Un jugador del WoW controla 36 personatges alhora

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Un jugador del WoW controla 36 personatges alhora

EntradaAutor: Jako-kun » 21 oct. 2008 23:09

M'ho ha pssat en Siki i he flipat.....per aixó aki us ho penjo...disfruteu....perk almenys sabreu que hi ha gent pitjor k vosaltres....XD

"Usualmente uno piensa que es un buen jugador de WoW si puede desarrollar la suficiente habilidad para poder sacar el máximo posible de su personaje en juego. Es como si ese avatar virtual pasara a ser una extensión de tu persona y actuara exactamente como tu quieres que lo haga, lo llegas a conocer a tope y sabes que puede y que no puede hacer.

Llegar a ese punto consume mucho tiempo y esfuerzo que tienes que dejar de poner en el mundo real. Seguramente varios de ustedes lo han experimentado. Por eso me ha impresionado descubrir el día de hoy a un jugador cuya obsesión por World of WarCraft llega a niveles épicos.

Resulta que hay un caballero cuyo nombre se desconoce que tiene 36 cuentas del juego en 11 computadoras de manera simultanea. Yo es que solo pensar en 3 al mismo tiempo me mareo. El caso es que al caballero como que no le va el trabajo en equipo así que ha decidido multiplicarse y hacer todo el equipo el solo.

Se gasta al año unos 5711 dólares para poder mantener todos sus personajes y pronto la cifra se verá aumentada porque tiene entre sus planes gastarse 1500 dolarucos más en comprar 36 unidades de la expansión Wrath of the Linch King en el día de lanzamiento. ¿Crisis? ¿Dónde?"

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

"Para conseguir semejante hazaña no solo se necesita habilidad con las manos y la mente sino el conjunto de computadoras que pueden ver en la imagen. Yo es que ni si quiera puedo imaginarme lo que tiene que ser manejar esa cantidad de personajes.

Esto le da un nuevo significado a la palabra Multitasking."
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 23:12

U.u si es que cada dia la gent em sorpren mes xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Xose » 21 oct. 2008 23:13

Merda... vaig dir clarament que no volia que les fotos de la meva habitació sortissin en públic.....

XD "¿Crisis? ¿Dónde?" XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: MiraiMaki » 22 oct. 2008 04:24

Això sembla l'habitació d'el nevot hikikomori d'en Bill Gates, s'ha de tenir pasta i poca mentalitat per arribar a tals extrems...
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 22 oct. 2008 08:42

Sento ser una "aixafaguitarres", però aquí hi ha fotos que són fake clarament. Els ordinadors tenen la mateixa captura posada una vegada i una altra...

En quant a la notícia, doncs no sé, suposo que serà veritat, però a mi em sembla de matat total XD Tenia entès que hi havia gent que ho feia per descobrir bugs en el joc i llavors guanyar diners aprofitant-se d'ells, però la raó que dóna aquest paio... Que penós XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dobok San » 22 oct. 2008 10:34

AAaaam bueno com ha persona que fa mes de dos anys que jugar al WoW (ho havia de dir, sí xDD) doncs us informaré una mica de què va tot això.

Primer dir que la noticia ja té mes d'una setmana pero bueno... és en Jako i era d'esperar que fes tard com sempre xDDD

Anem al tema, primer de tot dir que no ès cap fake, el fet que tingui tantes captures iguals es senzillament perque tots els personatges que porta son iguals, tots son de la mateixa classe (Shaman) i tots porten la mateixa roba.
Ara no us penseu que realment el tiu porti 36 personatges a la vegada, ara aquest, ara moc l'altre, ara ataco amb aquell, no no, el que el senyor fa servir es un programa legal que es diu Multibox, amb aixo el que acaonsegueixes es que tot el que fas amb un sol persontatge, automaticament tots els altres fan el mateix, o sigui que aquest tiu porta un persontage nomes i els altres 35, passat un segon fan el mateix que ha fet el principal. Això ho havia vist pero com a màxim amb 5 persontatges.
El problema d'aixo es que necesites tenir diferents comptes, i aquest "home" en té 36, el que vol dir 13 euros al mes multiplicat per 36 comptes... xDDD


Conclusió que en vaig treure al veure la noticia?? Aquest tiu és un malalt i no té amics perque amb 36 persontatges pots fer qualsevol cosa del joc tot sol xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 22 oct. 2008 11:26

Dobok San ha escrit:Conclusió que en vaig treure al veure la noticia?? Aquest tiu és un malalt i no té amics perque amb 36 persontatges pots fer qualsevol cosa del joc tot sol xDD

Seh seh....akest tio pot fer raids en el moment que vulgui, res de quedar a un hora ni res.....visca no tenir amics!!!!

Dobok San ha escrit:El problema d'aixo es que necesites tenir diferents comptes, i aquest "home" en té 36, el que vol dir 13 euros al mes multiplicat per 36 comptes... xDDD

sense contar lo que es va gastar en comprar l'equipament èpic per l'eBay....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 22 oct. 2008 12:37

kage bunshin no jutsu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 22 oct. 2008 14:35

Doncs joder, no he jugat mai al wow, però ho he dit bàsicament perquè el fons és igual XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dobok San » 22 oct. 2008 18:17

Taki ha escrit:Doncs joder, no he jugat mai al wow, però ho he dit bàsicament perquè el fons és igual XD


Ho entenc perfectament xDDD el que pasa és que aquella pantalla es la de selecció de personatge, i el fons de color taronja que es veu és sempre igual perque tots els persontatges sòn orcos, depen de la raça, el fons és diferent, per+o si ti fixes una mica veuras que els persontatges que té tenen algunes diferencies en la roba.

Pero bueno, es un malalt i no té perdò, ha d'anar a l'infern.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 22 oct. 2008 19:02

Mmmm ja, entenc o.o

I... Si jo fos aquest home... No ho faria públic. En serio XD Maleït malalt...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 22 oct. 2008 20:42

Sí sí, és molt lol i tot lo que vulguis po aquest tiu és més intel·ligent del que sembla. Què? Que voleu probes? Doncs molt fàcil, mireu la tercera screen i veureu que té una "alfombrilla" pel ratolí del GUILD WARS. XDXD Concretament és dle factions (que com ho sé si casi no es veu? Pos pk jo tinc un pòster igual XD)

P.D: Ara en serio, akest tiu està malalt, com a mínim. XD
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Jako-kun » 22 oct. 2008 21:34

HaganeNo_Edward ha escrit:Sí sí, és molt lol i tot lo que vulguis po aquest tiu és més intel·ligent del que sembla. Què? Que voleu probes? Doncs molt fàcil, mireu la tercera screen i veureu que té una "alfombrilla" pel ratolí del GUILD WARS. XDXD Concretament és dle factions (que com ho sé si casi no es veu? Pos pk jo tinc un pòster igual XD)


jo crec k es veu bastant be...XD......wenu...tan sols ten adones si has vist mai la portada d'un Guil wars....ie l fondo blau, haig de suposar k es el de nightfall o el de factions....tampoc conec molt del Guild wars....xo em va agardar l aseva portada de expansió...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 22 oct. 2008 23:16

Jako-kun ha escrit:
HaganeNo_Edward ha escrit:Sí sí, és molt lol i tot lo que vulguis po aquest tiu és més intel·ligent del que sembla. Què? Que voleu probes? Doncs molt fàcil, mireu la tercera screen i veureu que té una "alfombrilla" pel ratolí del GUILD WARS. XDXD Concretament és dle factions (que com ho sé si casi no es veu? Pos pk jo tinc un pòster igual XD)


jo crec k es veu bastant be...XD......wenu...tan sols ten adones si has vist mai la portada d'un Guil wars....ie l fondo blau, haig de suposar k es el de nightfall o el de factions....tampoc conec molt del Guild wars....xo em va agardar l aseva portada de expansió...xD


A mi també és l'únic que em va agradar del joc... la portada xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 22 oct. 2008 23:43

Bah, no sou persones, sou woweros XD no sabeu pas lo que és bo i lo que us perdeu XD. Realment tant de jugar a un joc amb una qualitat gràfica tan deficitària acaba atrofiant alguns sectors cerebrals, com el de la parla i la voluntat (si és que existeixen) i per això dieu aquestes coses sense sentit XD GW 4EVER!!

I no em sortiu amb allò que se sol dir: Ei, que hi juguen més de 6kk de persones d'arreu del món, per tant... "NO ES COINSIDENZIAAAAA...!!!!" pk per akestes coses ja tenim a monsieur Iryon XD
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron