L'event més important de l'any, DIA DE L'ORGULL FRIKI

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

L'event més important de l'any, DIA DE L'ORGULL FRIKI

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 abr. 2008 14:16

Bones nois/es!!

Ara estava pensant, què teniu pensat fer per la nostre diada? :D

Va, que no s'en sent ni parlar i això no pot ser, hem de fer algo que faci ressó a tot Catalunya!! :D

PD: El dia de l'orgull, com molt bé saveu és el 25 de maig :wink:
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 04 abr. 2008 14:34

Jo sempre faig el friki aquell dia ô.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 04 abr. 2008 15:44

La veritat esk m'en vaig enterar tard l'any k es va crear (em sembla k fa dos anys k es celebra)....i nu xe....ben be no se k es podria fer.....lo k si esk si no m'ho hagessis recordat ni hi hauria pensat.....una pregunta: està reconegut com a dia de l'orgull friki.....com el cas del dia de l'orgull gay?

koroki ha escrit:Jo sempre faig el friki aquell dia ô.o


en el nostre cas es bastant difícil no fer-ho....ù.u....com k mai recordo kin dia és, el faig sempre per si de cas....xd
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 abr. 2008 17:24

Jako-kun ha escrit:La veritat esk m'en vaig enterar tard l'any k es va crear (em sembla k fa dos anys k es celebra)....i nu xe....ben be no se k es podria fer.....lo k si esk si no m'ho hagessis recordat ni hi hauria pensat.....una pregunta: està reconegut com a dia de l'orgull friki.....com el cas del dia de l'orgull gay?

koroki ha escrit:Jo sempre faig el friki aquell dia ô.o


en el nostre cas es bastant difícil no fer-ho....ù.u....com k mai recordo kin dia és, el faig sempre per si de cas....xd


En teoria sí, ja que el 25 de maig es quan es van estrenar els episodis III i IV de Star Wars.

I jo, lo que és fer el friki, ho faig sempre XDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 04 abr. 2008 17:30

Cau en diumenge, si bé no cal fer cap activitat així gran (tot i que ja estarem "descongestionats" d'un abril bastant mogudet) crec que com a mínim podríem fer en plan quedada ^^ O anar el dissabte abans a sopar... I segur que acabem després de les 12. Eh, sí, jo vull fer un altre sopar!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 abr. 2008 17:40

Taki ha escrit:Cau en diumenge, si bé no cal fer cap activitat així gran (tot i que ja estarem "descongestionats" d'un abril bastant mogudet) crec que com a mínim podríem fer en plan quedada ^^ O anar el dissabte abans a sopar... I segur que acabem després de les 12. Eh, sí, jo vull fer un altre sopar!!


No us descuideu de ficar una cadira buida, amb un peluix d'el Kon en el cual hi hagi un paperet que fiqui: "aquí regeix l'ànima d'en MiraiMaki" Ù_Ú
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 04 abr. 2008 19:08

Trobo una mica xungo fer coses, estem de merda fins el cul xD

A mi me sol agradar veure que fan la gent, pero el any pasat va ser molt poc confluent -.-

I aquest any ja farà 3 anys que se celebra, com a minim.

I fionalment tenim aixo : http://www.alvarezperea.com/diaorgullofriki/ddof06/manifiesto.htm
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: mushroom » 04 abr. 2008 20:53

koroki ha escrit:Jo sempre faig el friki aquell dia ô.o


au va! pero som freakys a jornada completa de 24h, els 7 dies de la setmana els 12 mesos de l'any :D
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: koroki » 04 abr. 2008 20:55

mushroom ha escrit:
koroki ha escrit:Jo sempre faig el friki aquell dia ô.o


au va! pero som freakys a jornada completa de 24h, els 7 dies de la setmana els 12 mesos de l'any :D
Jo nomes ho soc els 13 messos del any :cry:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 04 abr. 2008 21:00

Jako-kun ha escrit:una pregunta: està reconegut com a dia de l'orgull friki.....com el cas del dia de l'orgull gay?


depen de que entenguis per "reconegut". No es a cap document oficial, si es al que et refereixes. Es com el dia de la tovallola(que es el mateix, per cert), o si ara ens possem d'acord per fer que el 14 de setembre sigui el dia dels pebrotets en vinagre. Hi ha molta gent que el celebra, de comú acord, pero res més.

Es que per mi, cada día és el dia del friki... cada dia és el meu dia xDDDD
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 abr. 2008 21:41

Elfangor ha escrit:
Jako-kun ha escrit:una pregunta: està reconegut com a dia de l'orgull friki.....com el cas del dia de l'orgull gay?


depen de que entenguis per "reconegut". No es a cap document oficial, si es al que et refereixes. Es com el dia de la tovallola(que es el mateix, per cert), o si ara ens possem d'acord per fer que el 14 de setembre sigui el dia dels pebrotets en vinagre. Hi ha molta gent que el celebra, de comú acord, pero res més.

Es que per mi, cada día és el dia del friki... cada dia és el meu dia xDDDD


Igual et dic, però també està bé fer-ne una de grosa pel 25 de Maig, que s'en enterin d'el poderío que tenim! XD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: mushroom » 04 abr. 2008 21:46

existeix el dia de la toballola i jo aqui tan tranquil sense saber-ho, amics, ara si tenim algu important a celebrar.
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
Avatar de l’usuari
mushroom
Japan Fan
 
Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 abr. 2008 21:56

Fem oficial el dia de la figa?
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Elfangor » 04 abr. 2008 22:29

mushroom ha escrit:existeix el dia de la toballola i jo aqui tan tranquil sense saber-ho, amics, ara si tenim algu important a celebrar.

ara no sé si em collones o realment saps d'on surt el dia aquest xDDDD
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 04 abr. 2008 22:34

Crec que no ho sap... XD Ara que el nom no fa explícit a qui va dedicat el dia... Almenys en el cas dels pobres mortals com jo, no coneixedors de la seva obra...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Següent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron