SpiTackle~

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

SpiTackle~

EntradaAutor: xiaobao » 27 nov. 2010 18:07

Ja està una mica empolsegat, però em fa gràcia d'ensenyar-lo :)

Fa temps vaig ensopegar amb un tutorial de jocs "de naus" ben meravellosament simple, i quan el vaig acabar, vaig tindre'n un també de ben simple. Llavors em vaig animar, i a poc a poc vaig anar engrandint aquella petita llavor fins a crear SpiTackle.

El nom és composició de Spit + Tackle, que en anglès vol dir "escupir" i "placar", respectivament. I tal i com el seu nom indica, es tracta d'escuPlacar el teu camí fins la meta.

Vaig quedar prou content, però fer-s'ho tot un sol és molt pesat.. així que per la versió RPG vaig decidir formar equip amb el meu cosí, que em faria els gràfics, però això ja és una altra història, com diuen a les pelis :)

Us deixo el link perquè m'el critiqueu ben criticat :D

SpiTackle
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: koroki » 27 nov. 2010 19:17

És raret xD

Em sap greu pero aquest jocs no m'agraden massa. No arribo massa lluny.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: Sanse » 28 nov. 2010 00:04

Looooool

Vinga endavant aligots!

xDD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: Jako-kun » 28 nov. 2010 12:16

LOL està bé el joc.....vicia bastant.....trobo que a les frases els falta una mica de sentiment XD Però una de els raons per les que he jugat diversos cops es per tornar a sentir la frase dels aligots XD Per cert....pot ser que un dels tres aligots estigi com castejant algun encanteri o algo? XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: xiaobao » 28 nov. 2010 13:21

@koroki: sóc conscient que no està a l'altura de WoW :P Fora conyes, vaig mirar de fer algo una mica nou dins de la simplicitat d'un joc de naus (introduint el placatge com a principal element, tot i que no he aconseguit transmetre-ho a tots els jugadors, malauradament :S); tot i això, com es pot veure, el nivell és molt fluixet en tot: els gràfics són de Paint, les animacions per "frames", el joc és lineal (bé, aquesta és la seva categoria, de fet), i l'únic enemic que té AI és ben tontet (la bola de ferro de punxes). Sí obstant, van ser moltes hores de polir-ho fins com ha quedat, i a excepció de que no pots tocar els "bosses" o enemics jefe (per mi això és un fallo gran, que serà arreglat en la versió RPG), estic prou content. (caram, quina parrafada!) I.. quins jocs t'agraden a tu, koroki? :)

@Sanse: hahaha ho solia cridar als partits, i en posar el powerup dels jugadors ho vaig haver de fer :P glad to know it makes you lol ^^

@Jako-kun uff té una explicació, lo de la veu: ho vaig gravar a la meva habitació, i ara no recordo si els pares estaven al menjador o dormint, però la qüestió és que no volia cridar massa :P Una mica trist, ho sé, ho sé.. I sí! Un dels Aligots va fent un encanteri hahaha
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: Jain » 28 nov. 2010 17:23

Quitando las limitaciones que puede tener (gráficos etc...) se pueden comentar algunas cosas.

- Algo de música se podría agadecer (puede haber algunos temas libres por internet)
- El concepto de disparo limitado está bien (gastando puntos y recargando) pero podrían lanzar otra cosa (pese a que el título ya indica la saliva).
- Podría haber otros tipos de power-ups, ya que solo hay 3 (maximizar el disparo, hacer ir lento a los enemigos...). Podría haber diferentes tipos de armas.
- La variedad de enemigos se agradecería, al principio hay pocos enemigos.
- El juego esta enfocado como supervivencia, pero bien se podría enfocar por levels, con algunas vidas.
- El tipo de jugador que eliges afecta a sus habilidades? se podría resaltar este hecho.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

Re: SpiTackle~

EntradaAutor: xiaobao » 28 nov. 2010 18:36

Muchas gracias por el feedback, Jain :D

- Algo de música se podría agradecer (puede haber algunos temas libres por internet)
La verdad es que una buena música en los juegos que te ponga en situación y hasta cree un ambiente "burbuja" creo que está muy bien, pero al ser un juego bastante lineal, pensé que no merecía la pena invertir tiempo en poner una música 'chorra' que la gente hubiese acabado por silenciar. Porque del mismo modo que una buena música realza un juego, una horrible música lo hecha bastante por los suelos.. ((nota: no había pensado en temas libres, que seguro que hay de muy buenos ^^))
De todos modos lo tendré en cuenta para la versión RPG :)
Ah, hice una "doble" improvisación como tema del juego, pero no lo implementé.

- El concepto de disparo limitado está bien (gastando puntos y recargando) pero podrían lanzar otra cosa (pese a que el título ya indica la saliva).

Sí, la variedad siempre es bienvenida, pero.. en este caso no quería potenciar demasiado el uso del esputo, ya que quería que el placaje (tocar los enemigos) fuera el principal elemento de juego. De todos modos, en la nueva versión será bastante más.. personalizable (en principio sólo ralentiza, pero hay pensados diferentes tipos -radioactivo, por ejemplo, o ácido-, además de poder mejorar su efecto con puntos de atributo)

- Podría haber otros tipos de power-ups, ya que solo hay 3 (maximizar el disparo, hacer ir lento a los enemigos...)
Los elementos "aleatorios" son muy delicados a mi parecer: por una parte me entusiasma mucho la idea de que cada juego sea diferente al anterior, pero si el factor es muy grande, puede desequilibrar el juego según la suerte, y eso haría que la comparación de puntuación entre jugadores sea.. "injusta". La solución seria controlar qué powerups aparecen y cuándo y dónde lo hacen.
En el guión para la nueva versión hay más "elementos aleatorios", pero cada uno diferente, qque eso de una lata multicolor.. *cough*cough*

- El tipo de jugador que eliges afecta a sus habilidades? se podría resaltar este hecho.
Ermm.. en ésta versión son exactamente lo mismo: todos los jugadores son capas de un mismo objeto, simplemente se muestran unas u otras según el jugador que hayas escogido. Reconozco que es penoso, pero quise aprovechar lo que ya tenía :P Al principio sólo había un nivel, los jugadores no corrían, todos los "bosses" eran el perro chafado.. buf! horrible. Y a medida que la gente lo criticaba (yo incluido) lo fuí mejorando.
Es un "must" para la futura versión, no hay duda.

Gracias de nuevo por el feedback!

PS: tengo muuuucho trabajo, y el que me tiene que hacer los gráficos no me los hace, así que la versión 2 va por largo (verano? ojalá, ojalá..)
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron