Lost Brain, ¿la copia de death note?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Lost Brain, ¿la copia de death note?

EntradaAutor: Dharc Itram » 29 abr. 2009 19:31

Lost Brain es un manga de 3 volums que exposa la historia d' un nano d institut fart de totes las personas que'l rodejen, per aixo apren tecniques per imnotitzar a la gent i fa servir el ke ha apres per ferla ben grossa.

Algunas de les imatges de Lost Brain amb altres de Death Note al costat per que veieu vosaltres mateixos perke es considerat una copia de Death Note.


http://image.blog.livedoor.jp/dqnplus/i ... 0dad8d.jpg
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Hachi » 29 abr. 2009 19:41

Realment si que s'assemblen i molt.
Ja n'havia sentit a parlar d'aquest manga, em faria gràcia llegir-lo.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 29 abr. 2009 20:41

Jo en llegir l'argument ja ho vaig pensar XD I pel que m'han dit la manera com l'argument està portat també s'assembla molt.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 29 abr. 2009 23:31

mmm... ¿només tres tomos? potser m'ho miro i tot...
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 juny 2009 20:49

Jo em vaig comprar els tres tomos i em va agradar força. Ah, i també trobo ridícul comparar Lost+Brain amb Death Note, tret del plantejament inicial.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2009 18:48

MiraiMaki ha escrit:Jo em vaig comprar els tres tomos i em va agradar força. Ah, i també trobo ridícul comparar Lost+Brain amb Death Note, tret del plantejament inicial.
Si més no té un dibuix semblant. Té semblances prou significatives, al menys al inici. A més suposo que es podrien considerar series de un estil bastant semblant. Vaja, ara parlo desde el coneixement, no m'ho he llegit.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 juny 2009 15:02

koroki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Jo em vaig comprar els tres tomos i em va agradar força. Ah, i també trobo ridícul comparar Lost+Brain amb Death Note, tret del plantejament inicial.
Si més no té un dibuix semblant. Té semblances prou significatives, al menys al inici. A més suposo que es podrien considerar series de un estil bastant semblant. Vaja, ara parlo desde el coneixement, no m'ho he llegit.


Sí, té un plantejament inicial molt a l'estil "sóc un adolescent misantròpic superdotat que dominarà al món", com si de tal Death Note o Code Geass es tractés, i clar, la gent ja l'acusa de copycat, cosa que resulta ridícul a qualsevol que es llegeixi tan sols el primer tomo, i si llegeixes el segon i continues pensant que és una còpia... en fi, d'opinions aquest món n'està ple.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Dharc Itram » 15 gen. 2010 20:45

Vaig llegir aquest manga, puc dir amb tota seguretat que es molt diferent de Code Geass y de Death note.

Per començar el protagonista Ren Hiyama, fa servir la himnosis amb l' objectiu de que el mon estigui nomes habitat per persones y no per escoria moguda pel sistemes de merda que dominan el mon, Economic, Armamentistic, Politic y Religios.

En cambi en Kira volia elimina els criminals de tot el mon per crear un mon nou on nomes estigues habitat per bones persones y ser el Deu d' aquest nou mon.

Mentres que en Zero volia destrui Britania, perque la seva germana tingues una vida feliç on ningu patiria per l' opresio que exercia L' imperi de Charles Vi Britania.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Hachi » 15 gen. 2010 21:12

Si??

Realment m'havia oblidat d'aquest manga, quan acabi els exàmens ja miraré de llegir-lo, tot i que abans he de llegir un altre manga xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 gen. 2010 05:19

Ja ho vaig comentar, es tracta de la típica serie basat en el genere pseudointelectualoide que tant de moda va possar Death Note, però tot i així (potser per la seva curta duració, on no sobra res i no hi ha moment de descans) és fàcilment recomenable a tothom.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: agito » 07 març 2010 23:12

A mí. personalment lost brain me va agradar força pero e de reconeisher que tant el trassat del dibuix com la historia i alguns estratagemes son semblants a death note tot i així son dos obres que s’han de comparar per separat i sense dir si una es un plagi del altre


disculpeu les faltes de ortografia li e pasat el corrector pero aquet no fa miracles
Avatar de l’usuari
agito
Viciós dels fòrums
 
Entrades: 92
Membre des de: 07 març 2010 21:40


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron