Guilty Gear

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Guilty Gear

EntradaAutor: Jako-kun » 15 juny 2007 20:32

Pos l'latre dia vai nar amb compnays al Espai Gironès i vai nar al GAME d'allà...pels k no ho sapigen el GAME és el Centro Mail de tota la vida......pos mirant per seminuevos vai trobar el mític Guilty Gear.....un gran joc de lluta per Play2 originari de NEoGeo em sembla.....em van recordar molt perk kuan era jovenet/petit hi jugava amb els meus amics (si....en tink!!!).....fins k un bon dia el joc va desapareixer....a causa de la meva mala memoria pos no se a ki li vai deixar el joc.....i per tant numes tink la carcassa.....i em falta el joc.....la kuestió esk vai trobar el Guilty Gear X2 realoaded k és el k vai perdre i una versió mes vella de NeoGeo el Guilty Gear Isuka......k es pot jugar dos contra dos i tal.....molt xungo la veritat......xo ma fet molta ilusió......viam si hi ha algu d'aki k tamb hi hages jugat.....nu vull ser l'unic pringajilla k hi hagi jugat...ToT

...us podria podar la historia del joc en si...xo es massa xunga i complicada...ni jo me la se gaire bé.....si us interesssa la buskeu...XD....o si mes no us puc deixar el joc si no leu porbat...XD

PD: el joc surt a l'anime de Genshiken.....XD

aki van les imatges del joc:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron