Jornades a Blanes

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: koroki » 09 maig 2008 21:54

Entrada, 0€ patateros.

Les jornades començen a les 10.30.

Si volguesiu estar abans que comencessin, tindreu que agafar un tren a les 8.20, que crec que no surt els diumenges xD

El més recomanable es el de les 9.20 ( Hora no exacte, poden cambiar de +-5 minuts) a Girona.
Amb el transbord s'arriba a Blanes a les 10.40.
Arribar a pota on es, deuen ser uns 15 minuts.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 10 maig 2008 15:52

L'Edu i jo pillarem el de les 9:20, els que voleu anar-hi po us fa por pillar el tren sols (Jako, Xose) estarem a les 9:10 per lla. Porteu la DS, si no, no us deixarem venir amb nosaltres (farem una Mario Party de 60 rondes)
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 10 maig 2008 16:41

L'Àngel em va dir que si era gratuït també si venia, així que suposo que amb ell també hi compto XD (encara que ell no tingui DS XD)
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 10 maig 2008 20:56

jo suposo k vindré amb voslatres al tren i la DS la portaré xo no tink el Mario Party.......bascicamrent perk no penso jugar 60 rondes....ù.u.....i menys si algú k jo sé es tria la Peach....¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 10 maig 2008 23:26

Molt bé, però algú del tren (va especialment per en Jako) sap si s'ha de fer transbord o el trajecte dels 15 minuts a peu? XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 13 maig 2008 09:13

Per qui no va anar a les jronades, vam esta MOLT be ><

Va haver uns quant fallos, pero basicament per inexperiencia ^^

Aulamanga no va tenir Stand, ja que no teniem res a oferir, pero vam estar alla des de primera hora ajudant.

El gran problema que hi va haver van ser el videojocs :( apart de arribar tard, van ser bastant escassos. El DDR estava en mal lloc, quant jugaves es movia tot xD

Esperem que el pròxim any siguin millors, més grans i amb més gent ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 13 maig 2008 12:52

seps......realment va estar molt be la veritat......potser en videojocs com ja has dit k era bastant escasos, xo wenu el Dead or Alive va donar bastant de joc...XD....i tamb s'ha de dir que els globos i les chuches de la mare de la Mel van animar molt la cosa........xo el k més em va fallar va ser el ramen, em sap greu xo era bastant inmenjable.....ù.u

lo millor va ser l'escenari que tot s'ha de dir la presentadora ho feia molt molt be!!!
nah.....i la questió ès que si ens vàrem divertir....aixó es lo que conta de debó en unes jornades i en akestes jo m'ho vaig passar molt be i vaig riure molt......^^

PD: Sanseeeeeee!!!.....donde està la barba de Gandalf que te encargé que me trajeras?!¿?! DONDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?¿?!!¿?....XD

PD2: vull veure fotos......no surto a cap..ù.u......xo vull veure fotos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 13 maig 2008 17:01

Jako-kun ha escrit:el k més em va fallar va ser el ramen, em sap greu xo era bastant inmenjable.....ù.u


Ostres jo no en vaig menjar, què li passava?

Jo on millor m'ho vaig passar va ser al concert dels Red Square, però vaig acabar morta... XD No se'ns pot picar d'aquesta manera...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Xose » 13 maig 2008 20:33

Sobre el ramen.... només dir que estva fet amb aigua escalfada al microones, jo me'l vaig començar a menjar just me'l van posar i ja estava fred >.<

Sobre els videojocs... el DDR nefast, una alfombra i no podies fer cançons mitjanament difícils perquè sinò queia tot XD

Sobre el Dead of Alive només dir una cosa Jako.... 16!!! 16 partides consecutives sense perdre muahahhahaha, Tina rules!!!!

Sobre l'escenari... la gent no sap apreciar els valors dels acudits de Chuck Norris >.<

Sobre la tornada, Jako t'odio....... no si val que tu amb 50 monedes aonsegueixis 12 estrelles i jo amb 60 només 3...... odio en Bowser!!! >.<

P.D: Jako, encara tens el teu gobus verge? XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 13 maig 2008 22:55

Xose ha escrit:Sobre la tornada, Jako t'odio....... no si val que tu amb 50 monedes aonsegueixis 12 estrelles i jo amb 60 només 3...... odio en Bowser!!! >.<

Bowser és el meu nou déu......tot i m'agradria haver vist com acabava la puntuació d'estrelles finals i veure si l'Edward m'hauria pogut guanyar amb la bonificació.....mmmmm....llastima xo.....per culpa de l'ascencor no es podrà saber mai.....muajajajajja....xDDDD
Xose ha escrit:P.D: Jako, encara tens el teu gobus verge? XD

sips......xo d'ha desinflat...ù.u.....potser per la impressió d'estar al costat del que en un altre moment va ser "la teta del capità Japan"...xDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 13 maig 2008 23:01

Jako-kun ha escrit:sips......xo d'ha desinflat...ù.u.....potser per la impressió d'estar al costat del que en un altre moment va ser "la teta del capità Japan"...xDDDDDD
Et vas quedar una de les meves tetes ????
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 13 maig 2008 23:25

Ho sento per les he trobat XDDD

Captain Japan d'esquenes

Imatge

Aquell grupet de la dreta!!!!

Imatge

La vida extra (Sanse) i en Jako amb el seu "globus verge" a la mà XD i, com no, Captain Japan

Imatge


I a mi em van pillar de ple >.< ni em vaig adonar.... estava massa embaladit mirant.... mirant (o viciant??)..... com no XD el Dead or Alive XD

Imatge
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 14 maig 2008 09:01

Son bastant bones les fotus, a mi m'agraden

Surtu molt (H)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 14 maig 2008 16:11

Taki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:el k més em va fallar va ser el ramen, em sap greu xo era bastant inmenjable.....ù.u


Ostres jo no en vaig menjar, què li passava?

Jo on millor m'ho vaig passar va ser al concert dels Red Square, però vaig acabar morta... XD No se'ns pot picar d'aquesta manera...



Estava dolent. I fred. I dolent.

A part del Ramen, de la escassetat de videojocs,... va estar molt be.

Jako: te l'has comprat ja aquell joc? Jo vull tornar-hi a jugar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 15 maig 2008 13:31

jeje va estar molt be el joc aquell del señor oscuro o dark messiah o com es digues XD el k passa es k deixava sense veu :P.

Igal k en sanse, a part del ramen k es el pitjor que crec que he menjat en ma vida i de la pobresa de videojocs, va estar bé :S
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Anterior

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron