Phoenix Wright Case Maker

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Phoenix Wright Case Maker

EntradaAutor: Taishi » 05 oct. 2007 02:58

Sip, tal i com el seu nom indica es un Creador de cas de Wdreta de Fènix. XD

Link:
- Foro on està el link de download
- Recursos PW

Explicació:
S'executa obrint "Phoenix Wright Case Maker.exe". És l'editor del llistat i després s'utilitza per compilar el joc.

Obrir i crear projectes
Primer ens demanara que obrim un cas, n'hi ha uns quants de tutorial, que, com el seu nom indica, sempre van bé per mirar-los en cas de dubte.

Si no vols mirar un tutorial, en fas un de nou escribint el seu nom per allà i donant-li a ok.

Per començar obre un projecte ja fet i donali a Build ma game! et surtirà un .exe al directori del programa. Mentre executis aquest exe no recompilis pq no rularà (write exception).

Importar fitxers i com
Abans de començar a animar cal tenir a punt els fitxers necessaris per fer-ho.

Hem de copiar els personatges al nostre document. Per fer-ho heu de anar a Mi PC i al directori de Database hi ha els characters (personatges) que copiarem a la carpeta characters del nostre "Project" que estarà a la carpeta "Projects". (No hi son tots, només uns quants, caldrà que en busqueu per internet o els feu vosaltres).

Hi ha 2 fitxers de personatge: El normal i el _T, el normal es quan no diu res i el _T es quan està parlant com el seu propi nom indica. Allà hi podeu posar el personatge que vulgueu, no cal que sigui de Phoenix Wright. Si el feu vosaltres vigileu amb els colors de transparencia del gif, el color blanc pur l'agafa com a transparent a més del marcat. La mida del gif ha de ser de 256 x 192.

Normal: "Nompersonatge" + "POSE (opcional)" + ".gif"
Parlant: "Nompersonatge" + "POSE (opcional)" + "_T" + ".gif"

Llavors fem lo mateix amb els sons (Sounds) i els fondos (Backgrounds). La musica ha de ser .ogg (no MP3) i els sons .wav. Els fondos han de ser PNG i de mida 256 x 192.

Les evidencies son Pngs petits, (son les proves).

Després venen els Scenarios que son Gifs. S'utilitzen per fer imatges en moviment (per exemple que es moguin cap a la dreta).

Carregar tot això a la Database
A la database del nostre projecte s'hi han de carregar els personatges i els fondos (backgrounds) i evidencies. La resta no cal.

Has de escriure el "Nompersonatge" o lloc i donar-li a Ok quan li vegis el dibuix.

ActionList
Ara ve la part complexa, a baix tenim una llista buida, fes-hi clic al primer espai buit de la llista de abaix i veuras que queda seleccionada. Ok, per insertar-hi coses hi has de fer doble-clic i et surtirà un menú.

Recomano mirar com ho fan als tutorials per fer les coses. Faré un resum:
New Background:
Amb aixo cambies el background actual o li dius que no n'hi hagi cap.

Character apaerance
Primer tria'l, després fes una nova acció i li pots posar fade in, que vol dir que apareix amb un fade o visible que vol dir que apareix de cop. Per fer-lo marxar es un fade out o invisible.

New message:
Tria el personatge que vols que parli, si en tries un que està actualment en pantalla se li veurà l'animació de parlar en cas que en tingui. També pots posar Other i canviar el "???" per fer que personatges parlin en off. El sound es el soroll tipic de quan van sortint lletres (poseu "talking" si heu importat el talking.wav). I a dalt evidentment es lo que escrivim i que es veu per la finestreta. Amb el mapa de caracters de windows podeu trobar el 1/2 que es el canvi de linia automatic.

Després crea una nova acció i posa End Message i et surtirà el "Play" a sota, que quan hi fas clic el text desapareix, es important no deixar-sho pq sino quedarà tot el text junt i serà un fastic.

En Message Instant es que ho fa sol la màquina (apretar el play).

També pots fer un altre new Message, surtirà a continuació. (Aqui la gràcia es posar-hi un wait entremig).

Play Sound
Tria la musica o el so, no cal terminació. Les lletres han de sortir de color verd.

Wait
Es simple pero important, això es per fer pauses entre accions. Posar 10...30...50...100..200...300ms lo que calgui.

Special Effects
- Aquí hi ha tres botons per fer els bocadillos de Objection... etc...
- Efecte de tremolar.
- Fons d'acció (aquelles linies blaves quan als animes s'intensifiquen).
- Fades: Fade in/out a negre o blanc i quan tarda.

Scenary
Clica la imatge que vols posar i Ok, per defecte estarà a (0,0).
Llavors la pots moure en una nova acció (o canviarla o borrarla) instantàniament o no. Podeu posar coordenades negatives.

----------------------------------------------------------------------------
FAQ:
1. Com borro una acció si m'equivoco: Seleccionala i apreta suprimir.
2. Com fico una acció entre 2 que ja estàn fetes, fes doble clic a la de sota i l'accio nova apareixerà entre les 2.

Ara ja podreu fer les animacions! Molta sort!
Taishi l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 gen. 2012 15:24, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 14:04

Molaaa, peor aixo es per PC o per DS ?

Jo sabia que hi havia un modificador del joc de DS ù.u

ero no se si es podia modificar tant o.oU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 05 oct. 2007 16:42

koroki ha escrit:Molaaa, peor aixo es per PC o per DS ?

Jo sabia que hi havia un modificador del joc de DS ù.u

ero no se si es podia modificar tant o.oU


PC.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron