Diablo III

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Diablo III

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2012 07:09

No crec que jugui ni el compri ni res, em sembla que s'ha convertit en un WoW pero monojugador xD

Pero la flipada de la gent amb el joc es epica. Penjo unes fotus que he trobat per eol, surtides de forochonis o forocoches xD

Imatge

Feia MOOOOLT que no veia tant de hype en un joc...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 15 maig 2012 10:06

La gent és sobra moltíssim amb els jocs. Jo vaig pensar en comprar-lo, però que no sortís amb pvp em toca molt els collons ( segur que Blizzard ens fa pagar per a una nova mena "d'expansió" o una cosa així).

Cal dir que va cridar-me molt l'atenció el fet de que puguis vendre items del joc per diners reals, ara be, els de Blizzard han estat llestos i ells s'emporten com una especie de comissió.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Diablo III

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2012 11:57

Kimy ha escrit:La gent és sobra moltíssim amb els jocs. Jo vaig pensar en comprar-lo, però que no sortís amb pvp em toca molt els collons ( segur que Blizzard ens fa pagar per a una nova mena "d'expansió" o una cosa així).

Cal dir que va cridar-me molt l'atenció el fet de que puguis vendre items del joc per diners reals, ara be, els de Blizzard han estat llestos i ells s'emporten com una especie de comissió.

La subhasta de coses del joc per diners reals serà la cosa més lucrativa desde de la creacio del WoW.

Jo mai compraria un joc el dia que surt xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 15 maig 2012 13:10

No se, jo prefereixo jugar el mateix dia que surt el joc, així veus tota la gent nubi i tal, és graciós... si no cauen els servers, clar. Que crec que els de Blizzard no han fet prou stress test i ara els servers es cauen de lo petats que van.

I amb lo de la subasta per calers reals, si, s'ompliran les butxaques amb això. Tot hi que no trobo gaire be que puguis un pro gamer per gastar el teu sou en el joc, preferiria que la gent hagués de posar mans, amb això trobarem molts mancos amb equip molt xeto. I pot quedar graciós que ho digui jo, que sempre ando pensant que xorrades comprar-me, però espero que la gent es sàpiga posar un límit, que hi ha gent que per ser "pro" en un joc fa molteees coses...
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Diablo III

EntradaAutor: Hachi » 15 maig 2012 13:42

LOL, la gent està molt malalta xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Diablo III

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2012 14:54

Kimy, no hi ha limits. En el WoW hi ha gent que compra personatges fets. Els famosos farmers. Només fan això més "legal"
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 15 maig 2012 15:45

koroki ha escrit:Kimy, no hi ha limits. En el WoW hi ha gent que compra personatges fets. Els famosos farmers. Només fan això més "legal"


Ho se ho se, jo vaig intentar vendre un compte del wow meu i conec gent que ha comprat or o a contractat (xino)farmers per a pujar els seus personatges, pero no se, no li trobo cap tipus de gracia, i després la gent que s'ho ha currat és ralla per gent com aquesta.

Conec un noi per exemple, que no tenia per a pagar-se el pis, però que es va gastar 150€ en diners del wow, per que volia una montura que havia sortit nova i equip, i un altre, que li va arramplar al seu pare uns 100€ per a pagar-se la un any sencer de wow...
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Diablo III

EntradaAutor: Konata » 15 maig 2012 15:47

La gent a la que li pujen els personatges és asquerosa :va: ( :lolface: )

Però aixo és el que passa amb qualsevol vici, no nomès amb el WoW ><
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Diablo III

EntradaAutor: koroki » 16 maig 2012 02:41

Konata ha escrit:Però aixo és el que passa amb qualsevol vici, no nomès amb el WoW ><

Esta clar, pero trobo que amb el WoW es encara més trist. No hi ha cap subtancia quimica adictiva xD

I si, la gent que utilitza xinofarmers son de lo pitjor. Tot i que en el WoW, quant estas a nivell maxim sempre m'han dit que comença un "altre joc", no?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 16 maig 2012 08:56

koroki ha escrit:
Konata ha escrit:Però aixo és el que passa amb qualsevol vici, no nomès amb el WoW ><

Esta clar, pero trobo que amb el WoW es encara més trist. No hi ha cap subtancia quimica adictiva xD

I si, la gent que utilitza xinofarmers son de lo pitjor. Tot i que en el WoW, quant estas a nivell maxim sempre m'han dit que comença un "altre joc", no?


Sip, de fet, pujar al nivell màxim al wow és realment fàcil i la part "wai" del joc arriba al nivell màxim, quan pots anar de raid i fer pvp, cosa que no pots fer...

I jo crec que el wow si té una "substancia quimica adictiva", enfocada a a la part social del joc, a més a més, el mateix joc t'obliga a estar cada dia a una hora determinada durant 2-3h, si vols fer coses decents...
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Diablo III

EntradaAutor: Dmnt » 22 maig 2012 13:02

La gent parlant del WoW al tema del Diablo 3.

Tampoc és que cap dels dos m'interessi gens...
Mai he entés que hi hagi gent disposada a anar pagant cada mes tan sols per poder continuar jugant. I sobretot si JA han pagat per el joc. I per les expansions, que després resulta que son completament necessáries. I després pagues encara més diners, per aconseguir X avantanges dins del joc.

BAH!
You smell like if someone took a dump on a butt.
Avatar de l’usuari
Dmnt
Postejador Nat
 
Entrades: 291
Membre des de: 24 abr. 2012 17:11
Ubicació: Dunno, lol

Re: Diablo III

EntradaAutor: Xose » 22 maig 2012 14:12

El problema de pagar mensualment per un joc és com el gos que es mossega la cua:

Pago per jugar -> Si no jugo, perdo diners -> Jugo més -
^-------------------------------------------------------------

I així recursivament
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 14:18

(Crec que ha estat culpa meva que això degeneri al wow)

Jo no trobo malament pagar una mensualitat, s'ha de tenir en compte que amb aquesta no pagues pel joc, si no el servei que t'ofereix blizzard, un servei ingame en espanyol i de molt bona qualitat, un manteniment dels servidors, una protecció als jugadors i als seus comptes molt bona i unes actualitzacions més o menys seguides (fiquen una raid de mooolt de tant en tant, però sempre tens els hard modes..).

A mi un tiu em va estar acosant ingame al assabentar-se de que era noia (si, portava 2 mesos jugant amb aquest individu i es pensava que era un noi el molt inútil), i després de comentar-li a un GM es van acabar els problemes. A un amic li van robar el compte i el mateix dia tenia tot correcte. A un altre li va desaparèixer or i també li van retornar enseguida. Quan apareixen ninjas que roben loot, el poden retornar a qui li tocava (sempre i quan el raid lider digui les normes de loot, però sempre les has de demanar, això és de calaix).

Ara be, que Blizzard abusa fent pagar 13€ i les expansion anuals (expansió d'uns 40€ cada una)? Doncs si, amb aquesta mensualitat les expansions haurien de ser totalment gratuïtes. Però el joc té molts jugadors i com empresa volen treure "tajada", cosa normal i lògica tot hi que no ens agradi.

Lo que si és cert, i a mi sempre m'ha agradat del wow, és que no pots pas comprar avantatges ingame amb calers reals.

Del Diablo III, no entenc pas gaire, però trobo un tremend fail que el joc hagi sortit sense pvp, però segur que ho han fet per a posar-lo en una mena de expansió que la gent després haurà comprar, dubto que ho possin com a una simple actualització. A més a més, esta el sistema aquest de que s'emporten una comissió de cada item que es vengui per calers reals, amb això s'ompliran las butxaques, i la gent que més vulgui posar de la seva butxaca tindrà avantatges, com tu dius.

Suposo que blizzard oferira un bon servei in-game també al diablo, ja preguntaré.

M'he d'informar, pero crec que al GW2 també volen fer una especie de subasta per calers reals, una cosa molt rara...

En fi, sempre ens quedaran els F2P (Free-to-play), que a vegades no resulten tan "Free" com semblen, ja que pots comprar items xetos, bonus d'experiència...

Per cert Xose, el que has dit és una gran veritat xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Diablo III

EntradaAutor: Xose » 22 maig 2012 14:42

El de Blizzard no són gens tontos al posar la subhasta amb diners reals.

Això ja es feia, però il·legalment, què han fet? Doncs posar-ho legalment i a més a més s'embutxaquen una part dels beneficis...

I sobre lo de no posar pvp, vaig llegir que era perquè no "havien tingut temps" de fer un pvp en condicions i que volien/havien de treure el joc ja, amb lo que posaran el pvp més tard (jo aposto que el posaran com un dlc de pagament).

El que sembla molt trist, per exemple, és que hagin reduït el nombre d'integrants d'una party de 8 (Diablo II) a 4 (Diablo III)
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Diablo III

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 14:48

Això de que no han tingut temps... :va:

Lo de reduir els membres d'una party de 8 a 4, no se que dir-te, segurament ho han fet per a que el joc sigui més "casual" i no es tardi tant en crear una party (no se si a un cercador de grups, al wow ho van posar, però al diablo ni idea). Però si es cert que amb més gent, més divertit i 4 pot ser ho trobo molt poc.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron