Efecte wow

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Efecte wow

EntradaAutor: neodark » 26 nov. 2008 22:27

Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Taki » 26 nov. 2008 22:39

XDDD Li esta be.

No, en serio, s'ho mereix.

Pero segur que n'hi ha d'altres que ja ho hauran fet abans i no els haura passat res. Sent el WOW, no m'estranyaria.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 26 nov. 2008 23:11

"Un niño que es cliente mío, me describió la maravillosa sensación que siente cuando consigue muchos puntos en el juego y que cuando apaga el ordenador se siente deprimido" afirmó el psiquiatra.

Aquestes addiccions al Tetris (Peroque per punts, ara mateix pocs jocs hi ha xD).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 27 nov. 2008 00:06

Bah aficionats...

"Hombre muere por los Video Juegos:


Aparentemente murió por un falló en el corazón luego de jugar 50 horas seguidas.

Al sur de Korea murió un hombre que pasó jugando en línea 50 horas frente a su computadora, lo hizo durante casi tres días sin parar, levantándose apenas para ir al servicio sanitario y tomar unas pequeñas siestas.

Esta persona de 28 años de edad fue identicado únicamente como “Lee” y se dice que había dejado su trabajo habitual para tener más tiempo para jugar, falleciendo apenas unos minutos después de haber dejado la computadora.

Cuánto tiempo es lo máximo que has pasado por navegar en internet o jugando?"
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Elfangor » 27 nov. 2008 14:58

mmm... jo sé de gent que s'ha passat dos dies seguits jugant... van acabar fets pols, pero no per aixó els va donar un atac de cor, aixó es que el paio aquest ja el tenia bastant débil.

Sigui com sigui. Precisament per aquestes coses no vull jugar al WoW. No tant perque em faci por que m'enganxi, sino perque per disfrutar-lo de veritat t'hi has de passar MOLTES hores jugant.

Aixó son hores que no estic llegint manga, mirant anime o series o forejant xDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Onibaku » 27 nov. 2008 21:28

Yay, ya queden pocs gamers tan apasionats com aquests... suposu que deuen morir tots massa joves ;D
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 nov. 2008 22:06

Veu llegir lo de la noia que va morir de jugar nosequantes hores seguides i li van fer un enterrament en el Wow? XD

Joder, que surtin a que els hi toqui el sol o a mirar les estrelles, no dic que viciar estigui malament (ho diu algú que ha arrivat a jugar 20h al dia sense parar XD) però vaja, sempre és millor viure en el món "real", diria jo.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 28 nov. 2008 14:47

puff es super lol, pero bueno

segons ells el seu mon real es el wow ... aixi q no poden sortir del wow...

el que si que es cert q si et passes moltes hores jugant pots acabar tenint atacs de epilepsia o esquisofrenia...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: neodark » 29 nov. 2008 03:47

Calla calla....que ja porto 6 hores de moment ara mateix....ara tic fent una pausa xd
Que he de pujar a 74 xd........un moment aaaaaa m'esta atacant un no mort!!!

A no es el meu gos ... xd ..

Weno continuo jugant xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 29 nov. 2008 18:40

lol...
no dic res xDDD


has pujat ja al 74? o than matat? xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: neodark » 29 nov. 2008 23:34

Si he pujat xd
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: SiKiaTriK » 13 maig 2009 13:32

Jo lo més bèstia que he fet mai va ser jugar unes 55 hores aproximadament (comptant menjar alguna coseta i tal) en una Lan Party amb un col·lega... al final ja només podiem jugar al Kawaks amb mandos per que no coordinavem punts de mira ni res... vam acabar bidimensionals xD... bé no... menteixo, al final de les 55 hores vam mirar Samurai Champloo dins els sacs de dormir asseguts a les cadires... Quan hi penso em venen esgarrifançes i tot >_<'
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 13 maig 2009 14:31

Yeahhhhhhh !!!

Aixo si mola 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: SiKiaTriK » 14 maig 2009 19:15

koroki ha escrit:Yeahhhhhhh !!!

Aixo si mola 8)


Doncs ja saps, cap de setmana del 23/24, començant divendres a la tarda per venir a la Complicat Lan Party i fer el burru >_<. Tenim DDR en projector x)~
Ja saps, http://lanparty.complicat.net/, tenen iJams, iPods i impressores pels guanyadors dels campionats :O Vineeeeeeeeeeeeee :twisted:

edited: Tu i tothom qui vulgui passar un cap de setmana friket entre ordinadors i sacs de dormir eh! enteneu-me 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Jako-kun » 14 maig 2009 19:50

SiKiaTriK ha escrit:edited: Tu i tothom qui vulgui passar un cap de setmana friket entre ordinadors i sacs de dormir eh! enteneu-me 8)


nomes vindria pels sacs de dormir......així es pot fer guerra de coixins a la nit....tot i k seri ame sinteressant una guerra de teclats XD......o directament....no dormir.....aixó si k es mes friki XD.....nah xo no crec pas k vingui ja t'ho vaig dir ù.u....em sap greu Siki
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron