Otaku Day (Girona, 08/03/2008)

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: Uzu » 08 març 2008 21:41

no ha matat, però no ha estat malament.
Jo el que no he vist ha sigut el manga per cap lloc xD
El millor? Guanyar al xose al naruto4 i veure just quan el mataven al torneig xDD
i bueno de per aqui he vist...al xose, al sanse i a l'aiko diria. I algú més que no sé qui era suposo... qui ereu els del brawl, va, confeseu :roll:

p.d.: que mal...no havia tocat mai el mando arcade classic com sa digui de wii i no sabia on estaven els botons... xD
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Jako-kun » 09 març 2008 03:19

Uzu ha escrit:no ha matat, però no ha estat malament.
Jo el que no he vist ha sigut el manga per cap lloc xD
El millor? Guanyar al xose al naruto4 i veure just quan el mataven al torneig xDD
i bueno de per aqui he vist...al xose, al sanse i a l'aiko diria. I algú més que no sé qui era suposo... qui ereu els del brawl, va, confeseu :roll:

p.d.: que mal...no havia tocat mai el mando arcade classic com sa digui de wii i no sabia on estaven els botons... xD


jo tamb corria per allà......xo numes en el torneig de Budokai Tenkaichi 3.....k he estat el guanyador amb victoria compartida amb en Pedro, el meu company de pis............tamb hi habia l'Edward i por ahí amb mi en Darko....el k m'ha fallat esk al final no s'han fet la majoria de tornejos de la DS....(ni tampoc el de Soul Calibur 2....ToT)....a aprt de k els k s'han fet de l aDS eren a fora....i jo anava sense jaketa i jugar a l'Ouendan amb les mans tremolant et dona bastanta desavantatge.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 09 març 2008 06:49

Pos l'Ed ha guanyat el torneig de Naruto 4, en Xose ha guanyat el de guitar hero 3 i el de super smash bros melee, en Jako ha fet una cosa rara amb en Pedro. Vamos lu tipic.

Lu millor del dia ha estat fa poc jugant al Mario Party (el primer) amb en Xose, en Pedro i en Jako: es podria resumir la partida amb un gran JAKO-FAIL!
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 09 març 2008 10:51

JAKO sempre FAIL
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Biruta » 09 març 2008 12:44

bueno, si vau veuré per allà al torneig de naruto 4 un pelroig, aquell era jo XDD

segur que vaig veure a molts de vosaltres però cm no se els noms :roll: :roll:
Imatge
Biruta
New_member
 
Entrades: 22
Membre des de: 06 des. 2007 16:23

EntradaAutor: Jako-kun » 09 març 2008 13:38

Biruta ha escrit:bueno, si vau veuré per allà al torneig de naruto 4 un pelroig, aquell era jo XDD

segur que vaig veure a molts de vosaltres però cm no se els noms :roll: :roll:


ereu massa gent jugant al Naruto 4....és difícil recordar ki dels molts eres......xD...(es conya).......no entenc com un joc (bastant simple.....permeteu-me l'atreviment) pot crear tanta expectació.....i en canvi fer un torneig amb només 6 persones al Tenkaichi 3....ù.u

Sanse ha escrit:Pos l'Ed ha guanyat el torneig de Naruto 4, en Xose ha guanyat el de guitar hero 3 i el de super smash bros melee, en Jako ha fet una cosa rara amb en Pedro. Vamos lu tipic.


Lo de cosa rara amb en Pedro keda una mica malament......xD
....xo si si....a l'Aulamanga entre l'Ed en Xose i moi......som tots uns gamers!!!:twisted: .....menys en Sanse k no ha guanyat REEEEEEEEEEEES!!!!....XD

Sanse ha escrit:Lu millor del dia ha estat fa poc jugant al Mario Party (el primer) amb en Xose, en Pedro i en Jako: es podria resumir la partida amb un gran JAKO-FAIL!


....JAKO FAIL......but PEACH IS A BITCH!!!

.....si no hages estat per les plantes carnívores k mossegen nassos i roben estrelles la PEACH no hauria estat tan BITCH....xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 09 març 2008 16:38

Va estasr prou be ^_^ el que passa es que jo em vaig refujiar del fred a la sala fosca dels videojocs casi tota l'estona pe3ro va ser entretingut ^_^

Jako saps que quan portes els cabells agafats crides menys l'atencio que quan no hi portes res?M'en vaig adonar ahir XDDDD

I algu es va quedar fins a que tanquessin?Perque despres del cosplay la gent ja va començar a marxar.. ^^U
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Xose » 10 març 2008 15:05

Uzu ha escrit:El millor? Guanyar al xose al naruto4 i veure just quan el mataven al torneig xDD


I no podries haver-me vist mentre guanyava el torneig del Melee no? seràs.......

Sanse ha escrit:Pos l'Ed ha guanyat el torneig de Naruto 4, en Xose ha guanyat el de guitar hero 3 i el de super smash bros melee, en Jako ha fet una cosa rara amb en Pedro. Vamos lu tipic.

Lu millor del dia ha estat fa poc jugant al Mario Party (el primer) amb en Xose, en Pedro i en Jako: es podria resumir la partida amb un gran JAKO-FAIL!


Yeah, el millor, guanyar el torneig del Melee sense haver perdut un sol combat (incluït el Freeplay) i participar directament a les semis del Guitar Hero suplantant a algú XD, Fire&Flames ruuulesssss!!!!!

Jako-kun ha escrit:[Lo de cosa rara amb en Pedro keda una mica malament......xD
....xo si si....a l'Aulamanga entre l'Ed en Xose i moi......som tots uns gamers!!!:twisted: .....menys en Sanse k no ha guanyat REEEEEEEEEEEES!!!!....XD


Siiiiii !!!
En Sanse no va guanyar res perquè no el vaig deixar :P

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:Lu millor del dia ha estat fa poc jugant al Mario Party (el primer) amb en Xose, en Pedro i en Jako: es podria resumir la partida amb un gran JAKO-FAIL!


....JAKO FAIL......but PEACH IS A BITCH!!!

.....si no hages estat per les plantes carnívores k mossegen nassos i roben estrelles la PEACH no hauria estat tan BITCH....xD


Peach és una P***!!!!! però mooooolt!! perquè de les seves 9 estrelles, 3 eren meves >.<
Però el que tinc clar és una cosa.... 50 rondes mai més >.<


P.D. queda clar que en el Melee no tinc rival oi? :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 10 març 2008 15:14

Aiko Minamino ha escrit:Jako saps que quan portes els cabells agafats crides menys l'atencio que quan no hi portes res?M'en vaig adonar ahir XDDDD


juuuuuu....ara aniré tot el dia amb els cabells "sueltos"......perk......cridar l'atenció MOLA!!!!...per cert Aiko molt wai el grup de Death Note....i digali a ki feia de Mello k molava molt!!....i tu tamb de Misa Misa^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron