Dissidia: Final Fantasy

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Dissidia: Final Fantasy

EntradaAutor: Jako-kun » 12 oct. 2008 19:12

Dissidia: Final Fantasy
Imatge
Dissidia: Final Fantasy és un videojoc d'acció actualment en desenvolupament per Square Enix, per a la consola PlayStation Portable, com a part de la campanya del 20º Aniversari de la sèrie Final Fantasy. Les primeres dades a conèixer del joc es van ser a l'Square Enix Party 2007, realitzada al maig. No se sap si el joc serà llançat fora de Japó, no obstant això, Dissidia va ser registrat per Square Enix a l'abril del 2007, però, per altre banda, aquest registre no incloïa el nom Final Fantasy, la qual cosa va generar l'especulació de per part dels fans del joc. Per un moment, es va creure que anava a ser part de la seria Fabula Nova Cristallis. No obstant això, aquesta remor va ser desmentit, despres de que Square Enix hagés introduït el logotip oficial Dissidia: Final Fantasy en el seu lloc web oficial.
L'argument es basa en la história de unalluita entre dos déus que s'enfronten: Cosmos, deessa de l'ordre, i Caos, déu del desequilibri. Per a no destruir l'univers amb els seus poders, trien paladins que lluitin per a ells. Cosmos tria a herois de l'univers de Final Fantasy com Squall, Cloud, Yitán o Tidus; en canvi Caos tria els malvats, com Sefiroth, Kefka Palazzo o Kuja.
Imatge
ImatgeImatge
En quant a jugabilitat, ha estat descrit pels seus creadors com a "acció dramàtica progressiva", dintre d'un món en 3D, Dissidia presentarà una jugabilidad basada en baralles entre els personatges, que utilitzaran atacs i habilitats especials per a abatre als seus oponents. A més, l'equipament del personatge, podrà ser personalitzat pel jugador.
ImatgeImatge
PD: m'estic plantejant seriosament el fet d ecomprar-me una PSP per pdoer disfrutar d'aquest joc.....juntament amb Final Fantasy Agito XIII que també serà per PSP......*O.O*
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 12 oct. 2008 22:00

Acció dramàtica progressiva? Joe, jo que creia que era un joc de lluita XD

Tu no deies que els FF havien perdut l'esperit? I ara et planteges comprar-te una PSP per aquest i un dels múltiples FFXIII que treuran? Va, home XD A mi el FFXIII em sembla una excusa més que descarada per fer diners a saco. Només veient els personatges del versus... Oh, my...

Però vaja, el Dissidia no pinta malament. No deixa de ser un altre producte per fer diners a saco, però eh, com a cosplayer és un joc que em solucionarà la vida, gràcies als dissenys del senyor cinturons (que aquest cop s'ha controlat bastant), i que són més... Més clars que els de l'Amano XD Tot i que aquí la Terra és rossa... En els nostres cors sempre tindrà el cabell verd, digui el que digui l'Amano XD

Bé, jo suposo que ja intentaré provar el joc desde la PSP del meu germà... No estic com per comprar-me'n una. El seu catàleg és bastant lamentable.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 12 oct. 2008 23:02

Jo mai em palntejaria ciomprame una psp. Una consola tan limitada en catalag no val la pena mai xD

El joc sembla interessant, però no passa de aquí. Suposo que mai he estat fan dels jocs de lluita, pero aquest no li trobo el gran interès, es un joc de lluita mes. O si surten els pj del FF, pero es un joc de lluita xD

L'única gracia que li trobo son els dissenys.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Akiba » 14 oct. 2008 01:44

Bueno, la idea no es dolenta.. un joc de lluita mes que un altre cosa amb personatges de Final Fantasy, mentres a la DS tens uns bons remakes de FFIII, FFIV.. a Psp no trobes re, sol el FFVII Crisis Core, la unica rao pk em vaig fer amb la PsP edicio FFVII, junt amb God of War 2 y MGS Portable Ops, pero com la cosa continui aixi.. crec que no tardare molt en vendrela

Sobre la saga Final Fantasy, pues si, van cap avall, espero que amb el FFXIII la cosa millori, pero ho dubto, sobre FFvsXIII, estic una mica cansat de tants personatges rollo Emo... endamunt no es per torns, per sort aquest ultim any he pogut disfrutar de lo que mes aproximat esta un joc de rol a FFVII, FFVIII y FFIX, que es el Lost Odyssey, i amb un diseny del protagonista molt bo, re de tonteries de emo.. que ja estic bastant fart

saluts
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Akiba
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 14 oct. 2008 01:16
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Taki » 14 oct. 2008 08:58

Si jo també em queixo dels personatges del versus... Ja cansa.

Sobre la PSP, el problema que hi ha és que el Crisis Core es carrega l'argument del FFVII, afegint-hi coses que a l'original no hi eren... Jo no hi he jugat, però és el que m'han explicat. I el God of War, no el van treure després per la Play 2 també? És el problema de la PSP, que jocs bons i que només puguis jugar amb ella, n'hi ha ben pocs.

A mi el Dissidia em fa gràcia més que res, de fet em fa ilusió probar-lo i tal, però coi... Ja el podrien haver tret per play 2!! XD Que si resultés bo, segur que acabariem viciant-hi molt amb els amics i tal... Però sent per PSP... Difícil ho veig.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 14 oct. 2008 10:07

Lost Oddyssey em van dir k el sistema de joc era bo i el disseny de perosnatges també (obra de Takehiko Inoue.....com per no ser-ho...XD)....xo no se perk va fracassar ua mica, per la historia..em sembla...no recordo.

El God Of War per PSP es diferent del de Play 2.......em semblaq kes diu Chains of Alym pus o algo així......no hi he jugat,......xo em sembla k es la continaució del 2 o alguna historia alternativa......algun dia lhaig de probar....juntament amb el 2.....k em vaig kedar maravellat del primer quan hi viag jugar-hi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Akiba » 14 oct. 2008 21:42

Jako-kun ha escrit:Lost Oddyssey em van dir k el sistema de joc era bo i el disseny de perosnatges també (obra de Takehiko Inoue.....com per no ser-ho...XD)....xo no se perk va fracassar ua mica, per la historia..em sembla...no recordo.

El God Of War per PSP es diferent del de Play 2.......em semblaq kes diu Chains of Alym pus o algo així......no hi he jugat,......xo em sembla k es la continaució del 2 o alguna historia alternativa......algun dia lhaig de probar....juntament amb el 2.....k em vaig kedar maravellat del primer quan hi viag jugar-hi.


A veure, la historia no es gens dolenta, es podria dir que es lo millor del joc, i segur que en algun moment potser cau alguna llagrima i tot

El problema que ha tingut Lost Odyssey, esk es el primer joc de una saga, i falten coses, per exemple, no hi han invocacions, per lo que els combats a vegades son sencills (que no es el mateix que facil), potser tambe falta un disseny de tot el joc en general una mica millor.. Pero la base que tenen, es bonissima per proxims LO, pk no se si ho saps, pero el creador de Lost Odyssey, es Sakaguchi, el pare de FFVII,FFVIII i FFIX, per aixo recorda tant a aquestos, i aixo es bo, i ja ha dit mes de un cop que Lost Odyssey sera com Final Fantasy, una saga, pero histories diferents

Qui tingui la oportunitat de jugar-lo, ho recomano de veritat, no espereu un joc de 10, pk com ja he dit, es el primer de una saga, pero si es un joc de 8,00-9,00

Sobre God of War esk m'he equivocat xD

saluts!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Akiba
New_member
 
Entrades: 8
Membre des de: 14 oct. 2008 01:16
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Jako-kun » 17 nov. 2008 21:04

la familia crece.......aqui la imatge completa dels personatges del Dissidia:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 17 nov. 2008 21:15

Discriminacio! A la Terra i a en Kefka se'ls veu molt poc! XD

Bueno, total ja vaig veure el disseny sencer dels dos... Que es el que esperava amb mes ganes d'aquest joc... XDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 17 nov. 2008 23:59

La Terra(Tina) m'agrada bastant - Pero es Rosa T_T. Ara be, en kefka. . . En aquesta imatge té una cara massa cosa rara. . . esta un pel massa exagerat.

Per altre banda en kuja y en yitan me han molat xD Pero estan molt pseudo-gays ( si si, en kuja ja ho era, pero aquí més).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 18 nov. 2008 10:05

Res de pseudi-gay, en Kuja està gay total.

A mi sí que m'agrada en Kefka, perquè carda por i tot (sobretot en un trailer del Dissidia que vaig veure...) i la veritat, veig difícil que mai en Sephiroth pugui fer por a algú. Per posar un exemple.

I la Terra ja m'imaginava que seria rossa, perquè en els dissenys originals ho era... Li van canviar el color de cabell al joc perquè no es confongués amb la Celes, crec. O alguna cosa així.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 18 nov. 2008 16:39

Taki ha escrit:Res de pseudi-gay, en Kuja està gay total.

A mi sí que m'agrada en Kefka, perquè carda por i tot (sobretot en un trailer del Dissidia que vaig veure...) i la veritat, veig difícil que mai en Sephiroth pugui fer por a algú. Per posar un exemple.

I la Terra ja m'imaginava que seria rossa, perquè en els dissenys originals ho era... Li van canviar el color de cabell al joc perquè no es confongués amb la Celes, crec. O alguna cosa així.
Si ja m'agrada el diseny, pero la imatge en si, sem fa molt rara xD

PD : ja ja es gay, la questio es que aqui ho es més.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Van Yagami » 27 nov. 2008 14:51

Dissidia melagafare 100% segur.
Las pegas que i veig, faltan personatjes que magradin, cloud esta vistisim, estic fins les arracades reals dell.
Ojala tingi un multijugador per fer partides amb els amics.

sobre lost, qui diu que no a tingut fama? gairabe tot amant del rpg que tingin una 360 el tenen, als foros de jocs els post officials del joc estan a reventari. Pro com a dit l'akiba es que es el principi duna saga, no esperem que agafi la fama de un final fantasy que porta sagas a palo

Sobre ffXIII opino com la majoria, maborreix, no matrau ni un 1%
Imatge
Avatar de l’usuari
Van Yagami
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 04 oct. 2008 21:01
Ubicació: Girona/Llagostera

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 nov. 2008 22:08

Van Yagami ha escrit:
Sobre ffXIII opino com la majoria, maborreix, no matrau ni un 1%


No voldràs dir el FF-XII? O_o
Inclús m'ho has fet mirar i tot, no fos cas que se'm pasés per alt XDDDDDDD

Sí, a mi tampoc em mola, i quan més jugues, trobo que més aburrit es fa... i mira que al començament no estava malament, amb l'aparició estelar d'en Montblanc XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 28 nov. 2008 10:29

MiraiMaki ha escrit:
Van Yagami ha escrit:
Sobre ffXIII opino com la majoria, maborreix, no matrau ni un 1%


No voldràs dir el FF-XII? O_o
Inclús m'ho has fet mirar i tot, no fos cas que se'm pasés per alt XDDDDDDD

Sí, a mi tampoc em mola, i quan més jugues, trobo que més aburrit es fa... i mira que al començament no estava malament, amb l'aparició estelar d'en Montblanc XDDDD


Deuria voler dir el XIII, que ja hem estat comentant, basicament pels videos que han sortit i tal... Que no ens atrau. Igual despres es genial, pero no es la impressio que em dona ara.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron