[Play Station 3 y Xbox 360] Final Fantasy XIII

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: Ark » 18 juny 2010 03:26

Me l'acabo de passar, tot i que tinc un parell de sidequests pendents XD Així per resumir la opinió... Tot i que es pren el seu temps en arrancar, el joc està molt bé un cop veus tot el sistema de batalla i coneixes millor els protagonistes. Llavors, quan ja portes 30 hores fent literalment el mateix, es a dir, lluitar per passadissos entre video i video et comences a rallar... bastant. És només just abans del final que el joc recupera el ritme i expandeix el mon permetent una mica d'exploració i algunes sidequests (tot i que son totes "ves allà i mata allò").
Això i que, apart dels protagonistes, tots els personatges secundaris/antagonistes tenen el carisma aproximat d'una sola de sabata XD

Vaja, que no m'ha semblat ni de bon tros el millor FF, ni tan sols em sembla estar entre els millors JRPGs de sobretaula d'aquesta generació, però tampoc està tan malament com alguns m'ho pintaven... Això sí, m'ho he hagut de prendre amb calma perquè si no em rallava massa XD Oh, i la Fang és el meu nou amor virtual XD

Per cert, soc l'unic que troba que els gemecs constants per QUALSEVOL COSA de la Vanille arriben a ser incòmodes i tot?
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 18 juny 2010 10:02

A mi m'encanten els gemecs de la Vanille (L)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 18 juny 2010 10:16

jajajaja son gays els seus gemecs xDDD

A mi m'agrada fisicament com es, es molt mona xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Anterior

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron