GAIKAI

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

GAIKAI

EntradaAutor: Segmentation Fault » 24 març 2012 21:44

Hola nois,

A molts us passarà com a mi suposo, us compreu una consola per a poder jugar a videojocs actuals, ja que el cost de mantenir actualitzat un ordinador per a poder seguir el ritme de les noves tecnologies és força elevat oi? O potser sou usuaris de linux / macOsX / SOLARIS / elquesigui i no fabriquen jocs per al vostre sistema operatiu? La nova tendéncia és deixar enrera les limitacions de la màquina que utilitzeu, i jugar a través de streaming. Streaming? Com amb els videos de youtube? Exacte.

No sé si la idea arribarà gaire lluny, però per a tots els que no ho coneixeu, val la pena, sempre i quant la vostra màquina tingui els mínims requerits per a poder visualitzar les imatges que s'envien i una connexió d'internet prou ràpida, per a poder teniu una tasa de transferéncia de 60 fps - recomanen 5MB mínim - :) (es necessita el paquet de JAVA de SUN).

Ja m'explicareu que tal ! Les demos a mi em van super fluides :D (i7 2.9GHz 6GB RAM ADSL 20MB), després faré proves amb un Pentium 4 2GHz 4 GB amb la mateixa connexió ^_^.

http://www.gaikai.com/games
Segmentation Fault
New_member
 
Entrades: 15
Membre des de: 24 març 2012 16:48

Re: GAIKAI

EntradaAutor: koroki » 25 març 2012 10:20

La idea es BRUTAL. Aixi es pdoria jugar teoricament desde qualsevol cosa. La putada es la conexio, desde casa meva nomes veuria merda, amb un mega xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: GAIKAI

EntradaAutor: Sanse » 25 març 2012 20:11

Com ha dit en Koroki, la idea és bonissima, però tinc el mateix problema que ell :noemfotis:
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: GAIKAI

EntradaAutor: Hachi » 25 març 2012 22:53

A casa meva també tinc molt poques meges, però la idea és bona >////<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: GAIKAI

EntradaAutor: koroki » 10 nov. 2013 11:33

Suposo que sabeu que Sony va comprar això i és el que s'utilizarà per la PS4 per "emular" la PS3.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron