Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2017 23:28

M'estic mirant Gintonic S3 i OMFG
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9335
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 29 abr. 2019 10:09

De aquesta temporada, Sarazanmai es possiblement la millor XD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9335
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: mrfullfanime » 07 juny 2020 17:00

Jo estic veient Pokémon, Bola de Drac, digimon, kimetsu, atac dels titans, oregairu i baki. Sóc molt fanfic d'ella. Més aviat els comento que camino a la diana de notícies sobre aquestes, ja que m'encanten, sempre em poso a el dia dia, en aquesta pàgina https://frutadiabolica.com/posponen-por ... -danmachi/ però seria interessant que aqui al fòrum hi hagi un fil sobre notícies a el dia.
mrfullfanime
Només tinc 1 missatge

Entrades: 1
Membre des de: 07 juny 2020 16:59

EntradaAutor: dstern841 » 16 ago. 2020 21:12

Alee aniré a reviure el tema xDD
Ahir m'avorria a casa d'en sergi i l'anna em va deixar els primers tomos d'alice escuela de magia i he de dir que mola molt *o* (és dels tipus de sèrie que em vicien molt fàcilment xD)
I fa temps que estic intentant de llegir negima pero com que ho he de llegir pel pc vaig super lenta (odio llegir pel pc). Puc dir que els primers tomos eren una mica corrents i avorrits però per ara, m'està agradant força, i hi ha personatges que molen molt.
For Business travelers complete guide is available to avail Sri Lanka business visa
dstern841
Només tinc 1 missatge

Membre des de: 16 ago. 2020 21:09

EntradaAutor: Antuan » 04 set. 2020 19:37

Hola, sóc nou al fòrum. M'agrada Saint Seiya des de noi. Aquestes últimes setmanes he estat mirant Shingeki No Kyojin. xD

m'esta agradant molt, més de lo que m'esperava quan la vaig començar, hi ha algú per aquí que la segueixi??

Salutacions. :lolface:
Antuan
Només tinc 1 missatge

Membre des de: 04 set. 2020 16:20

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants