[XBOX360] BAYONETTA

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

[XBOX360] BAYONETTA

EntradaAutor: Kioko Otonashi » 12 gen. 2010 22:59

Us vull ensenyar un videojoc que té molt bona pinta.Se diu Bayonetta i té tota la pinta d'un Devil May Cry. Que us sembla?? ^ ^ Per cert, ja és a la venda!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Cf5Cs94Epn8&feature=related[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Kioko Otonashi
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 36
Membre des de: 27 des. 2009 14:45
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Xose » 12 gen. 2010 23:47

Com per no adonar-se d'un altre dels sonats 40/40 de Famitsu...

Aviam, el joc té bona pinta, he provat la demo i tal... però em dóna la sensació de que és un joc curt, repetitiu i típic com els Devil May Cry o l'X-Blades...

Amb les gràfics no m'hi fico perquè són molt bons :P

La història no sé ben bé de què va, que si una bruixa d'una secta, etc etc...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: [XBOX360] BAYONETTA

EntradaAutor: Sanse » 13 gen. 2010 00:56

Kioko Otonashi ha escrit:Us vull ensenyar un videojoc que té molt bona pinta.Se diu Bayonetta i té tota la pinta d'un Devil May Cry. Que us sembla?? ^ ^ Per cert, ja és a la venda!


Bueno, és el que té que sigui dels mateixos creadors que el Devil May Cry. I com a fan que soc de la saga Devil May Cry, em moro de ganes de jugar-hi. He jugat a la demo i és un orgasme de joc (no malpenseu¬¬).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: MiraiMaki » 13 gen. 2010 16:37

Els de Famitsu estàn tarats, ara regalen 40/40 a qualsevol joc. No puc jutjar doncs no l'he provat, pero la meva primera impresió és dolenta. Als japonesos els hi pot agradar molt que una noia de curves exuverants mati àngels amb tècniques sado-masoquistes, però a mi això em causa més rebuig que altre cosa. A més, si enlloc de la bruixa haguesin posat un personatge masculí, dubto que hagués tingut aquest hype.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 13 gen. 2010 16:39

MiraiMaki ha escrit:Els de Famitsu estàn tarats, ara regalen 40/40 a qualsevol joc. No puc jutjar doncs no l'he provat, pero la meva primera impresió és dolenta. Als japonesos els hi pot agradar molt que una noia de curves exuverants mati àngels amb tècniques sado-masoquistes, però a mi això em causa més rebuig que altre cosa. A més, si enlloc de la bruixa haguesin posat un personatge masculí, dubto que hagués tingut aquest hype.
+1 xDDDDDD

Es el que tenen els japos. Pero vaja, suposo que 40/40 es perque realment el joc no etsa mal, bona historia suposo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 13 gen. 2010 16:46

koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Els de Famitsu estàn tarats, ara regalen 40/40 a qualsevol joc. No puc jutjar doncs no l'he provat, pero la meva primera impresió és dolenta. Als japonesos els hi pot agradar molt que una noia de curves exuverants mati àngels amb tècniques sado-masoquistes, però a mi això em causa més rebuig que altre cosa. A més, si enlloc de la bruixa haguesin posat un personatge masculí, dubto que hagués tingut aquest hype.
+1 xDDDDDD

Es el que tenen els japos. Pero vaja, suposo que 40/40 es perque realment el joc no etsa mal, bona historia suposo.


Final Fantasy XII també tenia un 40/40, així que pel que respecte a la història no podem esperar massa. I pel que he llegit, no hi han gaires girs argumentals ni una història massa profunda a esperar. El joc pot estar bé, però d'aquí a un 40/40 hi va més tros que a mi perquè m'arrivi als 40 cm.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 14 gen. 2010 00:54

MiraiMaki ha escrit:
koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Els de Famitsu estàn tarats, ara regalen 40/40 a qualsevol joc. No puc jutjar doncs no l'he provat, pero la meva primera impresió és dolenta. Als japonesos els hi pot agradar molt que una noia de curves exuverants mati àngels amb tècniques sado-masoquistes, però a mi això em causa més rebuig que altre cosa. A més, si enlloc de la bruixa haguesin posat un personatge masculí, dubto que hagués tingut aquest hype.
+1 xDDDDDD

Es el que tenen els japos. Pero vaja, suposo que 40/40 es perque realment el joc no etsa mal, bona historia suposo.


Final Fantasy XII també tenia un 40/40, així que pel que respecte a la història no podem esperar massa. I pel que he llegit, no hi han gaires girs argumentals ni una història massa profunda a esperar. El joc pot estar bé, però d'aquí a un 40/40 hi va més tros que a mi perquè m'arrivi als 40 cm.


+1 (sobretot per la frase final XD)

tot i k l'he probat i haig de dir que mola molt...a més la prota és una tia curvy amb traje de cuiro que cada atac especial és com una transformació d'una Magical Girl XD.....no puc demanar gaire més.....els seus moviments de caderes m'han conquistat XP~~~ Per el tema historia ja es veurà xo em poso a favor dle que ha dit en Maki....un 40/40 es exagerat
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 14 gen. 2010 01:33

A veure, respecte a famitsu: en la seva historia han donat la nota màxima a 12 jocs en total des del 1986, dels quals 6 han estat durant els dos últims anys. Això vol dir que o bé la qualitat dels viedeojocs ha pujat molt en l'última generació, o bé que han cambiat la seva forma de puntuar.

Tot i això, no crec que tenir un 40/40 vulgui dir que sigui un mal joc. D'acord que no vol dir el mateix que quan l'ocarina of time va treure un 40/40 (per posar un exemple).

A part d'això, no crec que Bayonetta sigui un mal joc. Molta gent l'acusa de que la principal atracció és la protagonista. Sincerament, quan jugo no em paro a mirar si la prota es tiu/tia o si esta o no està bona, és més, no m'agrada la Bayonetta (lu de la bibliotecaria sexi vestida de cuir no em va), però el joc m'agrada fins on l'he pogut provar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Ark » 14 gen. 2010 18:34

De moment només he provat el demo, pero pel que he provat caurà segur... El combat m'ha semblat super dinàmic i molt espectacular, un pas endevant de la mecànica dels Devil May Cry. Tinc bastant clar que serà curt i no massa variat, pero... També son curts i poc variats els DMCs o els God of War, o que coi, la majoria de jocs d'acció d'aquesta generació... i m'agraden igual XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: neodark » 14 gen. 2010 19:30

Si ta clar que caura per la meva ps3 tot i tenir una mica de perdua en les textures, pero quan tingui un preu ormal de 30 euros o aixi, a 70 els jocs de la ps3 e xbox els pagara el creador si vol xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 15 gen. 2010 00:31

uooo kiokoo, has fet que en neoo perfii es digni a comentar al forummm!!
+10 xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kioko Otonashi » 15 gen. 2010 23:00

hachi_90 ha escrit:uooo kiokoo, has fet que en neoo perfii es digni a comentar al forummm!!
+10 xD

Bieeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!! xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Kioko Otonashi
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 36
Membre des de: 27 des. 2009 14:45
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: agito » 07 març 2010 23:48

Personalment es un joc que no atreu gaire la meva atenció tot sa de dir per jocs del enrere jack and slash prefereix-ho coses com god of war o el mes recent dante's inferno tot i així el apartat tècnic de bayonetta i la seva jugabiitat la fet un joc curios als meus ulls apart de una protagonista de una actitud chulesca i bastant carisma to i aishi no es mes que la versio femenina den dante to i aishi jo me pnaba preguntant una cosa m’entres naba pasant pantallas como pot corre amb tacons i no donar-se-la de morros bueno bromes a part bayonetta a aconseguit capficar-me tot i aishi no es un joc que aconsegueixi que el visqui prefereix-ho jocs els rpg o noveles grafiques com el recent heavy rain
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron