cançons i n'hin han moltes que m'han agradat molt.
a casa te'l paso.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron