Saló del manga 2008

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

Saló del manga 2008

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2008 17:12

Crec que n'haviem parlat per sobre en un altre tema, però com que no el trobo n'obro un de nou... Com ja deveu saber, aquest any Ficomic repeteix a la Farga, del 30 d'octubre al 2 de novembre, tot i ser el 30 i el 31 d'octubre dies lectius (FUCK!!).

Qui hi anirà (tothom, espero ò.o) i quins dies? A veure si ens trobem o algo ^^ O també podríem fer quedada... A mi tant me fa, seré allà tots els dies.

Per cert, en Koroki, la Hachi, en Jako, l'Airún, en Yami i jo estem apuntats al concurs de cosplay, amb altres amics nostres. Si podeu, veniu-nos a veure! >.< Es fa el divendres i som el número 6, si no falla ningú dels que van davant nostre (això no se sap fins el dia del saló, però ara no sol passar, perquè si has deixat l'f5 fet pols per apuntar-te és que t'interessa de debò). Serie? La fantàstica Tengen Toppa Gurren-Lagann, que si no heu vist, esteu tardant a fer-ho ù.u
Taki l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 oct. 2008 22:36, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2008 21:40

Jo també hi estaré tots els 4 dies, per tant jo tamb crec k seria wai fer alguna quedada......suposo k en MiraiMaki s'hi ofereix....perk ja ho va dir en algun altre post "de cuyo nombre ya me gustaria acordarme"....XD

De pas també faig propoganda, xo pel karaoke, per a la gent que hi anirà el dijous, per que la Airún cantarà TEARS de X JAPAN al concurs de karaoke. Ambdós concursos (karaoke i cosplay) tindràn lloc al Poliesportiu del Centre a partir de les 16:00. Per tant si us voleu passar per veure-la cantar, estaria be per fer suport moral....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 09 oct. 2008 22:00

Jo aniré segurmanet el dissabte, ja que els demés són lectius (i laborals >.<) i diumenge... com que no XD

Si d'això ja trucaré algú per si estan per allà....

No podré anar al concurs de cosplay però sort de part meva XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Hachi » 09 oct. 2008 22:20

ain sisisi d aqui res i ja el salo n_n
jo nose quins dies hi anire, pero potset tambe hi vaig els 4 dies,
i per mii genial fer una quedada ^^

molaria veure la airun cantar :)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 09 oct. 2008 22:35

Ai coi que no t'he posat al post de dalt, Hachi o.O Ara edito... XD

(És que tant de temps parlant del cosplay, al ser la "última incorporació", de vegades se'm passa... Devem portar més de 6 mesos amb la tonteria XD Ho sento)

Bé, per mi com si quedo cada dia amb la gent que hi sigui llavors. Tampoc hi ha tant a fer, allà, perquè aquest any no penso comprar merchandising.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 09 oct. 2008 22:44

Jo aniré "nomes" tres dies. El dijous no puc anar, tinc clase fins a les 17.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 09 oct. 2008 23:09

Taki ha escrit:Ai coi que no t'he posat al post de dalt, Hachi o.O Ara edito... XD

(És que tant de temps parlant del cosplay, al ser la "última incorporació", de vegades se'm passa... Devem portar més de 6 mesos amb la tonteria XD Ho sento)



tranquila dona, a mes ja havies posat que hi anava més gent, aixi que m'inclouia alla^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron