[Play Station 3 y Xbox 360] Final Fantasy XIII

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

[Play Station 3 y Xbox 360] Final Fantasy XIII

EntradaAutor: agito » 09 març 2010 23:03

Bueno abui era el dia de sortida de Final Fantasi 13 i bueno jo personalment ja le jugat i en un principi podria comensar diguent qu ete un apartat tecnic genial amb un sistema de combat tot i que fluit bastant agobiant sere joq ue estaba acostumat a jocs rpg amb la velocitat del dragon qüest.
la trama en si engancha i comensa "forteta" al igual que tots els Finalo Fantasi comensa amb un estil de joc lineal i espero per les següents ores de joc que aquesta es bagi atenuant tal com ba fer a final fantasy 10 ja que aquet podria ser realment el seu talo de aquiles.
fora de aisho ja cal que me oblidi de les intrincades conbinacions de tot el equipament dels personatges ja que l'han reduit a una minima expresio armes i acesoris clar que de aisho no me queisho ademes qu ede dir que son les meves primeres impressions.
umf no se si es un punt negatiu o positiu pero de moment fins ara nomes es pot controlar un personatge cosa que joq ue soc molt de estrategies amb tots els personatges de pantalla me rebenta molt no se si benia amb el FF12 pero de moment no es algo qu ementusiasmi.
i crec que ja e comentat tot el que podia comentar.
se fini
P.D : perdoneu les faltes
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Hachi » 09 març 2010 23:30

Un amic nostre ha anat avui expressament al mediamarket a comprar-se'l, ja li diré que me'l deixi probar o quan el veigi jugar per veure que tal és^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: mika.chan » 10 març 2010 13:59

aki a casa, els malsperits de ma german y el meu cosi ya porten dos dias juguentlus
que aixo ahir es van aixeca a primera hora per anarlu a comprar
a mi personalmente
m'agradaria saber
que hi trobeiu en el joc
Avatar de l’usuari
mika.chan
New_member
 
Entrades: 20
Membre des de: 09 març 2010 21:59

EntradaAutor: Hachi » 10 març 2010 21:50

Avui el meu amic m'ha ensenyat el joc, i els gràfics sincerament m'encanten i els protes son molt monos.
M'encanta una de les protes que porta dues cuetes i es pellroja *w*
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: agito » 10 març 2010 23:38

a mi personalemnt me atrau la historia i ara que abansat una mica mes el sistema de batallas ademes dels grafics i els personatgfes la noieta pelrroja es la vanille
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: Hachi » 10 març 2010 23:42

Doncs adoro la Vanille (L)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 11 març 2010 13:27

My eyes are bleeding!!! em sap greu però ho havia de dir ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 11 març 2010 14:51

Jako-kun ha escrit:
My eyes are bleeding!!! em sap greu però ho havia de dir ù.u
+1

T'edito el titol, que fa una mica de mal.

Jo un dia de aquest mirare com és en directe.

Pero el que he llegit no dona molt bons comentaris.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: mika.chan » 11 març 2010 15:41

nu

-.-, es diu que te bions grafics, pero es basta mes de imatges que altres coses, a mes la historia es cuarta, diuen que en las guias de 57 paginas, tot son imatges, y cinc parrafus amb tres linies escrites, o.o

crec que a vegades la gent exegera

els meus germans encara no se len passat
Avatar de l’usuari
mika.chan
New_member
 
Entrades: 20
Membre des de: 09 març 2010 21:59

EntradaAutor: agito » 11 març 2010 15:55

buf referent al joc bueno esta be me recorda molt al estil que tenia el FF10 ara qu eja duc jugat una mica mes o tinc bastant claret la historia no es de tercera pero realment ban desbelant poket a poket la trama sa de pensar qu eson 130 de joc "normal" i k dificilment en poc mes de per exemple a mi 16 h jugant no te mostrara del tot la historia fora de aisho cada un te els seus gustus i aficions i entenc que FF13 te han de agradar molt histories intrincades on la informacio es ba desbelant com e dit abans molt poc a poc ademes qu ees el FF que te una mecanica de joc qu eme esta fent pensar bastan sdonat qu eno controles personatges en si si no nomes al lider has de jugar molt amb el estils i abilitats del la IA fent aishiq u eel paper de lider sigui mes per indicar els canbis d'estils que per a cardar caña a saco.
fora de aisho e de reconeisher qu ecom a final fantasi li falta algo de la saga pero potencia molt allo per el qual els JRPG tindrien qu esobre sortir historia
(umf a mi no me molesta qu eme corretgeishien els post pro si us eu de posar a mirar els meus us aburrireu i molt xk en faig una parrafada i no se pro bueno no u dic amb mala fe intentare fer menys faltes pro no me miro gaire el que escric)
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: neodark » 12 març 2010 15:08

Tranqui fes fes lo important es comunicar-se, això si almenos els Final digues Final Fantasy amb Y XD.

El joc m’està agradant molt, jo soc l'amic misteriós que la hachi_90 fa servir per veure el joc.
Suposo ..xd

Les suposades 50 H que duran ja fa que valgui la pena la compra d'aquest joc.
De moment historia y personatges carismàtics.
Gràfics brutals dels millors que he vist en un joc de ROL.
Lineal Lineal Lineal ....lluites molt divertides el que fa que em prengui el joc una mica com un tàctics on la historia i les batalles son lo mes important.
En resum 50% batalles 25% seqüències de vídeo e historia 25% tira PA LANTE O MONTAMO UNA MESA.


En resum puc dir que fa pinta que sera un Gran Final.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Ark » 14 març 2010 23:47

Bé, jo també hi estic jugant aquests dies... I pel poc que porto puc dir que està força bé. En general estic bastant d'acord amb en Neo, gràfics espectaculars, personatges interessants, tot molt centrat en la historia principal i un sistema de batalla molt divertit. Aixó si, fins que no veus el sistema de batalla al complert (que em sembla molt bo) passen unes quantes hores, i exploració la justa (res a veure amb els escenaris enormes del XII, aquí és més de l'estil del X, camins XD).

Vaja, que excepte per un parell de cosetes m'està donant una bona impressió. L'aniré alternant amb el Demon's Souls, que és el seu oposat exacte XDDD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: agito » 15 març 2010 01:11

baig ja per el segon disc del joc i encara puc comentar poc de la historia k sembla lluny de finalitzar donat que encara se estan coenishent els personatges i poc se sap de la misio fora del origen amb lo kual e arribat a la conclusio que 13 no es un titol autoconlusiu i que probablement el titol versus continuara la historia no se si ja o auran coemntat pero personalment o e seguit poc el tema
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40

EntradaAutor: neodark » 18 març 2010 23:39

Fa gracia el terme segon disc de joc XD.
Jo vaig lent ja dire que tal va semblant.
I si es totalment ffx amb un sistema de combat que m'agrada molt tot i que encara no acabo de veure els eloidones com a bichos molts forts.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Alice » 27 març 2010 17:32

Uooo, aqui una com a simple espectadora dona la seva opinio XDD De moment la historia m'esta agradant moltissim i bueno el sistema de joc sembla interesant, ya no es tan pitjar X tot el rato perque t'has d'anar currant les estrategies i tal. I bueno es curios com pots estar mijta hora intentant matar un monstre fins que trobes la estrategia adequada i llavors em un minut el tens llest xDD.
PD: Visca el lesbianisme de la Vanille i la Fang!
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron