Bioshock 2

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Bioshock 2

EntradaAutor: Jako-kun » 08 feb. 2009 03:05

per als fans com jo que encara no ho sabien......segona part de Bioshock.....de nom tindrà "Bioshock 2: Sea of Dreams"
Trailer:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nj2hewPBQh0[/youtube]

a més una altre gran notícia......el director de l'empresa k l'ha creat.....té pensades unes 5 entreges mes de la saga Bioshock....tela!....aki teniu el link perk ho llegiu millor:
http://www.techspot.com/espanol/noticia ... shock.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 08 feb. 2009 21:17

La veritat es que com a trailer d'un joc deixa molt que desitjar, mes que res perque no veus res del joc x3

Habia vist algu al steam sobre el bioshock pero mai m'hi he fixat gaire, suposu que deu ser els tipics de valve no (Half life, counter strike, DM M&M..)?
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Jako-kun » 08 feb. 2009 22:20

Onibaku ha escrit:Habia vist algu al steam sobre el bioshock pero mai m'hi he fixat gaire, suposu que deu ser els tipics de valve no (Half life, counter strike, DM M&M..)?

no no, no es de Valve....xo igual l'Steam el posa per si el vols comprar com a noticies simplement.....que jugas al Counter Onibaku?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 09 feb. 2009 12:34

Bueh... jugo a una mica de tot del steam, tot i que el counter el tinc una mica abandonat xD

Tinc del steam: Counter Strike Source, Half Life 2, Half life 2 episode 1, half life 2 episode 2, Half Life 2 death match, Team Fortress 2, Portal, Dark Messiah Might&Magic i el respectiu mode online.

:3
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Jako-kun » 09 feb. 2009 13:06

Onibaku ha escrit:Bueh... jugo a una mica de tot del steam, tot i que el counter el tinc una mica abandonat xD

Tinc del steam: Counter Strike Source, Half Life 2, Half life 2 episode 1, half life 2 episode 2, Half Life 2 death match, Team Fortress 2, Portal, Dark Messiah Might&Magic i el respectiu mode online.

:3


wow veig k tens level......jo tan sols he jugat al Half Life 2 i jugant ara de tant en tant al counter (si veus un tio k es diu "NowIamHere" fot-li headshot....ksoc jo....XD).....xo al Team Fortress i al Portal algun dia els hi hauré de fotre el guant....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 09 feb. 2009 23:47

Jo aquests dos els tinc pendents encara, ja et dire que tal son x3

Fa 4 dies que em vaig comprar la Orange Box, que la vaig trobar per 30€ i no vaig poder resistir la temptacio..

I dels altres trobu que els episodis 1 i 2 del hlf2 son molt curts, ja m'he passat el primer i vaig per la meitat del segon, pero estan be o.ô
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Jain » 22 abr. 2009 22:15

hace poco me pase el B. 1 y no estubo nada mal! ahora si en esta entrega lo hacen un poco menos "claustrofúbico" ya sería genial.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: SiKiaTriK » 12 maig 2009 11:19

Jako-kun ha escrit:
wow veig k tens level......jo tan sols he jugat al Half Life 2 i jugant ara de tant en tant al counter (si veus un tio k es diu "NowIamHere" fot-li headshot....ksoc jo....XD).....xo al Team Fortress i al Portal algun dia els hi hauré de fotre el guant....XD



Vaia mentider... "de tant en tant" = 1 cop cada 2 mesos i mentre fas altres coses i al cap de 10 minuts ui ui que haig de marxar noseque... i connectant-se a servers de ping 200 ¬¬' A l'estiu no tindràs excusa de temps o feina per no jugar i ja et repassaré a base de bé. Farem més petita aquesta síndria que tens per cap i que atrau tants punts de mira :twisted:
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: Jako-kun » 12 maig 2009 11:31

SiKiaTriK ha escrit:i connectant-se a servers de ping 200 ¬¬'


touché!! XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron