Un jugador del WoW controla 36 personatges alhora

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: neodark » 27 oct. 2008 12:12

Jo tambe deixo el debat xd.

Jo tinc en neoblue al dun modr i punto xd.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 27 oct. 2008 16:33

Dobok San ha escrit:Bueno el fet de pagar per aquests jocs es resumeix, en la seva atenció 24hores amb els GM's, les constants actualitzacions que van fent sense necessitat de treure una expansió i sobretot pel manteniment d'uns servidors on surts a fer una volta i et troves gent, o estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000.
Jo al principi tampoc volia pagar per jugar, però al final he vist que val molt més la pena, nose entenc que t'agradi el GW si és el que esperes d'un joc online, però jo vaig desisitir d'ell perquè em quedava molt molt molt petit i les limitacions que té van poder amb mi, però això no treu que sigui un bon joc.
Bueno, en realitat nomes dir que per pagar no garanteix que hi hjaguin milers de persones xD

Simplement que el wow ha tingut una molt bona campaña publicitaria.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 28 oct. 2008 10:29

koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Bueno el fet de pagar per aquests jocs es resumeix, en la seva atenció 24hores amb els GM's, les constants actualitzacions que van fent sense necessitat de treure una expansió i sobretot pel manteniment d'uns servidors on surts a fer una volta i et troves gent, o estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000.
Jo al principi tampoc volia pagar per jugar, però al final he vist que val molt més la pena, nose entenc que t'agradi el GW si és el que esperes d'un joc online, però jo vaig desisitir d'ell perquè em quedava molt molt molt petit i les limitacions que té van poder amb mi, però això no treu que sigui un bon joc.
Bueno, en realitat nomes dir que per pagar no garanteix que hi hjaguin milers de persones xD

Simplement que el wow ha tingut una molt bona campaña publicitaria.


No m'has entes. Quan he dit "estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000" feia referència al fet que en el GW les ciutats estan instanciades, el que vol dir que tenen un limit de persones, per exemple 50, o sigui que pots estar a la mateixa ciutat que el teu amic, però ell estar un altre servidor i no el veus pel fet d'aquesta limitació. Doncs, això en un servidor de pagament no et passa, pel fet de que els servidors sòn molt mes grans i no hi ha res instanciat. (Excpeció del Age of Conan que si estaven els mapes instanciats i així els hi ha anat)
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 28 oct. 2008 13:08

Dobok San ha escrit:(Excpeció del Age of Conan que si estaven els mapes instanciats i així els hi ha anat)


ha anat de capa caiguda l'Age of Conan?O.o
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 28 oct. 2008 20:20

Dobok San ha escrit:
koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Bueno el fet de pagar per aquests jocs es resumeix, en la seva atenció 24hores amb els GM's, les constants actualitzacions que van fent sense necessitat de treure una expansió i sobretot pel manteniment d'uns servidors on surts a fer una volta i et troves gent, o estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000.
Jo al principi tampoc volia pagar per jugar, però al final he vist que val molt més la pena, nose entenc que t'agradi el GW si és el que esperes d'un joc online, però jo vaig desisitir d'ell perquè em quedava molt molt molt petit i les limitacions que té van poder amb mi, però això no treu que sigui un bon joc.
Bueno, en realitat nomes dir que per pagar no garanteix que hi hjaguin milers de persones xD

Simplement que el wow ha tingut una molt bona campaña publicitaria.


No m'has entes. Quan he dit "estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000" feia referència al fet que en el GW les ciutats estan instanciades, el que vol dir que tenen un limit de persones, per exemple 50, o sigui que pots estar a la mateixa ciutat que el teu amic, però ell estar un altre servidor i no el veus pel fet d'aquesta limitació. Doncs, això en un servidor de pagament no et passa, pel fet de que els servidors sòn molt mes grans i no hi ha res instanciat. (Excpeció del Age of Conan que si estaven els mapes instanciats i així els hi ha anat)
Aixo si, vull dir, es l'unic pel que puc compendre de pagar a un servidor, es dificil mantenir-lo. Tot i aixi crec que es pasen una mica amb el preu xD

Pero aixo tampoc fa que tingui gent, es el gran problema del RPG online, mai saps si tindra gent o que.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 28 oct. 2008 20:47

Jako-kun ha escrit:
Dobok San ha escrit:(Excpeció del Age of Conan que si estaven els mapes instanciats i així els hi ha anat)


ha anat de capa caiguda l'Age of Conan?O.o



Doncs sip, ja esta molt mort, jo el vaig probar a la seva sortida i no vaig passar del mes de proba, al igual que mès del 50% dels usuaris.
EL fet de tenir un apartat visual tant alt els va condicionar i els servidors no podien mantenir a mes de 50 persones en un mateix mapa... i desprès les incontables mentides que ens van fotre, els bugs es podien tolerar perque a la sortida d'aquests jocs sempre en surten, pero vaja en tenia per donar i vendre. En fi, el rollo és que es van quedar sense pasta per seguir amb el desenvolupament del joc i el van treuere com el tenien, però venent-lo com a producte acabat i amb les prestecions que deien... però ni la meitat... les primeres semanes jugues perquè el sistema de combat és entretingut, però a la tercera setmana ja has cançel·lat el compte.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

Anterior

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron