Street Fighter IV

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: Jako-kun » 05 març 2008 00:49

Aki teniu un link amb el video del Street Fighter IV amb una mica de Gameplay i presentació de personatges....n'hi han dos de nous.....i es pero k en surtin més...ù.u

http://files.filefront.com/Street+Fight ... einfo.html

PD: sincerament no m'ha decepcionat ni tampoc m'ha emocionat...està dintre dels límits....tot i k per ser per a consoles de l anova genració trobo k hi falta més detall...xo wenu...ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 05 març 2008 21:34

Como no, l'slow motion del KO no pot faltar XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 18 ago. 2008 12:13

Tan en Dobok com jo el varem probar a les recreatives de Japó i s'ha de dir k està molt be......mola molt.....no ha perdut.....ha guanyat i molt......m'esperrava una cagada com el del KOF en 3D xo la veritat esk em va sorprendre.......

PD: avui mateix m'he passat per primer cop el modo historia amb en Sagat....derrotant a en Seth.....sense que em guanyés cap round.......Doboooooooooooooook......et querda molt per aprendre......XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 22 ago. 2008 23:00

Cabron >_< jo vaig acabant deixant el pais sense guanyar-lo... tot i que és dificil arribar-hi sense que cap japones s'et foti a la maqueina de davanti et foti el curro de la teva vida, has tingut sort i prou... xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 07 feb. 2009 15:17

fuaaa Dobok (no havia vist el post fins ara k estava revisant per posar el trailer de l'E3...XD), pos un dia se'm van fotre en cua per apallissar-me, es varen compinxar o algo i k era un continuu de "Here comes a New challenger", vaig acabar plegant perk era la ruina...tot i k en vaig guanyar algunes...XD......en definitiva, els japonesos son superiors...XD

Aquí el video trailer de l'E3 del Street Fighter 4, amb presentació de tots els eprosnatges, combats i combos d'alguns no esta gens amlament si vols saber com serà:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AUHmTSJ7b-Q&NR=1[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 04 març 2009 00:12

Avui per fi l'he jugat i..... espereu un moment que vaig a buscar la fregona... que he deixat tot ple de babes.................................................................................. ale ja està....
He de dir que el joc no està pas gens malament, és dinàmic, colorit i amb uns caretos que ningú s'aguanta XD

PROS: Reviu el clàssic

CONTRES: Massa lent en carregar els combats (per lo curts que són), i no m'agrada que no hagin mantingut les cançons i els escenaris del clàssic...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Anterior

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron